Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יואל אהבתי את התגובה עם המשטרה :lol: .

 

בכל מקרה יש רכב אחד שכל בוקר שאני נוסע לצבא אני מאט טיפה כשאני עובר לידו, מרצדס SL500 שנת 94-95 (אם אני לא טועה). בכלל הדגמי S בשנות ה90 נורא נדירים לדעתי.

 

עמית.

y.jpg

t.jpg

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סיטרואן וולקן,זה מדהים אותי כמה זאב יכול להיות עמוק בעור של כבש...

תמיד אני תוהה לעצמי האם הבן אדם שנוהג בה יודע מה יש לו בידיים... :)

פורסם

איבו בעיקר מסובבת לי את הראש , אוטו מדהים לדעתי . הכי הורגת אותי איבו 8 , שונא את 9 .

כול ה WRX גורמות לי במיוחד STI אבל לא כול איבו 8 .

 

בימר למינהן .

אאודי , רק משהו ספצצי . ( S או RS אם יש בכלל )

 

מרצדס ממש לא עושה לי את זה , נראה לי משעמם וכבד .עד כמה שזה ישמע הזוי .

S2000 - עושה לי מאוד .

 

קליאו 172 - נדירה ,התלהבות רגעית .

 

רכבים שיש עליהם טורבו גדול במיוחד שאני שומע כשאני נוהג אז אני מציץ איזה רכב זה ( בדר"כ משאית !! :twisted: )

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
סיטרואן וולקן,זה מדהים אותי כמה זאב יכול להיות עמוק בעור של כבש...

תמיד אני תוהה לעצמי האם הבן אדם שנוהג בה יודע מה יש לו בידיים... :)

 

בדרך כלל הם יודעים שזאת כולה וולקן, אחלה אוטו, חרא של מנוע

פורסם

רכב אחד ספציפי- איבו צהובה!

 

ידוע לי איפה חונה אחת כזאת, ולא פעם אני מאריך לעצמי בקצת את הדרך הביתה רק בשביל לעבור ליד הרכב המדהים הזה.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

מכוניות ששופרו אבל לא בצורה מוגזמת (אוטו שחור, חלונות מושחרים, ספויילר תלת-שכבתי, ארבעה אגזוזים, סאנרופ, קסנון ורק בסוף מגלים שזו בכלל ווספה עם סירה...).

מכוניות עם צליל נעים, או כאלה שחולפות במהירות ממש גבוהה...

 

 

אופנועים, בעיקר כאלו שיש להם פרינגים מלאים

 

ראיתי את התמונה, ועוד לא הבנתי מי הם הפרינגים בכל הסיפור.

 

 

 

יום נעים ומלא מכוניות :)

 

טל

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
כן, אתמול.

מי נותן למישהי סיבוב לבד בבוקסטר חדשה?:shock:

 

 

למה לא? היא נוהגת הרבה יותר טוב מרוב הגברים שאני רואה על הכביש.

עברה קורס של נהיגה מתקדמת בטורקיה במשך 5 ימים וגנים של טייסת :wink:

 

*היא נימצאת הרבה בפורום אבל לא רשומה ולא מגיבה*

פורסם

 

 

 

ראיתי את התמונה, ועוד לא הבנתי מי הם הפרינגים בכל הסיפור.

 

 

 

יום נעים ומלא מכוניות :)

 

טל

 

פרינגים הם חלקי הפלסטיק המכסים את האופנוע ונותנים לו תכונות אווירודינמיות טובות יותר.

אותו אופנוע, תמונה אחת עם פרינגים, תמונה אחת בלי פרינגים.

 

האופנוע הזה

http://www.bikewalls.com/wallpaper/Buell_Lightning_XB12S/31552131/1024x768.html

לעומת זאת מגיע ללא פרינגים בכלל ונקרא naked

 

 

 

 

 

ל'

111.JPG

222.JPG

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני עובד בתחנת דלק ולא חסרות מכוניות לראות...היחידות שמושכות לי את העין הן מכוניות ישנות בד"כ,שלא רואים כל יום על הכביש.במיוחד יש סיטרואן SM מודל 72 שמידי פעם מתדלקת בתחנה שלי.אני מעריץ גדול של סיטרואנים ומכונאי שלהן...אבל ה SM מיוחדת מאוד.

בנוסף יש מכוניות אצריקאיות משנות ה 70 שעוברות בכביש בד"כ בלילה אחת אני חושב שהיא "שבל" בצבע סגול עם פסים לבנים על מכסה המנוע.ויש מוסטנג לבנה מאותן שנים אם אני לא טועה.

אני עובד בדור-אלון קרית חיים.

Chevrolet Caprice Classic או בקיצור Triple C שנת 83'

פורסם

המון זמן לא ראיתי אבל מה שמסובב לי את כל הגוף ולא רק את הראש אלו איטלקיות קטנות וחמות (בעיקר ישנות)

הפשטות של פעם...

127-sport-1.jpg

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

רק פעם אחת הזכירו את ה-Z4, לדעתי אחד הרכבים היותר יפים שנעים על כבישי ישראל.

 

אוסיף עוד כמה רכבים:

קליאו 172, אחת היפיפיות (למרות שעד לא מזמן שנאתי צרפתיות)

 

ה-TT החדשה, גולף GTI דור 4, וגם המיקרו-ואן הזה של סובארו מתחילת שנות ה-90 (איך קוראים לו?), אני תמיד מסתכל אחורה לראות אם הוא לא נפל הצידה :|


×
×
  • תוכן חדש...