Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב עד שיהיה בינתיים סאב,אני רוצה להשקיע באחוריים קצת,יש לי מאחורה ואני רוצה לגוון,הרמקולים יוגברו בעזרת מגבר שיהיה איזה משהו כמו 100 ומשו RMS ליציאה,בינתיים יש לי מגבר JBL 60.4 שמגביר ב60 RMS ליציאה ב4 אום ו80 ב2,בגלל שהמגבר הנ"ל חלש מאוד אני רוצה להחליף אותו,אז בינתים התייעצתי איתכם על רמקולים אחוריים,אני מחפש רמקולים אחוריים בהתנגדות של 2 אום,כיוון שהקומפוננטים מקדימה הם 2 אום,והמגבר(כמו ששמעתי מהמתקין) לא יכול לעבוד בהתנגדויות שונות של 4 ו2 הוא חייב להיות אחיד..ההמחר עד 700 שקל בלחץ,ואני רוצה רמקולים אחוריםם שיהיו הכי איכותים שאפשר במחיר(למרות שהם קואיקסלים),רמקולים עם המון באס שיהיו טיפה פאנצ'ים,אבל עם המון איכות ועוצמה,והשאר לא משנה כי את המיד והטריבל אני מקבל מהקומפוננט.דרך אגב מקימה יש לי קומפוננט של אינפיניטי,והרבה אנשים אומרים לי קח אחוריים של אינפיניטי כדי שזה ישלים לך את הצלילים שיש מהקומפוננט שהוא במילא של אינפיניטי...איך הם?,או שיש לכם המלצות אחרות...קיצוררר אני סומך עליכם שתתנו לי המלצות טובות

ציון

 

***קצת יותר סימני ופיסוק ופחות אותיותתתת בסוף מילה יהפכו את הקריאה והעזרה לפשוטות יותר***

×
×
  • תוכן חדש...