Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Nokia N95 - לרכוש או לא?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלעד, מכשיר הטלפון הסלולרי כבר מספר שנים לא משמש רק כטלפון להתקשרות,

אלא כמכשיר מולטימדיה לכל דבר. חלקם מתקדמים יותר, חלקם מתקדמים פחות.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני יודע, אני עדיין חי בעולם הזה :-)

 

אבל אני לא מבין איך הגענו למצב הזה. הרי ל90% מהמשתמשים זה לא נחוץ.

איך זה כל כך נפוץ?

 

עם רכבים או בתים אני יכול להבין. מעין סמל סטאטוס כזה.

יש לי וילה עם 5 קומות 2 ג'קוזי, 3 חדרי אירוח, 22 פלזמות, 5 קאדילקים ו2 פורשה, למרות שאני גר לבד ואין לי בכלל חברים.

 

זה מילא.

אבל פלאפון? זה סתם מיותר אם אתה לא משתמש בו.

פורסם

המחיר של הנוקיה הזה יקר גם בתור מכשיר שהוא יותר משיחות נטו.

 

האפל החדש עולה פחות ומשלב בתוכו מחשב כף יד בנוסף, יש עוד מכשירים שהם מחשב כף יד עם GPS ועם פלאפון שעולים פחות.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תומר, הiPhone אינו מחשב כף יד. אי אפשר לערוך מסמכים, להתקין תוכנות חיצוניות (מוגבלים לאפל) ולצפות באתרים עם ג'אווה.

 

המלצתי האישית- אם אתה באמת מחליף טלפון כל שנתיים, לך על זה. בשנתיים המון משתנה, קנה את המכשיר הכי מתקדם (בלי להגזים במחיר).

פורסם

ליאור לגבי זה אין לי מושג.

 

דרך אגב, עכשיו חזרתי מאורנג'.

מחיר ראשוני שניתן לי (בגלל המסלול) על המכשיר הינו 107 שקלים לחודש (אני עוד מאמין שזה ירד אצלי).

15 ש"ח עבור שרות דור 3.5.

ביטוח וכל השאר (חוץ משיחות כמובן) בחינם.

 

עקב זה שסכום התשלום עבור שיחות שלי הוא בין 150 ל-200 ש"ח,

נראה לי שמשתלם לי לקנות את הטלפון עקב השימושים הרבים שאני צופה לו.

מה גם שהמכשיר זה ישרת אותי לפחות לשנתיים.

 

נ.ב. המכשיר מדהים!

הפעלתי אותו באורנג' וראיתי כמה פונקציות. הוא לא נתקע כמו ה-N73. הכל טס בו.

איכות מצלמה שעוד לא ראיתם כמוה.

 

לדבריהם מלאי המכשירים יתחדש שבוע הבא למגוון כל הלקוחות.

אני מצפה בקוצר רוח.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

4400 ש"ח למכשיר טלפון? אל תתפלא אם עוד 3 חודשים המחיר ירד בחצי.

 

במחיר הזה אתה קונה כרטיס טיסה לחו"ל ואת המכשיר ביחד.

פורסם

תעשה כמוני :

קנה טלפון פשוט יחסית של נוקיה כגון 6131 (כי המכשירים של סמסונג עלובים) , ואת מחשב כף היד הכי טוב שיש בשוק.

 

נשאר לי מעל אלפייה עודף מהסכום שעולה ה N95...

 

אייל, שקנה לפני משהו כמו 5-6 שנים, את הנוקיה 8210 - הטלפון הקטן ביותר שהיה ,

במחיר שקול למחיר של ה N95 כיום, ולא חוזר על טעויות.

(כיום המכשיר הזה זרוק אצלי במגירה כאבן שאין לה הופכין והוא עלה איזה 4000 שקל)

 

nokia_8210-1.jpeg

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, הדבר שאני מתעסק איתו כמעט חצי מהיום שלי הוא הפלאפון. לכן זהו השיקול.

