Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

בני ברק הכין כתבה בווי נט והחליט להשתמש בתמונה של ערןS מרים את הדגל המשובץ ליד הגרוטאה של ישי..

 

זה גורל העגל שמסתתר מאחורי הדגל?

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

 

בני ברק הכין כתבה בווי נט והחליט להשתמש בתמונה של ערןS מרים את הדגל המשובץ ליד הגרוטאה של ישי..

 

זה גורל העגל שמסתתר מאחורי הדגל?

 

אכן כן העגלון...

ומאחורה יושבת לה ה309 של ג'רמי, ברקע הכרכרה של רוני ליד הטנדר הצבאי..

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

דיויד וערן

 

אני בעד תביעה

 

אם אנחנו באותו נושא

שמו בשער של הניו יורק טיימס תמונה של חבר שלי עם מדים

כשהם יצאו מבית לחם

 

אם הוא היה מסכים לתבוע אותם

הוא היה יכול לקבל כמה מאות אלפי דולרים

וזה ממש לא נראה לי תלוש מהמציאות

פורסם
דיויד וערן

 

אני בעד תביעה

 

אם אנחנו באותו נושא

שמו בשער של הניו יורק טיימס תמונה של חבר שלי עם מדים

כשהם יצאו מבית לחם

 

אם הוא היה מסכים לתבוע אותם

הוא היה יכול לקבל כמה מאות אלפי דולרים

וזה ממש לא נראה לי תלוש מהמציאות

 

לא כל-כך מהר.

זכויות היוצרים על תמונה הן של הצלם אלא אם כן הוא מכר אותן או העביר אותן למישהו אחר.

 

כך שבמקרה הניו-יורק טיימס זכותם לצלם (במקום ציבורי כמובן... אחרת הם היו עוברים על חוקים אחרים) מה שהם רוצים ולפרסם.

 

במקרה התמונה הנדונה בשרשור הזה, אם הבחור שצילם אותה לא נתן להם אישור להשתמש בה - הוא בהחלט יכול לתבוע מהם להוריד אותה מיידים או אולי אפילו, תיאורטית, פיצויים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

זה לא האוטו שלי,

 

זה של גל.

 

בהצלחה בתביעה, חאפרים.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
דיויד וערן

 

אני בעד תביעה

 

אם אנחנו באותו נושא

שמו בשער של הניו יורק טיימס תמונה של חבר שלי עם מדים

כשהם יצאו מבית לחם

 

אם הוא היה מסכים לתבוע אותם

הוא היה יכול לקבל כמה מאות אלפי דולרים

וזה ממש לא נראה לי תלוש מהמציאות

 

תלוש, תלוש מהמציאות :p

פורסם

אין בעיה.

שיפנה לבית משפט ויגיד -

 

כבוד בית המשפט!

אני משתתף במירוצים לא חוקיים בהסתר מהמשטרה, ובמסגרת כתבה שעסקה בכך שאין לנו ביטוח בפעילות הלא חוקית שלנו, צולמתי ברשות הרבים, והתמונה פורסמה ללא רשותי ונחשף קלוני כפורע חוק ברבים, דבר שיפגע לכאורה בסיכויי למצוא שידוך טוב ויאלצני לחיות את חיי במחתרת, גלמוד אומלל ומתוסכל מינית, כשרק גרבילי הנאמן מארח לי לחברה במערתי הנידחת.

אני דורש את הפיצויים השיפויים והתרופות להם אני זכאי לכאורה.

 

 

ואם הוא חייל - שיגיע למשפט במדים.

×
×
  • תוכן חדש...