Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פז'ו 309 תסתדר מצויין עם אוקטן 95 נטול עופרת. אין צורך לשלוח את השואל לחפש את אחת התחנות הבודדות שעדיין משווקות 96, ולזהם לכולנו את האוויר תוך כדי.

פורסם

קודם כל, שנת הייצור של הרכב עדיין שנויה במחלוקת :lol:.

יתכן וזה דגם מוקדום עם מנוע טלבוט 1300, אינני בטוח כלל וכלל, שמנוע זה מסוגל לעבוד על נטול עופרת.

 

שנית, יש לי רכב שכן חייב דלק 96 (בסמלון), ותרם יצא לי לראות תחנת דלק, שלא משווקת אוקטן 96. מדובר באיזור השרון, לא יודע מה המצב מבחינה זו באיזורים אחרים בארץ.

 

 

פורסם

רגע רגע

לי יש פז'ו 309 שנת 92 וכרגע אני משתמש ב-96 אוקטן.

אם אני רוצה לעבור ל-95, פשוט למלא רגיל ביחד עם ה-96 שנשאר או שצריך איזה ניקוי?

פורסם

לא צריך ניקוי, או דבר נוסף .

עבור להשתמש ב 95 אוקטן .

כל 3 תידלוקים, תדלק 96 אוקטן . אם אתה מתדלק רק 95 אוקטן .

מלא תוסף מיוחד, ( אני לא זוכר את שמו, הוא עולה כ 30 ש"ח )

עשה חיפוש בפורום, וב " גוגל " ולמד את הנושא .

בהצלחה - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אייל דואג לשימון השסתומים בעופרת הנמצאת רק באוקטן 96, ושהאשלגן כידוע החליף אותה.

מכיוון שמכוניתך שייכת לשנות התשעים ומעלה, התדלוק ב96 מיותר, אם כי בוודאי לא מזיק לתדלק בו כל הזמן כל הוא קיים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...