Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קסנון מאי.ביי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים, מקום נחמד יש לכם כאן...

שאלה לי אליכם שהעלתי גם בפורום נוסף:

אני רוצה להזמין קיט קסנונים מאי.ביי, שהאמת נראה לי דיי מהימן וזול, וקיבל הרבה ביקורות טובות באתר, אבל...

האם מישהו פה אי-פעם נתקל בתקלה בקיט כזה שהוזמן מחו"ל וקיבל את השירות שמובטח באחריות?

כדאי לסמוך על זה?

בכל זאת מדובר על הפרש משמעותי מהסכומים שזה נמכר בארץ (הכי זול שמצאתי זה 800 ש"ח וזה עולה רק 600...)

תודה לבעלי הניסיון בעניין, ואשמח לקרוא דעות של מי שתוהה כמוני.

פורסם

במקום הכאב ראש של ההזמנות וכל הבאלגן להזמין מאדם פרטי באי ביי הייתי משלם את 200 ש"ח הפרש ושוכח מזה!

פעם זה היה מאוד שווה, כשקיט קסנון מחירו בארץ היה 3000 ש"ח ובחו"ל רק 1000 ש"ח.

 

הים בשביל הבדל של 200 שקל עדיף לקנות בארץ ויש כאלה שמציעים אחריות

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

הכוונה ל-800 ש"ח יד-שניה (מפורק)

חדש יש אבל גם ב-900.

עדיין לא שווה לדעתך?

בסה"כ זו לא הזמנה ראשונה שלי דרך אי.ביי. אבל לא יודע, יש לי הרגשה מוזרה לגבי ההזמנה הזו. לכן אני מתייעץ...

פורסם

פונטו HGT. יש לה עדשת פרוג'קטור וכיוונון גובה פנסים חשמלי, אם לשם חותרת השאלה...

חוץ מזה שזה נראה עליה סוף!!!

יש שם גם קיטים שעם משלוח והכל עולים 450...

שוב, זו פחות שאלה של עלות, אלא יותר ביטחון

פורסם

קסנון זול הוא לא בהכרח טוב.

 

מערכת קסנון מורכבת מ 3 חלקים עקריים

 

המנורה: בעצם החלק הכי זניח במערכת

המצת: בעצם הבסיס או המדליק של המנורה

והבאלסט: בעצם המוח של המערכת.

 

 

אני התיחס לבאלסט בעיקר מכוון שזה הרכיב הכי חשוב שבמערכת הזאת.

באלסט סיני או זול מתחמם לטמפרטורה של 80 מעלות ויוצר המון הפרעות אלקטרומגנטיות שיכולות לעשות בעיות בשאר המערכות במרכב.

כמו כן מבחינת השידור לכוון המצת הוא תמיד יהיה במתח גבוה מאד וקבוע כלומר הבלאסט הזול לא יודע להתאים את העצמו לצרכי הנורה ותמיד ישפריץ במתח גבוה מאד (סכנה למערכת החשמל באוטו ולהתחשמלות).

הבאלסטים הזולים לא יודעים לנתק את עצמם במקרה של תאונה או לדוגמא אם הנורה זזה ונוגעת בגוף או נשברה.

 

המערכות הזולות לא יודעת לתקשר עם מחשב הרכב ככה שאם יש לך רכב טיפה יותר יוקרתי עם בקרת אורות כמו טוארג לדוגמא תיהיה לך נורת תקלה דולקת עד שלא תודיע לו שהוא עובד עם מערכת קסנון ותכבה את הבקרת אורות, מה שמצחיק שזה קורה גם עם המערכת שהם מתקינים במפעל.

 

במקומך לא הייתי מחפש את הזול או היקר.

1.הייתי מחפש קסנון שלא מתחמם

2.לא עושה הפרעות אלקטרומגנטיות

3.ויודע לדבר עם המחשב רכב

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

תודה על העצות החשובות.

אגב, לגבי מכס, המוכר מתחייב לרשום מחיר של פחות מ-50$, כאשר שולח לישראל כדי שלא יגבה מכס.

אבל תכל'ס לא חסרות שיטות כאלה.

יש כאלה שמוכרים את הקיט ב-10 $ וכל השאר רשום לצורכי טיפול ומשלוח, וגם על זה אין מכס...

פורסם

כן, אני רוצה לראות כשאשר תבוא למכס וכשהם יפתחו את החבילה יראו קיט קסנון ויסתכלו על קבלה של 10 דולר מחיר נטו על הקיט.

 

אגב, גם דמי טיפול ומשלוח מחוייבים במכס, מצחיק נכון?

פורסם

וגם דמי מחשב... הרי למחשב קשה לחשב את כמות המכס שתשלם, גם לו מגיע טיפ.

 

הייתי ממליץ לך לקנות מערכת קסנון שעןשה את מה שקובי פרט למעלה. יש כאלו בארץ, עם אחריות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה, אבל נורות הרכב באמריקה הן סימטריות, ובאירופה (כולל אותנו) הן א-סימטריות. כך שנורות שהזמנת מארה"ב לא חוקיות בארצנו.

 

יתכן שאני טועה, אבל משום-מה כך זכור לי.

פורסם

זה לא הנורות אלא הפנסים עצמם.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...