Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה! ייעוץ רכב טורבו מקורי עד 50,000


B1BC
שימו לב! השרשור הזה בן 6183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוקי כמה הודעות :-P,קודם תודה לכולם על התגובות.

 

אז ככה אני יודע שאין קשר לאונו טורבו,וגם לפונטו טורבו,אני נתתי תדגמים

שאני מכיר עם מנוע טורבו,בלי קשר למחיר שלהן

אני מעוניין אך ורק ברכב עם מנוע מקורי למשל כמו סובארו אימפרה טורבו

אז ככה,לא רוצה להוסיף קיטים וכל אלה,אני פשוט לא יודע איזה רכבים יש עוד

עם מנוע טורבו מקורי,כל אחד שנמצא ביד 2 רושם ,רכב עם טורבו

מסתבר שאלה לא רכבים מקוריים,זה קיטים,ואני לא רוצה כאלה

עם זה ככה מה אני צריך בכלל רכבים עם הקיט שלהם,אני יכול להביא

כבר איזה הונדה טובה,או גולף VR6 ולהוסיף לה קיט,וזה מה שאני לא רוצה.

אז בבקשה מי שיודע איזה רכבים יש עם טורבו שיגיד לי בבקשה :-(

לגביי הלנצ'יה,אני אהבתי את Lancia Delta HF Integrale 2.0 Turbo 16V

מי שלא מכיר הוספתי תמונה .

האמת היה כזאת באיזור שלי בצבע אדום עם הניפוחים,אבל זה היה מזמן.

eb_1_b.jpg

"מודה אני לפניך מלך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה רבה אמונתך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב הנ"ל אני הייתי מחפש פיאט קופה, כל עוד אתה לא מתייחס לאחזקה זו האופציה הכי טובה שאפשר לקנות בתקציב הזה (למרות שאני חושב שתצטרך להוסיף עוד קצת בשביל אחת באמת שמורה).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"דוקטור" השארתי לך בסוף ההודעה מחירון של הרכב GTV מאתר "Motocar"

אז ככה שאני לא כל כך מבין אם זה זול או הרבה,מה מוכרים את הרכבים האלה מעל המחירון?

ֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹ

"redroze" האמת שאני לא מכיר את הרכב הזה,הוא מהיר???

מה כ"ס שלו,ואני משאר שזה טורבו נכון ?

 

כשתלחצו על התמונה,יש בצד ימין למטה הרחב לגודל המקורי

תלחצו על זה וזה יראה לכם את המחירון יותר טוב.

תלוי אם אתם בחלון רחב אז לא צריך .

אם לא רואים טוב בתמונה הנה הקישור

http://www.motocar.co.il/pricelist/default.aspx?zn07s_vq=EKF&z1qry_vq=EGII&Brn4_56n46=D&Brn4_r0q=EL&p7446no=H

-מחירון.JPG

"מודה אני לפניך מלך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה רבה אמונתך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע מה הרלוונטיות של מחירון מוטוקאר בשוק הרכב בארץ?

רמז: לא קיימת.

 

אם התקציב שלך חנוק, אל תקנה פיאט קופה.

אני הייתי מחכה (וגם באמת חיכיתי) עד שיהיה לי תקציב של כ80-85 אלף ש"ח ,ואז ניתן לרכוש רכבים הרבה יותר מעניינים!

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שהרכב יותר נדיר, תשלם הרבה מעל המחירון.

אני לא מאמין שתמצא GTV טורבו תקינה בפחות מ-15K מעל המחירון.

 

הסטנדרטים שלך קצת גבוהים ולא ברורים.

למה דווקא טורבו? כי אתה רוצה לשפר בקלות? אם ככה, עד 50 כ"ס יותר, זה עוד בא בקלות מעבר לזה אתה צריך להחליף חצי אוטו, אז אם תקח רכב עם קיט טורבו, ההפרש מחירים לא יהיה דווקא גבוהה יותר מדי.

למה רכבים מסוימים כן ואחרים לא? פוזה של אותם רכבים שאתה רוצה/לא רוצה?

אולי תנסה ותתאהב.

אני נוסע על רכב שאני לא אוהב את הסטיגמה שלו, לא אוהב את איך שהוא נראה, אבל מת על התחושה ועל הפוטנציאל.

שווה להתפשר לפעמים.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי אנשים,אז הבנתי שבמחיר שיש לי אין סיכוי למצוא GTV טורבו ,ובטח נדיר למצוא שמורה :-(

וגם רוצים מעל המחירון .

"אייל" תודה,אני לא ידעתי שהמחירון הזה בכלל לא מתייחסים אליו,ורק למחירון של לוי יצחק.

"Roy" כמו שאתה רואה,אלה המכוניות שהיו לי,האמת לא איכפת לי רכב מכוער טילים

מחפש רכב מהיר,ושיתן לי מעל 600 כ"ס אחריי השיפורים

אולי זה יעזור לך,VR6,VTI HONDA ,SEAT IBIZA CUPRA,ואני יכול להגיד לך

שבדקתי אצל משפרי מכוניות,והם אמרו לי שרכב עם מנוע טורבו,הוא בנוי לזה

יש רכבים שלא בנויים לזה,ונותנים אחוזים פחות לרכב אחריי הטורבו שהוסיפו,לא כל כך הבנתי למה הוא התכוון

מה שכן הבנתי שלא כדי להשקיע על רכבים כאלה.ערך החיים שלהם לא יחזיק מעמד הרבה.

