Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

קודם כל אני רוצה לציין שאני משוטט בפורום כבר לא מעט זמן, קורא הודעות ישנות ומקבל הרבה תשובות לשאלות שהיו לי כאשר החלטתי לקנות רכב, תודה רבה לכל מי שענה על השאלות שלי בלי שאפילו שאלתי אותם...

 

היום בבוקר לקחתי פונטו שנת 2000 מדגם S60 לבדיקה לפני קנייה (הרכב עשה 133,000 ק"מ) וקיבלתי את התשובות אבל אני מעוניין להתייעץ איתכם על מנת לקבל הסברים קצת יותר מפורטים שאולי יוכלו לעזור לי להחליט האם הרכב שווה את ההשקעה (כ 19,000 ש"ח).

 

אז ככה:

הבוחן אמר שהרכב נמצא במצב טוב חוץ מכמה נקודות:

- מערכת חימום מנותקת. שאלתי את בעל הרכב מה הסיבה לכך והוא אמר שאינו יודע, ככה הוא קנה את האוטו. הבוחן אמר שזה אמור להיות עניין של כ 1500 ש"ח לתקן את זה. זה נכון? זה כזה קריטי?

- יש לעשות כיוון פרונט.

- צמיגים קדמיים קצת שחוקים.

- בולמי זעזועים קדמיים חלשים.

- כמה פגיעות פח, פגיעה קלה מאוד בקורת רוחב קדמית (שאלתי את הבוחן מפורשות והוא אמר שלא מדובר בשס"י).

- נזילות שמן מתיבת ההילוכים, חופשים במנגנון ההילוכים, שילוב הילוכים לקוי/קשה, תושבת תיבת הילוכים פגומה ורעש וחופש ממערכת הנעה.

 

שהוא סיים לפרט בפניי את כל הסעיפים הייתי בטוח שהאוטו במצב נורא ואיום (מצטער מראש על הבורות, לא ממש מבין במכניקה של רכבים...) אבל לאחר שדיברתי עם חבר שקצת מבין (לא יכל להיות איתי בבדיקה) הוא אמר לי שזה ממש לא נורא.

השאלה שלי אם הוא צודק, ואם כן אז מה היא בערך העלות הכוללת של התיקונים?

 

תודה מראש על העזרה!

פורסם

האמת,רכב שמערכת החימום שלו מנותקת עלול להיות מתכון לצרות אבל אין לכלום תעודת ביטוח.

לגבי שאר הליקויים- סביר אבל לכל דבר יש מחיר.

כנס למוסך פיאט בקש הערכת מחיר לגבי הליקויים ותסתדר עם המוכר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...