Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוספתי פנסי ערפל ל-106,איך יצא?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הידית הילוכים הזה מאלומניום מסוכנת

 

בקיץ לגעת בדבר זה ממש מסוכן במיוחד תוך כדי נהיגה עד שזה מתקרר

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מסכים תומר,זו הידית שישבה אצל מיכאל בGTI ,הוא הביא לי אותה במצב מזוויע!

הייתי חייב לעשות לה ניקוי חול לפני שבכלל העזתי לחשוב על צבע.

וכן היא מתחממת לא מעט בקיץ ,אבל הידיים שלי בעלות עור קשה[עובד הרבה עם הידיים] ככה שזה לא ממש מפריע.

אגב המוט הילוכים קוצר/נוסר ב4 סנטים ,וזאת בכדי להקנות נוחות ומראה ספורטיבי יותר.

כשיהיה לי זמן אני אחבר את החיווט ובזה יסתיים סופית המיניפרוייקט הצנוע הזה.

8)

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
יפה מאוד אספי,

בהחלט מוסיף למראה החזית שלה.

 

 

אגב, לדעתך יהיה יפה להוסיף לראלי פנסי ערפל עגולים מקוריים של GTI ?

 

עדיף תעשה חורים בביטנה הפנימית כדאי לקרר בלמים.. זה יהיה יעיל יותר..

 

אני שוקל בכובד ראש להוריד את הפנסי ערפל שלי למטרה זאת..

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הרמן, את השמאלי פתחתי לצורך חיבור צינור שלוקח אוויר לפילטר.

 

אם אנצל את הפתחים האלו לטובת קירור הבלמים כמו שנעשה במקור עם ה-S1, אצטרך להזיז את הצינור לעבר הגריל שבפגוש.

בהחלט רעיון שחשבתי עליו.

וכן, מסכים שיותר יעיל זה קירור הבלמים מאשר פנסי הערפל.

 

אבל האמת היא שאם אצלי היו מגיעים שם במקור פנסי ערפל, כמו שאצלך ב-VTR, לא חושב שהייתי מוריד אותם לטובת הנושא.

 

אבל אני זה לא אתה, ואתה עושה איתה דברים מוזרים, ע"ע מה שיש עליה בסמלון שלך...:lol:

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

תחדש אסף,אבל אם כבר היית שם טמבון של GTI :p

עכשיו יצא לי לראות את הפרויקטים האחרים שלך,אז כל הכבוד על השקעה בדברים הקטנים.

מה הפרויקט הגדול הבא?(והראשון?:) )

פנסי GTI מוסיפים המון לפרונט,הצעד הבא שלי,אגב עלותם כ180 לפנס חדש הבנתי ,וקצת קשה להשיג משומש..

פורסם

רציתי לעשות זאת[טמבון קידמי ואחורי של GTI] אבל היות ואצלי המרכב 5 דלתות אז בספק אם גם החצאיות והכנפונים היו יושבים טוב ופלס,לכן ירדתי מזה.

הפרוייקט הגדול הבא הוא החלפת הרכב לאחד ספורטיבי[שזה יקרה בעוד שנה]

פרוייקטים קטנים[קוסמטים חיצוניים ופנימיים,ימשיכו להיות כל עוד אני בצבא ולרשותי עומדים בשושו המון חומרים מעניינים שאני נעזר בהם[אתמול גיליתי שיש לי במחלקה סיביי פיברגלאס עם המחזק והמאיץ והאבקה-[שזה נותן לי כמה רעיונות].

ואפילו יש מצב שאני יצבע בשושו את הרכב[יש חדר צבע יש ידע עיוני ומעשי ויש כלים ,רק צריך צבע]אבל זה קצת בשלב מאוחר יותר שהלחץ אצלי במחלקה ירד .חוץ מזה אני ימשיך לדאוג למצבו המכאני של הרכב ותו לא יותר.

אגב אני מסכים איתך בנוגע לפנסי ערפל לפרונט אצלייך,גם אמרתי זאת ללירן,זה יגנוב לכם את ההצגה בפרונט.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...