Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

היו שמתי לב, שהטמפ' באופל אסטרה 95 1.4 ידני, עולה יותר מ-90 מעלות והונטה לא פועל.

בעיקר אחרי 90 מע' הונטה עובד והטמפ' יורדת.

 

היום זה לא קרה והגיע עד כמעט 100 שזה האדום.

 

לאחר נסיעה, הטמפ' שוב עלתה אך הונטה פעל.

 

ונטה חדשה לגמרי, הוחלף לפני כמה חודשים, פקום ראש חדש.

מה יכולה להיות הבעיה?

האם נכון, שאם הונטה פועל, לחכות עד שהוא יפסיק לפעול ורק אז לכבות את המנוע?

 

תודה, אמיל.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

שלום רב!

מנוע חם רצוי לא לכבות, בכל מקרה של התחממות יתר.

יש לבדוק אפשרות של תרמוססט תפוס, יוניט מאוור לקוח, קונקטור ליוניט רופף, רדיאטור סתום, או כיס אוויר במערכת הקירור.

קבל טיפ להבא במקרה ומאוור רדיאטור מאחר להכנס לעבודה, הפעל מזגן, ובדוק באם המאוור שנכנס לפעולה בגלל הפעלת המזגן, לא מוריד את הטמפרטורה, עד להגעתך למקום בטוח, לבית, או למוסך.

שנה טובה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בגלל שאתה טוען שהמאוור שלך פעם נכנס לפעולה ופעם לא.

 

זה מדליק לי נורה אדומה בקשר לממסר מאווררים שלך וגם ליוניט חום של המאווררים.

 

תנסה כמו שצביקה אמר לך פעם הבאה לנסות ולהפעיל את המזגן שהמנוע מתחמם המאווררים אמרוים להדלק אוטומטית.

 

במידה וזה לא כך כנראה שזה המנוע של המאווררים.

 

הייתי פחות הולך על טרמוסטת כתור גורם לבעיה בגלל שאתה אומר שאחרי זמן מסויים כן נדלקים לך המאווררים.

 

זה יותר מזכיר יוניט חום מאווררים.

 

כשהתקלה קוראת לך תנסה לבדוק עם הצינור התחתון שיוצא מהרדיאטור חם כמו הצינור העליון שנכנס לרדיאטור.

התחתון אמרו להיות קר משמועתית מהעליון.

 

אם התחתון ממש קר והעליון בחלק שקרוב למנוע ממש חם זה אומר טרמוסטת.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...