Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יבוא רכב שעדיין לא מלאו לו 30 - כרוניקה של תשובה ידועה מראש


hemi
שימו לב! השרשור הזה בן 6130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים וחג שמח על כולכם.

 

אני יודע את התשובה בכללותה, אבל...

 

היום, חיפוש באיביי העלה העתק כמעט מדויק של רכב שבו חשקה נפשי עד מאד.

 

הרכב, מדגם זהה, מיוחד ונדיר שהגיע לארץ בשתי יחידות בלבד ואשר אחת מהן הייתה בבעלות של אבי המנוח ולאחר מכן עברה אליי, הנו בן 22 שנים, ואני מתאפק לא לקנות...

 

להביא אותו לארץ כעת אני יודע שלא אוכל ולכן איאלץ, אם אקנה, לאחסן אותו אצל מכרים בארה"ב ולהמתין 8 שנים על מנת להעלותו לישראל.

 

כואב הלב לא לקנות, ומצד שני - לא ממש פרקטי לקנות.

 

שאלתי היא, האם אין "ועדת חריגים" או אפשרות מיוחדת לייבוא רכב שכזה לארץ כבר כעת?

 

שבוע טוב.

 

 

חמי

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערך אין חריגים בעניין.

אפילו יביא אות דיפלומט, לא תוכל לאזרח אותו.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שתהיה וועדת חריגים, לא יהיה סוף לבקשות.

למה רכב בן 22 כן, ורכב בן 21.5 לא ?

 

גם כך, הרשות ליבא רכב בן 30 ומעלה למטרת אספנות, היא הישג גדול לאספנים.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא יש דרך.

 

ממה שאני מבין בין השורות הרכב שלך כנראה במצב "לא משהו"...אם לא, לא היית מחפש אחד אחר. החשיבה שלך דווקא נכונה, לא ממש משתלם להתחיל עם רכב במצב רע מאוד. העלות גבוהה מידי והתוצאה לעולם לא תהיה טובה מספיק.

 

אכן, עדיף לקנות רכב שלם, ואז יש שתי אפשרויות: או לחתוך את השלדה ולהוריד את הגלגלים והאקסים ולהביא אותו בתוך קונטיינר לחלקים, או להוציא את שלך לארה"ב (שזה לא סיפור כזה גדול) ולמצאו בעל מקצוע שיעשה שיעביר את מה שיש ברכב ההוא על הרכב שלך. אם יש לך איפה לאכסן, ואולי גם אפשרות למצא מי שיעשה לך את העבודה הזאת, זו השיטה הכי טובה, ובשקלול כללי של עלות מול תוצאה, גם הכי זולה.

 

בהצלחה

איתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...