Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המתג של המצת מקצר ושורף פיוזר אני חושב שבגלל זה האור הירוק שאמור להראות איפה שהמזגן לא פועל

 

האם יש לזה קשר ולמה המתג שורף פיוז של הנעילה מרכזית..?

 

תודה רבה פולו8.

Volkswagen Polo 1.2 TSI 2011

 

כי חיים רק פעם אחת.:-)

פורסם

כנראה שהמצת לא תקין ומבצע קצר, האם המצת מקורי?

 

הגיוני שהנעילה מרכזית לא תעבוד כי היא מחוברת גם לפיוז של התאורה הפנימית.

 

תחליף פיוז שוב, ותבדוק את המצת או את שקע המצת אצל חשמלאי מוסמך.

ay-ahzakot.co.il

פורסם
כנראה שהמצת לא תקין ומבצע קצר, האם המצת מקורי?

 

הגיוני שהנעילה מרכזית לא תעבוד כי היא מחוברת גם לפיוז של התאורה הפנימית.

 

תחליף פיוז שוב, ותבדוק את המצת או את שקע המצת אצל חשמלאי מוסמך.

 

 

החלפתי פיוז ואני התכוונתי לתאורה של המפסקים של איזור המזגן.

 

וזה המצת מקצר בוודאות.

Volkswagen Polo 1.2 TSI 2011

 

כי חיים רק פעם אחת.:-)

פורסם

אז זהו שלא כל שאר האורות פועלים וכל הפיוזים לפי הבדיקה האחרונה תקינים.

Volkswagen Polo 1.2 TSI 2011

 

כי חיים רק פעם אחת.:-)

פורסם

עדיף שתיגש לחשמלאי מוסמך שייבדוק לך את המצת והשקע, ובנוגע לתאורה של המפסקים זה לא סיפור נורא גם אם התאורה

נשרפה. זה ניתן להחליף.

ay-ahzakot.co.il

פורסם

אני אבדוק את זה במוסך תודה רבה .

אם אפשר עוד דעה מבעל מקצוע או אחד שמבין כי אולי זה נושא פשוט שאפשר לעשות לבד מבלי ללכת מוסך

 

אני אחד שלא סומך הכי בעולם במוסכניקים ומשתדל שלא להגיע אליהם.

Volkswagen Polo 1.2 TSI 2011

 

כי חיים רק פעם אחת.:-)

×
×
  • תוכן חדש...