Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתחילת העצה, הרכב ממש רועד , בסביבות 1300 – 1500 סל"ד.

( בזמן העצה ממש עדינה זה לא קורה )

רכב – 323 סדאן ידנית.

 

מה יכול להיות?

פורסם

מה יכול להיות?

 

שלום,

זאת שאלת מיליון הדולר! (וד"א למה בפונט המעצבן הזה?)

 

קודם כל, ידוע שבמזדות ישנה בעיה שכיחה, של תושבות מנוע/גיר.

זה מתאים, לתופעה שאתה מציין.

 

מעבר לזה, גם חופשים למינייהם, זרועות, בושינגים(בוקסות-גומי) ועוד.

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

פורסם

אני גם חושב שעלייך לבדוק את תושבת המנוע,אם היא סדוקה או שבורה זה עלול לגרום לרעידות של הקדימה של הרכב בתחילת נסיעה

פורסם

האם כוונתך לרעידה המופיעה כאשר אתה משחרר את רגלך מדוושת המצמד ,ובחצי המהלך דוושה הרכב רועד?

כל זאת בהילוך ראשון בלבד בהאצה מעמידה מוחלטת?

יגאל

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
האם כוונתך לרעידה המופיעה כאשר אתה משחרר את רגלך מדוושת המצמד ,ובחצי המהלך דוושה הרכב רועד?

כל זאת בהילוך ראשון בלבד בהאצה מעמידה מוחלטת?

יגאל

 

יגאל , קודם כל תודה על התגובה

בתחילת הנסיעה, רק מעצירה מוחלטת

אבל הרעידות הם לא בדוושה, יש לי הרגשה שהמנוע ממש קופץ!

מדובר ברעידות חזקות

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ניסיתי לפתור את הבעיה בעזרת חומר לניקוי מערכת הדלק.

זה מוזר, אבל לכמה ק"מ ראשונים זה עזר וכמעט לא היו רעידות,

והמצב חזר. חייב לציין גם שיש ריח של דלק כאשר המנוע קר

( הריח מורגש בזמן נסיעה לכמה דקות )

היום בדקתי פלאגים, והם כחדשים, רק שאחד מהם היה סגור ממש חלש.

האם זה יכול לגרום לרעידות ו/או לריח דלק ?

תודה ושבוע טוב

פורסם

יכול להיות:

1.סתימת דלק.

2.משאבת דלק חלשה.

3.פילטר דלק סתום וזקוק להחלפה.

4.אם הרכב שלך הוא מהשנים 96-98 המחלה בדגמים האלה זה רוטור שימצא המפלג החלף אותו למקורי בלבד חילפי לא טוב כנ"ל גם מכסה מפלג. במידה והבעיה במפלג.

5.חוטי התצה- בדוק את ההתנגדות של חוטי ההצתה שלך במידה וההתנגדות שלהם מעל 6K אוהם או קרוב לזה אז החלף אותם למקוריים בלבד.(תלוי בשנה של הרכב כי אם מעל שנת 99 אז ההתנגדות שונה)

במידה והרכב שלך מעל שנת 99 BJ יתכן העיה באחד הקויילים או בחיישן קראנק.

 

הדבר הראשון שהייתי מנסה זה לתדלק פול+תוסף BG K44 וליסוע עד שהטנק דלק יגמר (לא עד הסוף) ואם לא עוזר בדוק את המערכת ההצתה

ד"א אתה לא מ"מועדון מאזדה ישראל" אם כן ענינו לך כבר מה לעשות.

פורסם

הרכב שנת 96, מנוע מסוג - B6

הוחלף מסנן דלק לאחר מיכל עם K44

הבעיה רק כאשר מנוע חם , יותר נכון לאחר נסיעה רצופה מעל 45 דקות.

התנגדותם של חוטי הצתה עומדת על 7 אוהם

פורסם

יופי! החלף את חוטי ההצתה למקוריים!. המחיר של חוטי הצתה מקוריים בערך 400ש"ח.

זה אמור לעזור זה קורא רק שהמנוע חם כי בחום הסדקים והכל מתרחב אז כניראה בורח ניצוץ מהחוטים.

אם החלפת החוטים לא תעזור אז החלף רוטור בתוך המיכסה מפלג הוא נמצא בעלות של 185ש"ח לרוטור מקורי בלבד!.

אם עדיין לא עוזר למרות שזה 99.9% יעזור אז מאחורי הרוטור יש מיכסה מפלג פנימי תנסה גם אותו להוריד לגמריי לא צריך אותו רק במידה והחלפת חוטים ורוטור ולא עוזר אז תוריד את המיכסה הפנימי (תבדוק אם יש עליו סדק אני מאמין שיש עליו סדק עם סימני ניצוצות..)

כל החלקים האלה חייבים להיות מקוריים להוטור חוסה מקורי, החוטים אפשר אולי חוטים איכותיים מתוצרת בירו.

אתה בטוח שהמנוע שלך לא מנוע BP?

 

אני מציע שתצלם לנו את המנוע ככה מלמעלה ותמונה מקרוב על המפלג, אני מכיר את מנוע הBP ולא מכיר את מנוע B6 בשנת 96.

תעדכן מה קורה.

×
×
  • תוכן חדש...