Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תן לדוטק הגברה בריאה והוא יהיה עוצמתי. אל תדאג לזה. מניסיון עם אחד כזה :-)

דרך אגב, אני מאוד מאוד מאוד מרוצה מהסט הנ"ל, רציתי להחליף אותו אבל בסוף לא החלפתי. למה? כי הוא פשוט סט מעולה, ואני (אחד שחולה על סאונד איכותי וחזק) הגעתי למסקנה שיותר מזה (כרגע לפחות) אני לא צריך. אחלה סט. והסט המדובר הוא 5 ורבע כמובן.

אבל תשמע, אני אגיד לך את האמת, גם לאחי יש אחד כזה אבל 6.5, והוא אכן יותר חזק משלי (למרות שההגברה שלו יותר בריאה משלי), יותר דומיננטי ובועט משלי. כמובן הרבה תלוי בהתקנה ובהגברה. מצד שני, יש לחבר שלי גם 6.5 אינץ, והוא לא הרבה יותר חזק משלי, אם בכלל. יש מבין? לא צריך להספיד את ה-5 ורבע, בכללי הוא סט מעולה שנותן תמורה מעולה לאגרה :wink::-)

 

בברכה,גיא.

 

אם אפשר לדעת אם מה אתה מגביר אותו יעזור מאוד. קראתי תגובות שלך בפורום ואתה בטוח מבין יותר ממני (נהג צעיר וחדש חח שזאת המערכת הראשונה שהוא מתכוון לרכוש) ואם אפשרי הצעות למגבר .

 

מישהוא פה הציע לי את המגבר הנ"ל ORION דגם 4004 אבל הוא אומר שהוא מוציא 75 וואט ואני מבין שזה ממש מעט לא?,מצטער אם אני מדבר שטויות אני שואל בשביל ללמוד.

 

ושוב תודה לכל המגיבים אתם ממש עוזרים

פורסם

אני אישית מגביר אותו עם 2 ערוצים של רוקפורד P450.4 שהוא מוצהר 60 לערוץ. כמובן שהוא מוציא יותר אבל זה לא העניין. חבל שלא באת למפגש האחרון, היית שומע את הדוטק מנגן, אני אישית מאוד אוהב את האיכות והעוצמה של הסט. אצל אחי הוא מוגבר ע"י מגבר רוקפורד ישן, 125 לערוץ, לכן הדוטק שלו מפוצצים. פשוט כך. אצל חבר שלי הדוטק מחוברים ל-JBL העממי (ה-75.4) שהוא 104 מוצהר לערוץ, שומעים טוב, חזק, אבל כמו שאמרתי לך אצלי שומעים כמעט באותו החוזק, ואולי אפילו אותו הדבר, למרות שאצלו מדובר על 6.5 אינץ ואצלי 5 ורבע.

ואם אני לא טועה, האוריון הנ"ל מוציא 50 לערוץ ולא 75. תבדוק את העניין.

 

דרך אגב, שהייתי כמוך (לא שאני לא נהג צעיר וחדש עכשיו, הכוונה למערכת), קניתי המון שטויות. הכל הוחלף כמובן. אתה עשית בשכל שנכנסת לפורום לקבל המלצות. אל תמהר לשום מקום, שום דבר לא יברח לך. תשמע,תאהב, תחליט, תקנה.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

צודק כניראה שהתבלבלתי עם אחד אחר הוא באמת מוציא 50 לערוץ. אני לא בא למפגשים כיוון שאני שומר שבת ולא מסתדר לי

 

אז גם אם אני יקנה את הסט הזה הJBL הוא אופציה טובה נכון?

פורסם

ה-JBL אופציה ממש מעולה אם קונים אותו מהדיוטי פרי. אחרת הוא ממש לא אופציה טובה.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מנואל, כרגע אין באפשרותי לצלם תמונה של הדלת( מבפנים או מבחוץ?)

בכל אופן אצלי כמו שאמרתי מותקנים פולס על הגבהה דקה. זה מאוד מסוכן שם. יותר מידי גבוה הוופר ישבר כי הוא יפגע בדלת, הגבהה נמוכה מידי וזה לא נכנס.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

בתקציב של (3 נקודות) ?

 

מה התקציב?! :-)

 

כמו כן יד שניה בא בחשבון?

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מנואל, כרגע אין באפשרותי לצלם תמונה של הדלת( מבפנים או מבחוץ?)

בכל אופן אצלי כמו שאמרתי מותקנים פולס על הגבהה דקה. זה מאוד מסוכן שם. יותר מידי גבוה הוופר ישבר כי הוא יפגע בדלת, הגבהה נמוכה מידי וזה לא נכנס.

אמיר

 

אחרי שבדקתי שוב קצת את המונדאו אני מאמין שתהיה אפשרות להתקין 6.5" על הגבהות אבל מה שבלם אותי

מלעשות זאת הוא שרוב המיד יתרסק על הפלסיק של הדלת (לא הייתה לי אפשרות לשנות את הפתח בפלסטיק של הדלת כי יהיה צורך בשינוי קיצוני בדלת שזה החלפת מיקום הכפתורים וכו'..) והמיד של ה- K2P לא אוהב כשעושים לו את זה.

אילו זה היה מיד של מורל אליט עוד הייתי חושב להתקין אותו שם כי המידים של מורל רגועים ולא שוברים פלסטיקים לרוב.

 

לפותח התרד: מתנצל על ההכרעה המוקדמת..

תנסה להתקין את המידים במקום המקורי שיהיה בהצלחה ותעדכן.

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

דיברתי עם חבר שדוד שלו מתקין אז הוא אמר שאחרי פסח הוא חוזר מהצבא ונילך אליו והוא יבדוק לי מה אפשר לעשות.

 

לגבי המגבר ,לפי מה ששומאכר אומר גם ככה אפשר להשתמש באותו מגבר לשניהם ,התקציב הוא 1000 שקל טיפה פלוס.

 

שלא תחשבו שאני עכשיו שואל סתם פשוט אני רוצה ללכת עם הצעה (לגבי קומפוננט זה יהיה דוטק בע"ה השאלה רק הגודל) ומגבר תתנו לי הצעות בבקשה בסכומים שאמרתי ,מעדיף יד ראשונה עם אחריות ובראש שקט.\

 

ושוב אני חייב להגיד את זה,זה פורום מעולה עם אנשים מקצועיים ועוזרים ,תודה לכולכם.

×
×
  • תוכן חדש...