Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מעולה, היום אני יוצא למסע ציד ברחובות ת"א עם שוט גאן, על גופי אני אתלה שלט שכל בן אדם שנפגע מהנשק שלי זה לא אחריותי, יקבלו את זה בבית משפט?

 

מה הקשר בין להסתובב עם נשק ברחוב בצורה לא חוקית, ולפגוע באנשים, לבין שטיפת רכב?

 

לא הבנת את הטענה שלי.

זה שהם שמו שלט זה הכל טוב ויפה, אבל האם השלט הזה קביל בבית משפט זאת כבר שאלה אחרת שצריך לבדוק אותה

 

הגעת לשטיפה וכתוב לך במפורש שכל נזק שעלול להגרם, השטיפה אינה אחראית לכך, לא מספיק ברור?

המקום נותן לך שירות שלא כוללת אחריות, היה ובחרת להכנס לשם תתמודד עם התוצאות.

 

בתחנה שאני עובדת בה יש לי שטיפה בחינם מתי וכמה שאני רוצה, אני בוחרת שלא לשטוף את הרכב במכונה ושוטפת באופן ידני, היה ובחרתי להכנס למקום וקראתי את ההוראות בכניסה האחריות עלי.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה הקשר בין להסתובב עם נשק ברחוב בצורה לא חוקית, ולפגוע באנשים, לבין שטיפת רכב?

 

 

 

הגעת לשטיפה וכתוב לך במפורש שכל נזק שעלול להגרם, השטיפה אינה אחראית לכך, לא מספיק ברור?

המקום נותן לך שירות שלא כוללת אחריות, היה ובחרת להכנס לשם תתמודד עם התוצאות.

 

בתחנה שאני עובדת בה יש לי שטיפה בחינם מתי וכמה שאני רוצה, אני בוחרת שלא לשטוף את הרכב במכונה ושוטפת באופן ידני, היה ובחרתי להכנס למקום וקראתי את ההוראות בכניסה האחריות עלי.

 

 

 

ל'

 

מה שאת אומרת ביסודו נכון, אבל השלט לא פוטר את בעל התחנה מאחריות נזיקית מוחלטת, יש לפרש את השלט ואת משמעותו, האם העובד התרשל בהפעלת שואב האבק? האם ננקטו כל אמצעי הזהירות הסבירים שיינקטו במצב שכזה? האם ישנו פיקוח? האם הוסברו ללקוח הסכנות הטמונות בטיפול? השלט פוטר אומנם מאחריות אבל בעיקר לנזקים חצוניים שנגרמו בזמן השטיפה....

לא הייתי מוותר מראש רק בגלל השלט יש מס' פסד"ים בהם זה לא עזר למתקין השלט...

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

התרשלות בהפעלת שואב אבק? :roll:

אם יצא לי בהזדמנות אני אצלם בתחנה מספר רכבים שמגיעים לשטוף את רכבם, ואז תבין למה השלט הזה קיים.

מגיעים רכבים מפורקים שמחפשים סיבה כדי לבקש פיצוי על עוגמת הנפש שנעשתה להם, אני לא מדברת על רכבים חדישים אלא על רכבים שהם דיי מתפרקים.

אין לי מושג ולא ראיתי את הנזק שנגרם לרכב, אבל בעל השטיפה במקום לא יכל לקחת אחריות לגבי טיב הרכב,הרי סביר להניח שגם אם הוא היה שוטף את הרכב בבית והיה משתמש בשואב אבק היה יכל להגרם אותו נזק.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
בכל מקום שטיפה ישנו שילוט בכניסה למנהרה, שבו בעל השטיפה מנתער מכל אחריות של פגיעה ברכב כתוצאה מהשטיפה, והכניסה לשטיפה היא אחריותו המלאה, ואין השטיפה אחראית לכל נזק שיגרם.

 

 

 

 

 

 

ל'

 

האזהרה הזאת איננה אבסולוטית.

יש סעיף בחוק שנקרא "תנאי מקפח בחוזה אחיד".

מבלי להיכנס לפירוט יתר, זהו חוזה אחיד שאין אפשרות למי שרוכש את הסחורה לשנות אותו ולכן במקרה של קיפוח יש לבית המשפט אפשרות לבטל את התנאי הזה.

Back to the original - NC again.

פורסם
האזהרה הזאת איננה אבסולוטית.

יש סעיף בחוק שנקרא "תנאי מקפח בחוזה אחיד".

מבלי להיכנס לפירוט יתר, זהו חוזה אחיד שאין אפשרות למי שרוכש את הסחורה לשנות אותו ולכן במקרה של קיפוח יש לבית המשפט אפשרות לבטל את התנאי הזה.

 

כנראה שחלקינו לומדים/למדנו משפטים ולכן אנו יודעים כי הכל נתון לפרשנות וכי אין שום דבר אבסולוטי, תנאי מקפח, רשלנות, חוסר תום לב ותקנת השוק הן רק חלק מהטענות אותן ניתן לטעון בבהמ"ש ולכן אין מה לפחד מלתבוע, מה עוד שבעל הרכב יכול להוכיח בנקל שהמצב של רכבו טוב וישנו קש,ס בין הפעולה במכון השטיפה לבין הנזק שנגרם.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הרכב במצב לא פחות ממדהים,

מה שמעצבן זה היחס. החבר קיבל בסופו של דבר פיצוי סט שטיחים מקורי של אוודי וסכום כסף נחמד מאוד על עוגמת הנפש.

פורסם

לפני אי אלו שנים אחד מרכבי הליסינג שלי ניזוק בשטיפה חיצונית במכונה (מנהרה) בתחנת דלק "היובל" בחולון.