בתור אחד שמחזיק סמסונג 990 כבר שנתיים (מיום יצאתו בחברה) והוא טלפון מדהים לדעתי לכל דעה ודבר

(יש לו תכונות מתקדמות יותר מפלאפונים שיוצאים היום), ואין לו את הכוונה להזחיק יותר ממכשיר מולטימדיה אחד

(מחשב כף יד "ו"-פלאפון)- ראיתי ואני עדיין רואה את ה-N95 כעסקה המשתלמת ביותר. לפחות עבורי.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
האם כדאי לקנות מכשיר סלולרי מ-Ebay ?

 

 

באופן חד משמעי במקרה הזה: לא.

 

תערוך חיפוש באי ביי אחר N95.

רוב התוצאות שתקבל הם זיופים סיניים. אני לא מתכוון ל REFURBISHED סיני (את זה אני עוד מוכן לקבל), אלא לזיוף תוצרת סין.

אומנם חיצונית יש דימיון במראה אבל מעבר לכך אין שום קשר בין שני המכשירים. המכשירים הסיניים הם דור 2 ויחסית פרימיטיביים ביחס למקור.

הרוב אומנם מפורסמים באי ביי בתור NOKLA N95 , אבל לא הייתי לוקח את הסיכון שאיזה חוכמולוג ישלח לי NOKLA במקום NOKIA. לא שווה את זה.

 

אותו הדבר לגבי N73, תריץ חיפוש על NOKIR.

 

פגשתי היום לקוח שקנה N95 בברסוב, רומניה. המכשיר שם (לטענתו) עולה כ 1000 ש"ח. בארץ המחיר של המכשיר מוגזם עקב הביקוש הגבוה (מאוד).

עד עכשיו כל מי שפגשתי עם המכשיר (כ 10 אנשים) התלוננו על סוללה שנגמרת מהר (מאוד).

 

אסף

 

גילוי נאות: אני עוסק בתחום הסלולרי, ביבוא ושיווק של אביזרים סלולריים ומוצרי אלקטרוניקה.

פורסם
באופן חד משמעי במקרה הזה: לא.

 

תערוך חיפוש באי ביי אחר N95.

רוב התוצאות שתקבל הם זיופים סיניים. אני לא מתכוון ל REFURBISHED סיני (את זה אני עוד מוכן לקבל), אלא לזיוף תוצרת סין.

אומנם חיצונית יש דימיון במראה אבל מעבר לכך אין שום קשר בין שני המכשירים. המכשירים הסיניים הם דור 2 ויחסית פרימיטיביים ביחס למקור.

הרוב אומנם מפורסמים באי ביי בתור NOKLA N95 , אבל לא הייתי לוקח את הסיכון שאיזה חוכמולוג ישלח לי NOKLA במקום NOKIA. לא שווה את זה.

 

אותו הדבר לגבי N73, תריץ חיפוש על NOKIR.

 

פגשתי היום לקוח שקנה N95 בברסוב, רומניה. המכשיר שם (לטענתו) עולה כ 1000 ש"ח. בארץ המחיר של המכשיר מוגזם עקב הביקוש הגבוה (מאוד).

עד עכשיו כל מי שפגשתי עם המכשיר (כ 10 אנשים) התלוננו על סוללה שנגמרת מהר (מאוד).

 

אסף

 

גילוי נאות: אני עוסק בתחום הסלולרי, ביבוא ושיווק של אביזרים סלולריים ומוצרי אלקטרוניקה.

מכיר את עניין ה-nokla. אבל עדיין יש לא מעט מקוריים (קופסה של וודפאן, אורנג וכו'). אז לדעתך, חד משמעית לא כדאי או שאם יש מוכר אמין מבחינתי אז אפשרי ? בארץ הרי ניתן לצרוב עיברית + לפתוח את המכשיר לכל הרשתות ?

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

מאיפה באה הערמת שטויות הזאת ?

אייביי זה לא איזה שוק רמלה-לוד.

