Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שזה בעצם אומר שהמגבר לא בסדר.

אז אם זה ככה, הוא יחליף לי לחדש.

 

כדי למנוע תקלה זו להבא, פשוט להיזהר עם הפלוס והמינוס נכון?

אין סיבה אחרת שיכולה לגרום לתקלה כזאת? (אם זו באמת התקלה הזאת של ספק הכוח של המגבר)

זה יכול להיגרם מזה שהמגבר מוגבר עד ה3/4 גם בסאב וגם ברמקולים? (עומס יתר בעצם?)

או שמיעה לאורך זמן על ווליום גבוה בהגברה כזו?

פורסם

לא רציתי לפתוח שרשור חדש מכיוון שיש לי אותה בעיה.

יש לי מגבר מהסוגים הסיניים (DRAGON FLY) המגבר כשאני מדליק את המערכת ניכנס לי ישר למצב פרוטקשיין.

ניסיתי לחבר את המגבר אצל חבר באוטו וכנ"ל אותו מצב מה שאומר שעכשיו תורי להחליף פיוז הבעיה שבשום חנות לא ראיתי פיוז כזה הוא כמו פיוז רגיל שנמצא באותו רק פי 3 יותר גדול.

יש למישהו חנות באיזור קריות נהריה עכו כרמיאל ששם בטוח יש את הפיוז הנ"ל אגב הפיוז 60 אמפר

×
×
  • תוכן חדש...