Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שנתחיל, זהו לא אותו הרכב כמו בשרשור של הרעשים, פה אין לי רעשים.

כשקניתי את הרכב, היתה מותקנת בו מערכת פנסוניק עם 2 סטים של קומפוננטים, זוג קדימה וזוג אחורה.

אז הייתי שומע גם בווליום גבוה ולא היתה בעיה בכלל, מלבד העובדה שה HU היה ללא CD.

אני (החכם..), החלטתי קודם כל לשדרג את המערכת והשגתי מערכת חזקה ונחמדה של סוני.

לאחר מכן הגדלתי לעשות והחלפתי את סט הקומפוננט הקדמי בסט חדש של מורל והחלפתי גם את הרמקולים האחוריים בחזקים יותר.

מאז, אני לא יכול לשמוע בווליום גבוה בעיקר עם יש מעט באסים בצלילים כי כל הדלת רועדת לי.

אין לי מגבר ואין לי סאב ואני גם לא רוצה.

מה לדעתכם הסיבה ואיך אני יכול להפסיק את הרעידות ועדיין לשמוע בווליום גבוה?

למען הסר ספק - אני לא מנסה לשמוע בווליום גבוה יותר מרמת הווליום שבה שמעתי לפני כל השידרוג.

תודה, אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם

מה שהשתנה זה הסט. והוא מתעוות.

 

הוא מתעוות כי למערכת אין כוח להזיז אותו.

למותר לציין שעקב כך הוא עלול שלא להינות מאריכות ימים כפי שיהנה סט שפועל נכון ואף חזק יותר .

 

מה שעוד השתנה זה שצריך לכוון אחרת את ההד יוניט HU כאשר מחליפים סט, למרות שזה רק הד יוניט , צריך לדעת לכוון.

 

מה שבפועל היה רצוי לעשות, זה בדיוק מה שאתה לא רוצה לעשות וזו זכותך, בכל אופן, הרצוי זה להתקין מגבר ורצוי סאב, ולכוון הכל כמו שצריך.

אם יום אחד תחליט לבצע כך, אל תחסוך בעלות ההתקנה , כי אז למרות המגבר אתה עלול לגלות שאתה לא במקום הנכון או לפחות ,האופטימילי, מבחינת סאונד.

 

מכיוון שציינת שאתה לא רוצה מגבר וסאב, יש לכוון את ההד יוניט כראוי , שיפור מובטח.

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מה זה אומר "למערכת אין כח להזיז אותו"? - שהרמקולים חזקים מדי לסידור שלהם? אם אני אחזיר לקומפוננט הקודם הבעיה אולי תיפתר? יש לי כיווני תדרים ב HU.

דרך אגב, הקדמיים הם אלה שמרעידים את הדלת בעיקר.

אני מודע שאין לי סט שיודע להוציא תדרים נמוכים כמו שצריך אבל אני לא מחפש באס חזק באוטו אלא צליל נקי ונכון.

היום, לאחר החלפת הרמקולים, המירכוז של הצליל מעולה מבחינתי (ממש במרכז הרכב ומעט קדימה).

בריאות לכולם!

פורסם

בנוסף לדעתו של דני אני רוצה לומר שייתכן ודבר נוסף שהשתנה זה תחום התדרים.

הרמקול החדש יכול, כנראה לנגן נמוך יותר ולהגיע לתדרים שמתחילים להרעיד.

פעם שמעתי קטע אודיו של בדיקת סאבים. הקטע נוגן במחשב והיה סוג של צליל בעוצמה קבועה אך עם תדר משתנה. אני זוכר שבתדר מסויים (לא הנמוך ביותר) החלו קולות של רעידות מהכלי שמכיל את העטים שעל השולחן. ברגע שהתדר היה עולה או יורד מאותו תדר ספציפי הרעידות היו מפסיקות.

 

דבר שני, הייתכן ומשהו לא חובר נכון?! אולי ישנם ברגים לחזק?!

 

רענן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

יש לי ב HU הגבלת תחום ל 125 ול 78 הרץ בתחום הנמוך וגם לתחום הגבוה.

האם כיוון אחד מאלה או שניהם יכול לעזור? (האמת שהרגע חזרתי מהרכב וניסיתי את כל האפשרויות שם - חלק אכן עזרו במעט אבל לא פתרו את הבעיה עם הגברת הווליום.

 

אם אני אשתכנע להתקין מגבר - איזה מגבר יספק את הדרישות של המערכת שמורכבת משני סטים של קומפוננטים וללא רמקולים 6X9?

בריאות לכולם!

פורסם

סיטרואן קסנטיה.

הנה פרטים על ה HU:

Details and Explanations

XM Ready --

DSO, EQ7 --

52W x 4 high power --

Aux Lite auxiliary input --

Drive-S --

8fs, 1-bit D/A converter --

45 degree install --

CD-R/RW playback --

SSIR-EXA tuner, Station Memo --

18FM + 12AM memory presets --

Red key illumination --

Specifications Maximum Power Output -- 52W x 4

Power Ad Hoc -- 23.3W x 4

Speaker Impedance -- 4 - 8 ohms

Preouts Voltage -- 4 Volts

Preouts Impedance -- 220 ohms

Frequency Response -- 10 - 20kHz

S/N Ratio -- 120 dB

Stereo Separation -- 85 dB

THD -- 0.01%

Digital Filters -- 8fs

D/A Converter -- 1-bit

FM Usable Sensitivity -- 9 dBf

Selectivity -- 75 dB (400Hz)

S/N Ratio -- 67 dB (Stereo)

Frequency Response -- 30 - 15kHz

Stereo Separation -- 35 dB

AM Usable Sensitivity -- 30 µV

Weight -- Approx. 1.7 kg (3 lb 12 oz)

Dimensions -- 178 x 50 x 184 (mm) (7-1/16" x 2" x 7-1/4")

בריאות לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...