רציתי לשפר את הVR6 שלי אבל זה ביאס אותי,תכלס עם מנוע טורבו מקורי

אפשר להגיע להרבה יותר כ"ס משל רכב ללא טורבו,לפחות ככה הבנתי. תקנו אותי אם אני טועה

"דוקטור" אז לפי מה שאני מבין שאני צריך לאסוף עוד קצת כסף בישביל המכוניות האלה .

יש לי שאלה ?,כדי לי לקנות הונדה VTI לשעבר,זאת אומרת שהיא מקוריית ויטיאי,אך אין לה מנוע ומחשב מקורי,והיא יד 03 בניירת ?

הגיר שלה מקורי,וכמובן כל הרכב מקורי,כולל בולמים צריות,וכל מה שצריך, ואין לה מכות שילדה,היא של חבר טוב.

"מודה אני לפניך מלך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה רבה אמונתך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה, מקובל, היו לך רכבים מגניבים לחלוטין. ברצינות.

בוא אני אתן לך דוגמא. כללית.

 

סילביה מול BMW 325.

עד קרוב ל-300 כ"ס, בסילביה זה יעלה שקל תשעים.

הבימר? בלחץ יש לך 210 כ"ס.

 

אבל אז הגעת למגבלה של הסילביה.

אם אני לא טועה, טלטלים (שוב פעם, הדוגמא היא לשם העיקרון) + טורבו מוגדל + מזרקים וכנראה גם מערכת הזרקה (רצוי).

אינטרקולר מוגדל.

עכשיו אתה באזור ה-400.

העניין הוא, באותו סכום ועם אותם חלקים, גם עם ה-325 אתה באזור ה-350 כ"ס.

נכון, עכשיו הסילביה מוכנה לעוד הרבה סוסים, אבל מכאן מדובר כבר על השקעות שעוברות את ה-50K, אז זה לא ממש משנה אם שמת 70K או 80K.

 

מה רוצה להגיד המשורר העילג?

אם אתה רוצה טורבו מקורי וקצת חמוצים (10-15% עליית הספק), אז דרך החשיבה שלך נכונה.

אם אתה רוצה 300-400 כ"ס, מה שחשוב הוא הבסיס והפוטנציאל (וכמובן ההתאמה האישית), גם ככה אתה צריך לפתוח למנוע את התחת.

אז מה זה משנה אם הוא היה אטמוספרי או טורבו?

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שנכון נכון "Roy" אבל זה לא בדיוק ככה,כי המנוע שהוא לא טורבו,לא יעמוד בלחצים

לעומת מנוע טורבו,כי הוא בנוי לזה,הוא בא ככה מהיצרן,לא שאני מקשיב ליצרן,פשוט

אני אומר חבל על ההשקעה שלא יודע מתי המנוע יקרוס.

"מודה אני לפניך מלך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה רבה אמונתך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב פעם. אני לא רוצה לחפור אבל..

עד 10-15% ואולי אפילו 20% שיפור, רכב טורבו מקורי עדיף.

מעבר לזה, המנועים המקוריים של האטמוספרי והטורבו לא יחזיקו מעמד וצריכים שיפורים.

אז מה זה משנה?

 

שוב פעם, השאלה כמה אתה רוצה לשפר.

A3T ו-VR6T, יעלו אותו סכום (פחות או יותר) כשהן על 300+ כ"ס.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"Roy" אוקי תודה רבה,הבנתי,אני יקח את נדברים האלה לצומת ליבי ואחשוב עליהם

ותודה רבה לכולם על התגובות גם,ואני יחזור כבר כשיהייה לי תשובות לגביי החלטתי בנושא

אז שיהייה לכולם המשך לילה טוב.:-P

"מודה אני לפניך מלך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה רבה אמונתך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד נדוקה לחשיבה...לאון VT20 T

 

1.8T 180 כ"ס ובעזרת ציפ ניהול מנוע פשוט ההספק עולה ל230 כ"ס פוטנציאל שיפורים גדול נראת טוב אמינה יחסית ופעם אחרונה שבדקתי במחירון זה היה לפני חצי שנה 65 אש"ח ...בדיוק בשבילך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם נק' קטנה, רק כדי לחזור למציאות - יש לך מושג מה צריך לעשות כדי להוציא 600 כ"ס ממנוע בנפחים שאתה מדבר עליהם?

ויש לך מושג לגבי העלות המטורפת שזה יכלול?

 

דבר אחד שאתה יכול להיות בטוח לגביו, ונראה לי שכבר אמרו לך את זה - עם התוכניות שלך זה לא משנה אם המנוע שאתה מתחיל איתו הוא אטמוספרי או לא, כי כנראה שרוב, אם לא כל החלקים, יוחלפו.

PUG-306 XSI MK2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...