Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול קניתי סוזוקי סוויפט 1300 מודל 94 אוטומטית.

יש תקלה בגיר, שמופיעה לעיתים - כנראה אחרי חניה של מס' שעות.

כשהתקלה קיימת יש רק הילוך 3 ורוורס, והרוורס משתלב עם מכה חזקה.

העברת הידית ל 1 או ל 2 גורמת לשילוב ידני תקין של ההילוך הראשון או השני בהתאם.

במצב 2 רק ההילוך השני משולב, כלומר הרכב מתחיל לנסוע בשני ולא בראשון.

 

אני לא יודע, אם יש לגיר הזה מצב חירום, זה גיר ישן פרימיטיבי עם 3 הילוכים.

אין ברכב נורית תקלה של הגיר.

 

התקלה חולפת לאחר כמה זמן, ואז כל ההילוכים עובדים מצויין, ורוורס משתלב ללא מכה.

שמן גיר הוחלף לפני שנה ו 10000 ק"מ - יש קבלה . צבע השמן אדום ללא ריח חריג. מפלס תקין.

 

אשמך לקבל הצעות לפיתרון התקלה, רצוי מבעלי מקצוע, כאן או בפרטי, כמו כן המלצות למכון גירים באיזור נתניה.

תודה.

 

 

פורסם

עשיתי עכשיו עוד סיבוב באוטו, התקלה קיימת כשהמנוע וגיר קרים.

לאחר 5-10 דקות התחממות הכל עובד תקין.

 

 

פורסם

לפי תיאורך לא בטוח כלל שמדובר על תקלה בגיר.

אם הרכב חונה מס' שעות ולא מגיב כראוי באופן כללי הייתי חושד דווקא בבעיה בצ'וק האוטומטי- הרכב פשוט קר מאוד,הצ'וק שם כנראה תפוס ו/או בעיה נוספת בקרבורטור מה שגורם לרכב לתפקוד הלקוי.

בד"כ בגיר כאשר יש תקלה היא קיימת ולא נעלמת,הרי לא מדובר כאן על רכב משוכלל ביותר שצריכה להיות סיבה מיוחדת לזה שיש תקלה פעם כן ופעם לא.

כדאי דווקא לעשות את הבדיקה לגבי הצ'וק (האם לרכב לוקח יותר מידי שמן להתחמם אחרי חנייה ארוכה של כמה שעות,אחרי כמה שמן הוא מגיע לטמפ' עבודה והאם לאחרונה הרכב צורך יותר דלק באופן חריג מבעבר והאם התנעת הבוקר קשה ומלווה בעשן אפרפר שלא מפסיק ?

אם תענה לכל השאלות ששאלתי ב"כן" ככל הנראה הבעיה אינה בגיר.

בכל אופן אולי צביקה מכיר את הרכב ויעזור לפתור את התעלומה,נחכה לתשובה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

צמיגות השמן תלויה בטמפרטורה. יש תקלות גירים שמופיעות כאשר הרכב קר (וזה מחמיר במיוחד בחורף) ויש כאלו כאשר השמן חם.

האם בהחלפה האחרונה הוחלף כל שמן הגיר? או רק חלקו? בדוק בקבלה שהוחלפו בערך 4 ליטרים.

עשה חיפוש על כמה בעלי מקצוע מומלצים מאוד כמו ספי מפ"ת או מכון גירים ביפו (כמדומני)

בכל מקרה אספר לך על בעיה שהיתה ברכב עם גיר פרימיטיבי 3 הילוכים כמו שלך. בימים קרים הרוורס לא השתלב (רק בסוף במכה) ובבילוך השלישי היה נכנס רק לאחר 10-15 דקות נסיעה! הומלץ לי על תוסף שמן גיר אוטומטי של חברת BG ולאחר ההוספה כל הצרות נעלמו למספר שנים עד שהרכב נמכר.

רוב בעלי המקצוע די מתנגדים לתוסף הזה, ולא ממש ברור לי למה? בסך הכל מדובר על יצרן מאוד מכובד שמייצר גם את K44 האגדי!

