Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שלום, :smile::razz:

אני חדש בפורום.

 

ועכשיו לעיקר אני נהג חדש בן 20

מחפש רכב משפחתי 5 דלתות, גיר ידני, אמין, חסכוני, וכו',... בסביבות ה 20K

אחרי שכמה שבועות שישבתי פה וקראת עשרות אשכולות בפורום הנ"ל.

הגעתי למסקנה ואני רוצה סיאט קורדובה, אופל אסטרה או סוזוקי בלנו.

 

אני חי בקריות...

ראיתי שהקורדובה מומלצת בפורום הזה בעיקר ע"י "רפי לין". (96- 97)

ראיתי גם שאין לכם יותר מידי טענות כלפי הבלנו. ( 95)

אך לא מצאתי יותר מידי חוות דעת על האסטרה( 96)

 

מצאתי אקזמפלרים של כל שלושת הרכבים הללו

העדפות שלי הן הקורדובה והאסטרה.

 

הבקשה שלי היא שתתנו לי לי טיפה כיוון...

בעיות שקיימות ברכבים, בעד ונגד, ובעצם אני אשמח לכל דבר יכול לעזור לי.

 

תודה מראש שגיא :smile:

פורסם

מישהו ?

אני רוצה לרכוש בשבוע הקרוב

 

מצאתי אסטרה 95' מנוע 1600

יד רביעית 144000 ק"מ

הוא רוצה עליה 18,500 האוטו נראה בסדר גמור

נהגתי עליו כמה דקות. יש הגה כוח ושתי כריות אויר, חלונות חשמל מקדימה.

רוצה לקחת לבדיקת מכון.

מה אתם אומרים?

 

ויש עוד קורדובה ואני בודק היום.

פורסם

קורדובה שנת 96 מנוע 1600

ק"מ 164,000

המחירון שלה ש"ח17000

 

ראיתי את האוטו, נאמר לי שהקלאץ' יצתרך החלפה בזמן הקרוב.

שזה בסביבות 1500

אני יכול להוריד את המחיר הזה ממחיר רכישת הרכב?

ובעיה שהכי מטרידה אותי שהטסט שלה נגמר עוד חודש.

אמצע ספטמבר

 

אני נהג חדש בן 20 ולא כל כך מבין.

רציתי לדעת אם בדיקה לפני קניה במכון ומציאה שהכל תקין, תבטיח שבאותו מצב הרכב הוא יעבור טסט.

והאם אני יכול להוריד את המחיר של הטסט ממחיר הקניה? ( או חלק ממחיר הטסט )

 

בעיקרון הרכב בסדר ואין לו בעיות מיוחדות שראיתי לפני בדיקת מכון.

 

תודה מראש שגיא.

פורסם

תוריד את עלות החלפת הקלאץ ועלות טסט שבוודאי יגרור איתו עוד תיקונים, ותוכל להגיע גם ל4000 שקל ואולי אפילו יותר.

אני לא הייתי קונה רכב בלי טסט.

פורסם

בלנו שנת 96 אוטומט , 4 חלונות חשמל.

170 אלף ק"מ, יד 3

מנוע 1600

הוא רוצה עליה 22500

בערך 4 אלף מתחת למחירון.

 

האוטו נראה סביר לגמרי, וכנראה שאני אקח אותו אם הכל יצא טוב בבדיקה.

תגידו למישהו יש מושג כמה הרכב עושה בערך לליטר?

 

תודה רבה הפורום עזר לי רבות תמשיכו כך....

פורסם

אולי , אבל לא מצאתי משהו טוב מכיוון ה323 והלנטיס.

 

בדרישות המקוריות הן רכב ידני אבל התפשרתי על אוטומוט. למרות שהעדפה לידני.

×
×
  • תוכן חדש...