Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני חדש בפורום הייתי רוצה לשאול שאלה חשובה שיכולה לעזור להרבה אנשים

אני מכיר במצקת את חוק היבוא מכוניות לישראל

היטל מס של 160 אחוז

הרכב חייב להיות או בן שנתיים ומטה או בן 30 ומעלה (רכב אספנות)

וכאן החלק האפור שאיני מתמצא בו,ידוע לי שלתושבית חוזרים ועולים חדשים יש הקלות משמעותיות ביבוא רכב ממדינה שבהם הם חיו

השאלה שלי היא כזאת:

מה הם ההקלות האם מותר להכניס רכב בשנותון שונה מ2005 או 1977

כלומר כל השנתונים שבין לבין ומה עלות המיסוי

אני כמובן חותר לעבודה שיש לי דוד שחיי בגרמניה למעלה מ25 שנה תהייתי אם הוא יכול לשלוח רכב על שמו בטענה שהוא עושה עליה לישראל

כמו כן אני מדבר על פורשה 944 אין לי סבלנות לחכות עוד 6 שנים :) אחרי שהייתה אחת ברשותי באנגליה אני רוצה עוד אחת

האם זה אפשרי מה התקלות שאני אמור להתקל בהן??

לכל יודע דבר אשמח לקבל אנפורמציה

תודה

Porsche 944 turbo

פורסם

ברוך הבא לפורום.

להבא, אל תתבייש להשתמש במנוע החיפוש של הפורום.

זה לא בושה להודות "אנ משתמש" במנוע החיפוש.

http://www.carsforum.co.il/vb/search.php

הנה שרשור מלפני יומיים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1321074&postcount=2

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תודה לא ידעתי שיש כזאת אופציה לצערי עדיין לא מצאתי תשובה ברורה

לגבי ייבוא רכב מאת עולה חדש

מה זה מצריך ממנו והאם יש פה איזשהו קאטצ

דרך אגב כמה עשויה לעלות 944 בישראל...(ראיתי אחת או שתיים על כבשינו..)?

Porsche 944 turbo

פורסם

לפי משרד התחבורה:

נוהל יבוא רכב ע"י עולים חדשים עולים חדשים מייבאים את רכבם בהתאם ל"רשיון יבוא כללי" תשל"ח-1978 סעיף 3.

התנאים בהם רשאי עולה לייבא רכב בזכויות עולה חדש:

  • הרכב מתוצר אשר יצרנו מיוצג בארץ ע"י סוכן הקשור עמו בחוזה בר-תוקף
  • הרכב הנו רכב פרטי או מסחרי עד 4.5 טון ללא הגבלת שנת ייצור
  • דגם הרכב:
    • הרכב הוא מדגם מאושר לצורך צו יבוא חופשי תשל"ח-1978 או מדגם שלגביו הוצאו הוראת רישוי כלליות מטעם אגף הרכב במשרד התחבורה ונתקיימו בו הוראות תקנות התעבורה
    • לחילופין , דגם רכב אשר לא מופיע ב"הודעת הרשות המוסמכת בדבר יבוא אישי של רכב פרטי" ואין לגביו הוראת רישוי כללית, אך יצרנו מיוצג בארץ ע"י סוכן הקשור עמו בחוזה בר-תוקף, אישור ייבואו מותנה באישור מאת היבואן הרשמי של תוצר זה בישראל למתן שרותי אחזקה ואספקת חלקים

http://www.mot.gov.il/wps/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_IJ/.cmd/ad/.ar/sa.subject/.c/6_0_DL/.ce/7_0_162/.p/5_0_VG/.d/0?PC_7_0_162_subject=HE_RECHEV_62&actionType=browse

פורסם

תודה על האינפורמציה

נשאלת השאלה האם דודי אשר מתגורר בגרמניה ואין לו כל כוונה לעלות לישראל...למרות שהוא מבקר בה מידי פעם

האם הוא יכול לייבוא רכב ו"להתחזות" לעולה חדש או כמשיש לו כוונת עלייה

או במילים האחרות האם הקומבינה הזאת עובדת?

Porsche 944 turbo

פורסם

טוב כמה תשובות .עולה חדש יכול לייבא רכב מכל שנתון ויש לו הקלות משמעותיות במיסים .הוא משלם כ 30 אחוז ולא 150. אבל הוא חייב לעשות עליה לארץ כלומר לקבל תעודת עולה וגם חייב שיהיה לו רשיון נהיגה מארץ שממנה עלה וגם חייב להמיר אותו לרשיון ישראלי(מחייב טסט) ואז הוא יכול לייבא רכב או לקנות כאן עם הנחה משמעותית. אבל כתוב ברשיון רכב " נהיגה עצמית בעל הרכב או בן זוג בלבד" האם זה יכול לעבוד? זה כבר לשיקולך..

...Our necessities are few but our wants are endless

×
×
  • תוכן חדש...