Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כוון שסתומים לפיז'ו 205 1.4L '97


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום .

לאחר ששאלתי כאן מה מידת כיון ש"ס של הרכב נאמר לי:

יניקה- 0.20

פלטה-0.40

 

היום כיונתי את המנוע למידות הנ"ל ועשיתי סיבוב,המנוע לא מגיב מהר לתאוצה,סל"ד בתאוצה עולה לאט,רעש מוגבר ממערכת פלטה,, בקיצור המנוע לא נשמע כול כך.

 

כיונתי שוב את הש"ס והפעם את ש"ס הפלטה כיונתי ל 0.35 ( למרות שההוראות אומרות 0.40)

תוצאה- מנוע נשמע הרבה יותר טוב, עולה לסל"ד גבוה מהר,משום מה המנוע נהיה שקט יותר.

בנסיעה- במהירות של 120 קמ"ש שקט מאד ולא נראה שהוא מתאמץ במיוחד.

 

השאלה היא האם כיוון של שסתומי הפלטה למידה קטנה יותר ממהוראות עלולה להזיק למנוע??

אודה לתשובתכם המנומקת.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם

כוון שסתומי הפליטה למידה קטנה מנתוני היצרן, תגרום לבלאי מואץ לשסתומים לשריפתם, ולעלייה בתצרוכת הדלק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אתה בטוח שהשתמשת בפילר-גייג' מילימטרי? כבר נתקלתי במישהו שבא אלי עם מנוע שנשמע כמו פסנתר מקולקל, ומסתבר שהוא השתמש בפילר-גייג' אינצ'י לכיוון השסתומים ולכן מרווחי השסתומים שהוא כיוון לא היו בכיוון בכלל, מה שגרם למנוע לעבוד גרוע מאוד.

 

בנוסף, האם כיוונת את השסתומים על מנוע קר או על מנוע חם?

פורסם

השתמשתי בפילר מילימטרי, והמנוע כוון קר.

צביקה אמר שכיון ש"ס פלטה לא במידה הרצויה תגרום לאכילת דלק ... מדוע?

על פניו המנוע נשמע ונוסע הרבה יותר טוב.

יש לציין שהמנוע לאחר שיפוץ ראש, נסיעה של 1000 ק"מ והיום בוצע חיזוק וכיון ש"ס שוב.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם

שאלה חשובה לגבי עובדה שציינת ....!

אצלי , 205 שנת 98 , במהירות של 110 עד 120 , נשמע כי המנוע מתאמץ בטירוף , לכן לא עברתי מעולם מהירות של 130 קמש , כבר ב-120 נשמע כאילו המנוע נמצא בטורים גבוהים מאוד ...

האם זה יכול להיות קשור לשסתומים ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

לא קשור לשסתומים. יחסי ההעברה קצרים נותנים תאוצה יפה במהירויות נמוכות, אבל ב120 הסל"ד אכן גבוה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שלום.

 

כיון שסטומים שלא לפי הוראות היצרן במקרא שלך במידה יותר קטנה יגרום לשריפת השסטומים.

כמו כן כיון שסטומים סגור מידי רק יחמיר את פעולת המנוע ויגרום לרעידה בסל"ד נמוך.

יש לדעת ולחוש את הפילר ביזמן הכיון כלומר מיומנות מיקצועית.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני ידידי שלום רב!

פותח השרשור, שואל מה הקשר של שסתומים סגורים מדי, להגברת תצרוכת הדלק?

והאם יתכן שכוון קטן יותר מהוראות היצרן, ישפר את תאוצת הרכב?

והאם יש לפעול לפי הוראת יצרן הרכב, או עדיף להתחכם לו, ולפעול לפי הרגשה ורצון עצמי בלבד?

אשמח להחכים מתשובתך.

שלך

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
בני ידידי שלום רב!

פותח השרשור, שואל מה הקשר של שסתומים סגורים מדי, להגברת תצרוכת הדלק?

והאם יתכן שכוון קטן יותר מהוראות היצרן, ישפר את תאוצת הרכב?

והאם יש לפעול לפי הוראת יצרן הרכב, או עדיף להתחכם לו, ולפעול לפי הרגשה ורצון עצמי בלבד?

אשמח להחכים מתשובתך.

שלך

צביקה

 

 

עדיין לא קיבתי תשובה למה ש"ס פלטה סגורים במידה קטנה מהמצוין ( 0.40- 0.35) יגרמו לצריכת דלק??

בנוגע לכיון הש"ס- עלה הפילר היה על 0.35 ונכנס בקלות.

בנסיעה הרכב מאיץ מצוין והשבוע פעם ראשונה שנסעתי במהירות של 160 קמ"ש.

המנוע אמנם היה בטורים גבוהים אבל עדיין היה אפשר להאיץ!!.

עקב רעידות שהתחילו במהירות זו בחרתי ולא לנסות להאיץ יותר ( פחד!!!) אבל לעניות דעתי לפחות עוד 10-15 קמ"ש היו מתוספים עם לחיצתה של דוושת התאוצה עד לריצפה.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

×
×
  • תוכן חדש...