הנזק נגרם עקב חלק מתכתי של המכונה שיצא מהמקום וכופף את הפח של הכנף הקדמית.

 

כשיצאתי מהמנהרה האחראי שם הציע לתקן את הרכב על חשבון התחנה, אמרתי להם שמדובר ברכב ליסינג ואין בסמכותי לתת להם לעבוד עליו במוסך שלהם - אז הם רשמו לי אישור שהרכב ניזוק אצלהם בשטיפה ושהם ישלמו על הנזק.

מילאתי דו"ח נזק לחברת ליסינג עם הסיפור, ותחנת הדלק שילמה לחברת הליסינג את הנזק (כ-700 שקל אם אני זוכר) לשביעות רצון כל הצדדים.

 

ככה מתנהג עסק אחראי.

 

שימו לב שמדובר בשטיפה שאפילו לא שילמתי עליה אלא קיבלתי בחינם (על תדלוק של 100 ליטר).

 

בעל עסק שמשאירים אצלו מאות שקלים על טיפול יוקרתי צריך להיות לא פחות אחראי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

זה שהם שמו שלט זה הכל טוב ויפה, אבל האם השלט הזה קביל בבית משפט זאת כבר שאלה אחרת שצריך לבדוק אותה

הגעת לשטיפה וכתוב לך במפורש שכל נזק שעלול להגרם, השטיפה אינה אחראית לכך, לא מספיק ברור?

המקום נותן לך שירות שלא כוללת אחריות, היה ובחרת להכנס לשם תתמודד עם התוצאות.

 

בתחנה שאני עובדת בה יש לי שטיפה בחינם מתי וכמה שאני רוצה, אני בוחרת שלא לשטוף את הרכב במכונה ושוטפת באופן ידני, היה ובחרתי להכנס למקום וקראתי את ההוראות בכניסה האחריות עלי.

 

 

 

ל'

GHOST צודק, ישנו דבר שנקרא "חוזים אחידים" ,חוזים כמו בשטיפה או כמו בחניון -"אין אנו אחראים לגניבה ו/או פריצה..."

,על רגל אחת, חוזים אלו אכן נחשבים חוזים לכל דבר-ישנה הצעה ישנו קיבול) אך הם לא דבר קדוש כמו שטוענת נהגת שודים. אם יש משהו בלתי סביר/בלתי מתקבל על הדעת, ניתן לתבוע, במקרה שלך לא בהכרח שמגיע (לא יודע,רק נותן פרשנויות לכל הכיוונים) מכיוון ש1.לא יידעת אותו על בעיה בגג 2.הוא יטען שעשה כן לאלפי מכוניות ושום דבר לא קרה-->תום לב=פטור 3.לדוגמא, אם הוא בא לפתוח את הדלת כדי לנקות בפנים והצילינדר נשבר, הוא אשם?במקרה הזה לא היית מאשים אותו נכון?

אני מבין שזה מתסכל (ואגב, בתור בעל גולף לשעבר,גם לי נפל הגג וצצה לי חופה פתאום) וגם אני כמוך הייתי מנסה להוציא משהו וגם אני כמוך הייתי מתעצבן....לתבוע?.....לא בטוח ששווה את הזמן/ההתרוצציות והעצבים,מוטו לחיים אל תהיה צודק תהיה חכם....300-500 שח לא תמיד שווים את זה. לשיקולך

פורסם

לדעתי גם בעל חניון פטור מכל נזק שנגרם לרכב בתוך החניון כתוצאה מגנבה או פריצה.

 

לעומת זאת בתוך שטיפה, רכב שניזוק כתוצאה מחוסר תחזוקה של המכונה השטיפה, כאשר חלק השתחרר ופגע במכונית זו חוסר אחריות של בעל השטיפה, על תחזוקה לקוייה.

מאידך רכב שמגיע והמראות שלו רופפות, ונכנס למנהרה צריך להיות מודע שכאשר הוא יצא הוא עלול לא לראות את המראות מחוברות לרכב, וכאן יש לשטיפה פטור מלא מכל אחריות.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יש פגיעות חיצוניות - כמו שסופר על הכנף ללא ספק אחריותו של בעל המכון

אבל גג שנתלש בגלל שואב אבק? להשתמש עם שואב בגג זה דבר לגיטימי ללא סיכון מיותר

לדעתי ההדבקה של הגג הייתה במצב סופני

חברך קיבל פיצוי - וזה יפה ומכובד

ד"א להדביק בד לגג זה גרושים בכול מרפדיית רכב (בד חדש לאיביזה כולל הכול עלה לי בסביבות 300 ש"ח - חדש)

אצלך זו רק הדבקה

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
מה גרם לבעל השטיפה לשנות את עמדת "תתבעו אותי" ולפצות את החבר בסט שטיחים וכסף?

 

 

חבר טוב קפץ לביקור בשטיפה, במזל בעל השטיפה היה במצב רוח טוב והבין שהוא עשה טעות וזה לא יפה להיתנהג ככה ללקוחות :wink:

אני לשם בכל מקרה כבר לא יחזור.

 

לבחור שמעליי, לא קיבלנו הצעות שירדות מאלפייה, אתה יכול לשלוח לי טלפונים בה"פ?

פורסם

אני לא חושב שהוא אחראי לנזק.

יש הבדל בין נזק חיצוני במכוון ולמה שקרה לך.

הבד נפל לא בגלל שהוא ניקה, אלה בגלל שהדבק היה יבש.

גם אם אתה הית נוגע בזה ,זה היה נופל.

Omnia mea mecum porto


×
×
  • תוכן חדש...