Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. רדיו דיסק MP3 סוני CDX-F 5710 מכשיר במצב חדש פנל ללא סריטה

יציאה מהמכשיר לשלושה מגברים ,יציאה נפרדת לשליטה על הסאב, מגבר פנימי בעוצמה 4+52

7 מצבי איקולייזר דיגיטאלי , תצוגה מדהימה עם אפשרות החלפת אורות רקע , שלט קטן מאוד שולט על הכול

המון אופציות ושיכלולים עלה לי בחנות 1600 שח דורש 800 שח תמונה אפשר לראות בגוגל לפי הדגם

2. סאב פיוניר 12 בעוצמה של 800 וואט כולל תיבה מקצועית במצב מצויין 450 שח

3. זוג רמקולים בגודל 6\9 של חברת קנווד בעוצמה של 300 וואט במצב חדש 300 שח

4. זוג רמקולים בגודל 6 וחצי של חברת דראגסטאר בעוצמה של 45 וואט רמס במצב חדש איכותיים מאוד 200 שח אין מיכסים

5. זוג רמקולים בגודל 5 ורבע של חברת סרווין ווגה בעוצמה של 45 וואט רמס במצב מצויין 150 שח אין מיכסים

6. שני מגברים V 12 (לא אלפיין) מגבר אחד בעוצמה של 1000 וואט 4 יציאות במצב חדש 400 שח

ומגבר שני 800 וואט שני יציאות במצב מצויין 300 שח 600 שח לשנייהם כולל זוג כבלים RCA

מחירים גמישים מעט כול המערכת פורקה מAX GT סאונד פצצה עקב מכירת הרכב וקבלת רכב מהעבודה

מחיר להכול 2000 שח הכול עובד ומצב שמור מאוד

אני מגדרה לפרטים רק בפלאפון 0502153344 תומר בלי הודעות פרטיות

×
×
  • תוכן חדש...