אם על כף המאזניים עומד שיפוץ גיר באלפי שקלים או תוסף...כדאי לפחות לנסות.

הכי חשוב לא לשכוח לספר איך הדברים נגמרו, כדי שגם אנחנו נחכים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לסולל הדרך !

בוא אני אסביר לך למה הם כל כך מתנגדים לתוספים האלו..

כי אם נשפוט לפי המקרה שלך,אז למכונים לגירים אוטומטיים לא תהיה פרנסה.

תחשוב על זה: תוסף עולה בהגזמה 100 ש"ח בעוד שיפוץ /החלפת גיר עולה לא פחות מ-3500 -4000 למכונית הכי פרימיטיבית.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לקולאוטי 9 - חבל שלא קראת, מה כתבתי.

כשאני אומר, שהרכב נוסע בהילוך שלישי בלבד, זה אומר שהרכב נוסע בהילוך 3 בלבד.

כתבתי, שכשמתחלילם לנסוע עם בורר הילוכים במצב 1 הרכב מזמק כראוי כלומר בהילוך ראשון.

כשבורר ההילוכים ב D הרכב מזנק לאט, כי הוא בהילוך 3.

 

אין ברכב לא צ'וק לא קרבורטר, זה הזרקה חד נקודותית.

 

כתבתי גם שהרכב אצלי רק יום אחד, ואתה שואל אותי אם צריכת הדלק עלתה לאחרונה.

 

התקלה בגיר במקרה זה כן קיימת, ונעלמת לאחר התחממות, זו עובדה ואין מה לעשות.

 

בנוסף היום לאחר ניסיון הנעה של רכב אחר עם כבלים האוטו הפסיק להניע בכלל.

 

 

פורסם

היום התיעצתי עם בני ל. בנושא.

הוא טוען, שישנו חוק, שאומר, שבמידה והיה ברכב פגם נסטר שהתגלה במהלך 30 יום מיום המכירה, על המוכר לפצות אותי בעלות התיקון, או לבטל את העסקה, גם אם המוכר הוא אדם פרטי, וזאת למרות שנחתם זיכרון דברים ובו רשום, שהרכב הוא לשביעות רצוני ולא יהיו לי טענות כלפי המוכר.

 

הבדיקה נעשתה כשהרכב היה חם, לאחר חימום של כ 10 דקות, והגיר תפקד בסדר גמור. את התקלה ראיתי רק בבוקר למחרת.

 

מישהוא אולי התנסה בסוגיה דומה או יכול להפנות אותי לחוק הנ"ל?

תודה.

 

 

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

בסוויפט יש יחידת בקרה אלקטרונית של הגיר, שיושבת מתחת ללוח שעונים.

 

עם הזמן ההחלמות שם נפתחות, וזה גורם לתופעה בדיוק כמו שתארת.

 

לאחר החלפת יחידת הבקרה, הכל מסתדר.

 

היה את זה בסוויפט שלי, ואצל עוד כמה אנשים מהפורום.

 

אגב, שים לב טוב, האוטו מתחיל בהילוך שלישי, ולא בשני.

 

תנסה לספור החלפות הילוכים, ותראה, שאין בכלל החלפות. האוטו מתחיל בהילוך שלישי, ונוסע ככה כל הזמן.

 

 

אני לפני כמה שנים, שילמת די יקר על היחידה הזו (סביב ה 1000 ש"ח), אבל אם הולכים ישירות למי, שמשפץ אותן, יעלה יותר זול.

 

רפי לין נתן פעם פרטים של בחור מתל אביב, שמשפץ את היחידות האלו, אולי הוא יכול לתת שוב.

 

 

עריכה - אל תלך עם הבייה למוסך כללי. במוסך כללי, ישר יציעו לך להחליף גיר.

 

במכון גירים, לעומת זאת, מאבחנים את הבעיה הזאת תוך 2 דקות, עם רב מודד פשוט.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...