Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רציתי לשמוע בעד ונגד לגבי פולו 2008. אני מדבר על גרסת ה-1.4 80 כ"ס, עם 4 מערכות אקטיביות...

ABS, ESP, ASR, EBD. 2 ח"ח, נ"מ. כמובן, זאת הגרסה ש"שווה" בערך למה שיש לנו כרגע מבחינת האבזור.

(איביזה 1.4, 75 כ"ס. משנת הדגם 2004 כמובן, שלנו אין את כל המערכות האלה, למעט ABS).

 

 

רציתי לשאול על צריכת הדלק של הפולו, עלוית הביטוח, האם האוטו גניב יותר ביחס לאיביזה?

 

האם מישהו נוסע בו? יש אותו למישהו מגולשי הפורום ? מה הרושם שלכם באופן כללי?

 

רק שתבינו איזה אופציות עשויות להתאים לנו, משנת הדגם 2008..(במידה ונחליף את האוטו...):

 

 

1. אין איביזה ידנית יותר. יש רק אוטו' ו1400, 100 כ"ס ברמת מחיר ~113 אלף.

 

2. הקורדובה, 1600, ידנית, 100 כ"ס ברמת מחיר ~103 אלף.

 

3. וכמובן, פולו 2008. 80 כ"ס מנוע 1400. ברמת מחיר של 91~ אלף ש"ח.

 

אני רוצה לציין שזאת האיביזה השניה שלנו, ואנחנו מאוד מרוצים ממנה.

 

דעתכם חשובה! :)

 

תודה רבה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בני, אתה משוחד :-P

 

פביה 16 שסת', 101 כ"ס, Ambiente - עולה 94 אלף ש"ח (ב-100K תקבל את ה-Ambiente Plus, כמו שלנו).

 

בהצלחה :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לא כל כך משוחד כי לבת שלי, רוני יש פאביה סטיישן אמביאנטה משנת 2006 100 כ"ס 1.4....

אנחחנו מתחלפים במכוניות כך שאני מכיר את הרכב. אכן הפאביה נהדרת אבל לקורדובה יש בגאז' יותר גדול ושימושי (הכוונה לפאביה 4 ו 5 דל')

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
ברור שהקורדובה.. התמורה הכי טובה לכסף.

 

בני, אם תוכל להרחיב על זה? על סמך מה אתה קובע שהקורדובה היא התמורה הכי טובה לכסף ?

 

אנחנו מסתדרים מצויין עם הבאגז' שאין באיביזה שלנו. מבחינתנו, שהאוטו יבוא עם מינימום אבזור.

אנחנו לא מחפשים גג שמש, חישוקי סגסוגת וכו'. בעיקר רוצים, אמינות, גיר ידני, ואוטו יחסית, חסכוני בצריכת הדלק והביטוח שלו.

 

 

רועי, לאיביזה והקורדובה שאני מדבר עליהן אין ESP בגרסאות ששאלתי עליהן פה. הפולו למעשה הוא הרכב היחיד שבגרסת הבסיסית, והנמוכה שלו, מגיע עם 4 מערכות בטיחות אקטיבית. זאת גם נקודה חשובה.

 

עוד אלמנט שקוסם לנו, זאת האפשרות לטרייד אין. ובין ~90 אלף ל-103~, ל-~113 אלף, זה די קריטי עבורנו. לכן אני שואל על הפולו ולא על השאר. לא אני קובע את הדרישות... (במחיר הכי גבוה, הבחור שם רצה להציע לי סאן רוף, חישוקים, 3 דלתות, וכו' וכו', "וזה באותו מחיר!").

 

אשמח אם תתייחסו לפולו המדובר. גירסת טרנדליין אם אינני טועה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אתה בטוח שאין איביזה ידנית יותר? לי ידוע (לא מסיאט או משהו כזה) על הגרסא 1.6 "ספורט" - 105 כ"ס שעולה כ-112K.

הינה תראה כאן (תקליק על סיאט וחיפוש ואז על איביזה ותראה את הדגמים שיש בארץ):

http://www.netcar.co.il/guide/guidef.asp

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

נציג המכירות אמר, שהם פשוט לא מוכרים יותר סיאט איביזה 1.4 ידנית...

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אני חושב שהESP זו נקודה די מהותית, לא? זה צריך להטות את הכף בעד הפולו. חוצמזה, שלרוב, לפולקסווגן יש תאי נוסעים מוצלחים בהרבה מאשר לאחיות בקונצרן, מה שאומר שלפחות תקבל עוד משהו בתמורה מעבר למערכות הבטיחות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

הייתי ואני עדיין באותה דילמה כמוך.

יש איביזה 1.4 ידנית, לפחות בסוכנות בירושלים.

הפולו הכי מאובזרת, הכי יפה וגם עיצוב פנים הכי שימושי, הרבה תאי איכסון והאמת שנראית כעיסקה משתלמת. הבעיה איתה כאמור היא ב-80 כ"ס.

הפאביה לעומתה יותר זולה בקצת, אבל הרבה יותר מיושנת, פחות מאובזרת אבל כמובן מנוע חזק יותר.

 

אני מחכה לנסיעת מבחן על האיביזה 1.6 ידנית ביום חמישי כדי לראות אם היא חבילה שמשלבת את החדשנות היחסית (ביחד לפאביה) של הפולו עם מנוע חזק יותר. היא מאובזרת עם סאןרוף, ESP ומושבי ספורט ובמחיר יחסית משתלם של 112K.

