Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

היום קיבלתי את הסאב החדש שלי (יבוא אישי מארה"ב) ובזמן הקרוב אני מתכנן לבנות את התיבה, אבל חסרים לי טרמינלים (החיבור שעל התיבה, כמו בסאב של אוטו.. לא יודע איך אומרים אתזה בעברית).

אני צריך 2, אחד לכל סליל (DVC), שיכול להעביר כ1000 וואט כל אחד.

 

האם מישהו יודע איפה אני יכול לקנות?

 

תודה,

דיוייד

פורסם

סבבה, נראה לך שיהיה בשדרות הר ציון או בשמסי בתל אביב?

 

ד"א הסאב הוא של חברה בשם TC Sounds אם מישהו שמע עליהם, הם מייצרים סאבים OEM להרבה חברות גדולות.

 

תודה,

דיוויד

פורסם

אתה יכול לעשות טרמינלים בסיגנון כמו שאלי-0-קילו עשה בשירשור הזה

 

אגב, אם אפשר לישאול, איזה סאב יש לך (אמרנו 1000 לכל סליל לא ?)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הסאב הוא של חברה בשם TC SOUNDS והדגם הוא TC 2000.

800 וואט Continues

2500 וואט Peak

Xmax 28mm One Way

XMech 41mm One Way

שתי הנתונים האלו הם מה שגרמו לי לקנות את הסאב הזה.

http://tcsounds.com/products.htm

בעוד כשבועיים הם יפסיקו למכור לציבור הרחב, ויתמקדו באודיו HI END וביצור סידרתי של OEM

אני מכניס לו 700 וואט לכול סליל עם שתי מגברונים קטנים שאני גם כן קונה מאירופה.

http://www.lcaudio.com/index.php?page=70

אני רק רוצה להתנצל, מכיוון שזה לא קשור לאודיו לרכב.

 

תודה, דיוויד

 

נ.ב.

אני יפרסם תמונות אם תרצו לראות את הגודל האמיתי שלו (התמונה באתר בכלל לא ממחישה את גודלו האמיתי)

פורסם

אז הסאב הוא לא 1000 לכל סליל אלא 400.

 

איפה ראיתה שהמגבר נותן 700 ?,

ולפני שאתה קונה מגבר, תיבדוק אם ההתנגדות של כל סליל בסאב מתאימות ליציאה במגבר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תרד בדף עד הסוף, אתה תראה 2 טבלאות, אחד שמציין הספקים בהתנגדויות שונות עם מתח 65 וולט DC ועוד טבלה מתחתיו שמראה הספקים בהתנגדויות שונות עם מתח של 80 וולט .DC

אני כבר ביררתי הכול לגבי המגבר, ועם שנאי 1500 וואט, שמוציא 80 וולט DC +\- המגבר יוציא כ700 וואט לכל ערוץ (CLASS D), ההתנגדות של כל סליל הוא 3.12 אוהם DC. מתמטיקה פשוטה.. 48V*48V/3.12Ohms = 738W

עכשיו המגבר מוציא 700 מקסימום בפיקים (Peak) וכשליש בעוצמה מלאה כשאני נותן נגיד טון של 25 הרץ (Continues), הוא יכול להתמודד עם התנגדות של עד 1.5 אוהם.

אני לא חדש לעסק הזה, אני כבר כמה שנים בונה מגברים וסאבים, הפעם זה סאב הרבה יותר רציני מהקודמים, ואני לא בונה מגבר בעוצמה כזאת, עם מתחים מעל 100 וולט.. זה מסוכן מידי.

 

אם אתה מעוניין אפשר להמשיך לדבר על זה בדך האייסיקיו או משהו, כי פה זה פורום למכוניות, ואני לא בטוח אם שינוי הנושא ימצא חן בעיני המודים..

 

דיוויד

×
×
  • תוכן חדש...