Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אחרי שהמשפחה ניסתה למצוא לגידי שידוך עכשיו הוא פנוי לדברים החשובים באמת- מרוצי מכוניות.

 

עונה שלמה של מרוצים וההשקעה של הרבה כסף מגיעים לקו הגמר שגידי נמצא בדיוק במקום בו הוא צריך להיות - מרחק נגיעה מהאליפות.

 

סוף השבוע הקרוב יסיים את עונת המרוצים בסיינה-קאפ בטורקיה וכולנו אני מניח נחזיק לו אצבעות.

 

בינתיים, הנה הטור של גידי -

 

http://www.motocar.co.il/news/new.aspx?0r9VQ=LJIH&Pn6Vq=E

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

עדכון חם מתורכיה -

גידי זכה באליפות תורכיה בסיינה קאפ (TSC)!!!!!

במרוץ האחרון לעונה, שהסתיים לפני כמה דקות, גידי זינק מהמקום השישי ויריבו FATIH AYHAN התורכי מזנק מהמקום הראשון.

גידי עקף 3 נהגים והדביק את שני התורכים המובילים.

אחרי כמה הקפות FATIH פרש מהמרוץ וגידי לא איכזב. בנהיגה שקולה סיים את המרוץ במקום החמישי (העיקר לשמור על הרכב ולסיים את המרוץ!) ובסך הכל זכה ב-112 נקודות שהציבו אותו בראש טבלת האליפות!

הפרטים המלאים יתפרסמו בקרוב בכל אמצעי התקשורת (עכשיו, כשיש לנו אלוף, הם שמחים לשדר את זה).

נהג ישראלי נוסף, איליה אושרוב (שמתחרה לאחר זכייתו בתחרות TRI 2006), הגיע למקום השלישי באליפות!

בתמונת הפודיום המצורפת איליה מימין, FATIH משמאל וגידי התותח במרכז!

כל הכבוד!!!!!!

TSC - PODIUM.jpg

גור, מסלולים - נהיגה מצילת חיים

WWW.MASLULIM.CO.IL

פורסם

כל הכבוד!!!

 

גם מאהב שרמנטי וגם אלוף הסיינה קאפ - איזה ילד מוצלח :beerchug:.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

כל הכבוד לגידי, אני ממש יהיה שמח בשבילו אם יפורסם באמצעי התקשורת הישראלים היום כתבות עליו שאולי ויביאו לו את הספונסרים בדרך להצלחה.

 

עמרי.

פורסם
גם מאהב שרמנטי וגם אלוף הסיינה קאפ - איזה ילד מוצלח :beerchug:.

 

 

בואנ'ה, רק זכה וכבר להתחיל עם הרכילותי?

 

אולי נפתח פורום רכילות מירוצים מקומי?!

אני כבר רואה בעיני רוחי את המודעה: "אחד מנהגי המירוצים המקומיים המתחרים בטורקיה בהצלחה גדולה נצפה בקפה 'שופוני' עם אשתו של כדורגלן ידוע מליגה ז'. השניים נצפו כשהם שניהם שותים מוקצ'ינו ומדברים"

התקשרנו לשניהם.

תגובת הנהג: "גם אתה מוזמן לרדת ולבדוק לי את האגזוז"

תגובת אשת הכדורגלן: "בליגה ז' יש יותר קבוצות מסנטימטרים ב..."

 

ומזל טוב וכל הכבוד לזוכה!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כל הכבוד!

מזל טוב!

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

×
×
  • תוכן חדש...