פורסם

יש טויוטה יריס ידנית? אם כן אז כדאי

 

יש עוד חברות חוץ מפולקסוגן

אני הכי אוהב ג'ז של הונדה אחלה רכב יש לנו כזה במשפחה

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
הייתי ואני עדיין באותה דילמה כמוך.

יש איביזה 1.4 ידנית, לפחות בסוכנות בירושלים.

הפולו הכי מאובזרת, הכי יפה וגם עיצוב פנים הכי שימושי, הרבה תאי איכסון והאמת שנראית כעיסקה משתלמת. הבעיה איתה כאמור היא ב-80 כ"ס.

הפאביה לעומתה יותר זולה בקצת, אבל הרבה יותר מיושנת, פחות מאובזרת אבל כמובן מנוע חזק יותר. לנו זה לא חשוב במיוחד.

 

אני מחכה לנסיעת מבחן על האיביזה 1.6 ידנית ביום חמישי כדי לראות אם היא חבילה שמשלבת את החדשנות היחסית (ביחד לפאביה) של הפולו עם מנוע חזק יותר. היא מאובזרת עם סאןרוף, ESP ומושבי ספורט ובמחיר יחסית משתלם של 112K.

זה מה שחשבתי ביום חמישי, אבל היות ואימי קובעת, אז אין אפשרות לאוטו עם כל הבלינג בלינג :oops:

 

אני אשמח אם תדווח איך היתה נסיעת המבחן.

מה הבעיה בדיוק עם ה-80 כ"ס? אני חושב שיש הבדל בצריכת הדלק בין אותם 80 כ"ס, לבין ה-100 כ"ס.

אנחנו מחפשים אוטו חסכוני כמה שרק אפשר.

 

רועי, לגבי ESP, אני מסכים איתך וזאת עוד נקודה חשובה בעד הפולו.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
בני, אם תוכל להרחיב על זה? על סמך מה אתה קובע שהקורדובה היא התמורה הכי טובה לכסף ?

 

אנחנו מסתדרים מצויין עם הבאגז' שאין באיביזה שלנו. מבחינתנו, שהאוטו יבוא עם מינימום אבזור.

אנחנו לא מחפשים גג שמש, חישוקי סגסוגת וכו'. בעיקר רוצים, אמינות, גיר ידני, ואוטו יחסית, חסכוני בצריכת הדלק והביטוח שלו.

 

 

רועי, לאיביזה והקורדובה שאני מדבר עליהן אין ESP בגרסאות ששאלתי עליהן פה. הפולו למעשה הוא הרכב היחיד שבגרסת הבסיסית, והנמוכה שלו, מגיע עם 4 מערכות בטיחות אקטיבית. זאת גם נקודה חשובה.

 

עוד אלמנט שקוסם לנו, זאת האפשרות לטרייד אין. ובין ~90 אלף ל-103~, ל-~113 אלף, זה די קריטי עבורנו. לכן אני שואל על הפולו ולא על השאר. לא אני קובע את הדרישות... (במחיר הכי גבוה, הבחור שם רצה להציע לי סאן רוף, חישוקים, 3 דלתות, וכו' וכו', "וזה באותו מחיר!").

 

 

אשמח אם תתייחסו לפולו המדובר. גירסת טרנדליין אם אינני טועה.

 

על סמך נסיון: צי הרכב המשפחתי שלנו כולל שתי איביזות , קורדובה ופאביה סטיישן. (הונדה אקורד ודייהטסו שרייד סדאן לא נחשבות וכמובן יש מוסטנג ופלקון וכל זה במשפחה הבסיסית...)

אז אם אתה לא רוצה סטיישן, הקורדובה היא הכי מרווחת ושימושית.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
זה מה שחשבתי ביום חמישי, אבל היות ואימי קובעת, אז אין אפשרות לאוטו עם כל הבלינג בלינג :oops:

 

אני אשמח אם תדווח איך היתה נסיעת המבחן.

מה הבעיה בדיוק עם ה-80 כ"ס? אני חושב שיש הבדל בצריכת הדלק בין אותם 80 כ"ס, לבין ה-100 כ"ס.

אנחנו מחפשים אוטו חסכוני כמה שרק אפשר.

 

רועי, לגבי ESP, אני מסכים איתך וזאת עוד נקודה חשובה בעד הפולו.

 

עשיתי כבר 2 נסיעות מבחן, והמנוע של הפולו הרגיש לי מאוד חלש במהירויות נמוכות בעיקר. אני רגיל לאוטו שיכול להחזיק בהילוך שני כאשר לא עוצרים עצירה מוחלטת ובפולו כמו בפאביה צריך לשחק הרבה עם ההילוכים.

המנוע של הפולו מוגבל לסל"ד יותר נמוך משל הפאביה ואם אני לא טועה שם זה ההפרש בין ההספקים. ואם המנוע של הפאביה קצת איכזב אותי של הפולו בכלל חלש מדי.

 

גם אצלי האוטו הוא למשפחה, יש לנו גולף לכן אנחנו מחפשים משהו יותר קטן. פשוט הבהרתי לאבא שלי שאני רוצה להשתדרג מה206 הנוכחית שיש לי, ולא מתאים לי מנוע שמרגיש הרבה יותר חלש.


×
×
  • תוכן חדש...