Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולקן עם V6 ....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ..

 

תהיתי ורציתי לדעת האם זה אפשרי לשים את מנוע הV6 של ה605 על הוולקן ????

 

תודה לעונים

 

צוק

יש אהבה חדשה , איטלקיה , וקוראים לה אלפא רומאו GTV 2L V6 TURBO ..

פורסם

הכל אפשרי עם יש לך את הסכום הנכון

אבל במקרה הזה צריך הרבה התאמות (לעומת כל מנוע XU שתמאים פיזית בלי בעיה)

פורסם

לא נראה לי שזה הפתרון היעיל ביותר מבחינת כ"ס לשקל וצריך לזכור גם שמנוע כבד יותר מקדימה ישנה את ההתנהגות של הרכב.

פורסם

אפשרי הכל אבל המשקל? תאר לך את התנהגות הרכב עם המשקולת הזאת מקדימה?

 

אם אביזה סובלת מהמשקל עם מנוע וי.אר 6, ראלי דור ראשון סובלת עם מנוע 1.6 16שסתומים אז מה יקרה עם וולקן עם מנוע וי6?

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אפשרי בהחלט ונעשה לא מעט בחו"ל

אבל כמו שנאמר מדובר על תוספת משקל לא קטנה בכלל לפרונט.

 

מתגובות של אנשים שעשו את ההשתלה הזאת נאמר שההתנהגות נפגעת ובגדול.

 

אם אתה מחפש כוח ולא מעניינת אותך ההתנהגות יותר אז תלך על הRGX וזהו

הרבה יותר פשוט

פורסם

מנסיון של השתלות של מנועים כבדים יותר (בבית לובינסקי) ההתנהגות משתנה לרעה .

לדעתי עם V6 ההתנהגות תשתנה מאוד לרעה ! המשקל אדיר לעומת תוספת לא מדהימה בהספק.

 

ראה פרק של טופ גיר - 306 עם V6 ,הם סיכמו שההתנהגות גרועה (והם היו עדינים).

 

ההערה של לירון - במקום ונכונה.

פורסם

 

אם אביזה סובלת מהמשקל עם מנוע וי.אר 6,

 

סתם לידע כללי, מנוע של VR6 שוקל בערך אותו דבר כמו מנוע 4 צילינד 2.0 בזכות זה שהוא בלוק קטן.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

עשו הרבה דברים עם ה V6 , אפילו הוסיפו לו סופרצרג'ר בחו"ל (על 406 קופה).

פרוייקט מעניין יהיה השתלת V6 בוולקן מקדימה, ועוד אחד מאחורה (זה כבר יאזן את המשקל...)

עשו את זה באנגליה על 306. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
איזה כוח יש בRGX?

 

 

מנוע עצלן

 

שצריך להשקיע עליו קרוב ל20

 

בשביל שתתחיל לראות נחת ממנו

 

 

 

זוהר.

 

אין הרבה כוח,יש הרבה מומנט

ההשקעה בV6 לא תהיה מיזערית ממש

 

הRGX עם מחקים קטנים מקבלת תוספת יפה להספק,ככה זה טורבו.

 

אני אישית בכלל נגד שניהם

פורסם

אז בעד מה אתה ???

 

אם אנחנו משתילים V6 ומוסיפים משקולות מאחורה ???

יש אהבה חדשה , איטלקיה , וקוראים לה אלפא רומאו GTV 2L V6 TURBO ..

פורסם

לירון בעד מנוע 1.3 12 שסתומים ו 84 כ"ס מקוריים!!!

 

סתם... לירון בעד אטמוספרי בנפח בינוני (2.0) ועם כמה שיותר חמוצים לשיפור התגובות.

ולדעתי גם מRGX אפשר להוציא כוח לינארי ומדוייק!! הכל עיניין של כיוון ובחירת חלקים מתאימים ואני מתכוון להוכיח זאת.

bmw 318ti - RWD8)

פורסם

בוסט קונטרולר אלקטרוני יעזור לך בהוצאת כוח לינארי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...