מדובר על מערכת שמבוססת על אמינות של קונים, מערכת אמינות שהרבה מקומות מנסים להתחקות לה (אפילו בארץ) על מנת לוודא שהמוכר לא מוכר לך זבל סיני משומש.

אני קניתי הכל באייביי: טלפונים סלולריים, אלחוטיים, חולצות פולו, נעליים נדירות של אדידס.

הכל 100% אותנטי, כי ידעתי אצל מי לקנות.

 

הסיבה האמיתית ל-למה לא כדאי לקנות מכשיר כמו N95 באייביי היא כי המכס יקרע את מי שמביא את הטלפון הזה וגם לגייר אותו זה מעצבן. המכס לפחות ישווה את מחיר הטלפון למחיר של אורנג' אם לא יותר.

וגם אתה משלם בתשלום אחד שזה כואב יותר מפריסה לתשלומים.

 

ולפותח השירשור: אני גם רוצה את ה-N95 אבל אני סבלני ועל כן אני אמתין עד שהמחיר יהיה בדיוק נכון עבורי, 200 שקל לחודש עבור טלפון ? בגלל כל ההייפ שרץ סביבו ? מבחינתי שכל העולם יקנה לפני פעמיים את הטלפון ורק אז אני אקנה אותו במחיר נורמלי.

 

 

 

 

 

באופן חד משמעי במקרה הזה: לא.

 

תערוך חיפוש באי ביי אחר N95.

רוב התוצאות שתקבל הם זיופים סיניים. אני לא מתכוון ל REFURBISHED סיני (את זה אני עוד מוכן לקבל), אלא לזיוף תוצרת סין.

אומנם חיצונית יש דימיון במראה אבל מעבר לכך אין שום קשר בין שני המכשירים. המכשירים הסיניים הם דור 2 ויחסית פרימיטיביים ביחס למקור.

הרוב אומנם מפורסמים באי ביי בתור NOKLA N95 , אבל לא הייתי לוקח את הסיכון שאיזה חוכמולוג ישלח לי NOKLA במקום NOKIA. לא שווה את זה.

 

אותו הדבר לגבי N73, תריץ חיפוש על NOKIR.

 

פגשתי היום לקוח שקנה N95 בברסוב, רומניה. המכשיר שם (לטענתו) עולה כ 1000 ש"ח. בארץ המחיר של המכשיר מוגזם עקב הביקוש הגבוה (מאוד).

עד עכשיו כל מי שפגשתי עם המכשיר (כ 10 אנשים) התלוננו על סוללה שנגמרת מהר (מאוד).

 

אסף

 

גילוי נאות: אני עוסק בתחום הסלולרי, ביבוא ושיווק של אביזרים סלולריים ומוצרי אלקטרוניקה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

"הערמת שטויות" הזאת באה ממישהו שמתעסק בתחום של היבוא וכשותף בעסק פעיל שמייבא אביזרים לטלפונים ומשווק אותם לחנויות וגם לפרטיים. אומנם אני לא מייבא מכשירים , אבל עוברים אצלי מספיק קליינטים ויש לי מספיק קשרים עם חנויות כדי לשמוע ולראות את כל הסיפורים שאתה רק יכול לדמיין.

עובדתית, השוק העולמי מוצף בחיקויי זבל כמו NOKLA (שבאי ביי מופיע בתור Nokla N95- יחי ההבדל הקטן באות) וב NOKIR. כולם מחפשים דרך להיפטר מהם ואי ביי זה גם דרך. תערוך חיפוש באי ביי על N95. אתה תראה שחלק גדול מהתוצאות שתקבל מופיעות כ Nokla (במקרה הטוב).

אם אתה מכיר את הצד השני וסומך עליו אז יופי. אבל אם לא, אז אני הייתי נזהר שבעתיים , במיוחד במכשירים הספציפיים האלה.

 

אם אתה מעוניין לראות איך נראה NOKLA ו NOKIR אתה מוזמן אליי לעסק.

 

 

אסף

 

נ.ב. יש דרך יותר מנומסת להגיד שאתה לא מסכים עם מישהו.


×
×
  • תוכן חדש...