Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי באסטרה 2001 את אותה בעיה.

 

בעיקר לאחר עליה (לא מחוייב מאומצת), במידה ועזבתי את הגז מהר (יחסית) ובלמתי, האוטו כבה.

אם סיימתי את העליה ואני גולש לכיוון הרמזור ובולם בסוף, הכל בסדר בד"כ.

 

ניסו לסדר לי את הבעיה ב"מוסך אמריקה" בחיפה ע"י ניקוי המצערת ועוד איזה חלק מפיח, אך זה לא עזר.

 

אשמח לפתרון 8)

 

glglz

 

הבטחת פתרון, לאן נעלמת :-)

פורסם
מנסיון קודם עם האסטרה לשעבר כאשר הייתה לנו בעיה כזאת בסוף זה היה קשור ל-EGR.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=153663

תקרא את השרשור.

 

אתמול אני ואחי ביצענו ניקוי ל EGR, אבל לצערי התקלה עדיין לא הסתדרה.

 

אגב, הזמנתי בשבוע שעבר מ eBAY, וכבר הספקתי לקבל, מכשיר לדיאגנוסטיקה עצמית (יחד עם תוכנה) - התחברנו לרכב ולא

 

נרשם קוד תקלה כלשהו.

 

רעיונות נוספים ?

פורסם

שבת שלום לבעלי האסטרות באשר הם

לאחר שתי בקשות שהגיעו אלי דרך המייל וההודעות הפרטיות

כבר הגבתי בעבר בפורום ועכשיו אני שוב חוזר על הדברים ועוד מרחיב

כל מה שאני כותב עכשיו מתייחס למנועי 1600 מדגם Z16XE

בעיות EGR ידועות באסטרה נורה דולקת וכו

תופעה אחרת שנתקלתי בה בעבר היתה כבוי מקרי של המנוע בהאטה ממהירויות שיוט

לאחר הרבה בדיקות התברר שיתכן מצב של כשל ב EGR לפעמים אחרי החלפה של EGR פגום

שה EGR שנפתח לרוב במהירויות שיוט נשאר תפוס פתוח וגורם לכבוי המנוע בעת בלימה

התופעה ברוב המקרים לא מדליקה נורת תקלה וגם לא מתרחשת בקביעות

לגבי אבחון כדאי לבצע נסיעת מבחן ארוכה עם דיאגנוזיסט שיודע לקרוא נתוני מנוע ממכשיר האבחון ולקוות שהתקלה תופיע

 

לגבי זיופי מנוע שנגרמים גם לאחר שהוחלף סליל הצתה

אם מדובר ברכב שנסע קילומטרז' נמוך מאד וגם זה בנהיגה של שבת

מדובר בהצטברות פיח בראש המנוע הפיח מתלהט וגורם להצתת הדלק לפני הזמן ולהדלקת נורת המנוע

פתרון אפשרי תוסף מקצועי מסוג פרוטיאה P2 לקחת את הרכב לעליה ולהזרים לו קצת אנדרנלין

בשפה אחרת לקרוע לו את הצורה

לחיפאים שבינינו העליה מנשר לכוון האוניברסיטה הגיר במצב S על מהירות אני לא מדבר

או נסיעה בהילוך 1 או 2 בסלד גבוה מאד 5000 ומעלה לפרק זמן קצר

נסיעות ארוכות מחוץ לעיר במהירות גבוהה גם יכולות להועיל

 

שאלות טענות ומענות יתקבלו בברכה

 

שאו ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

הבעיה באסטרה נעוצה בכניסה סתומה של צינור נשם לבית המצערת. יש להוציא את הצינור בחיבור לבית המצערת, ולנקות את הכניסה בבית המצערת עצמה עם מברג חזק ועדין, כי פחות מכך לא יצליח להסיר את הפיח שמאוד מאוד מתקשה עד לבלי האמין.

 

יש להזהר שלא לגרום לנזקים.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...