Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אפרט את נסיבות הארוע:

 

לפני כשנה,

בערב גשום בשעה 22:00, נסעתי ברחוב דו סיטרי בנתניה, כאשר משני הצדדים חונות מכוניות.

עצרתי בצד ימין וחיכיתי שרכב שנסע מאחורי יעקוף אותי.

לאחר מכן אותתי שמאלה כדי לפנות לכניסה לחניה פנויה בניצב למדרכה,

לא לפני שהסתכלתי במראה וראיתי רכב שנמצא מרחק רב מאחורי.

ביצעתי את הפניה, וכאשר כבר הייתי במרחק חצי מטר מן המדרכה הרגשתי חבטה בחלקה האחורי של המכונית.

כאשר הבטתי לצד ימין מאחורי ראיתי את הרכב שפגע בי בצידו השני של הכביש, לאחר שפגע ברכב נוסף (חונה).

אחיו של נהג הרכב הפוגע יצא ובעט ברכבי וגרם לי נזק נוסף.

 

לאחר שהנהג הגיש הודעה למשטרה ביום למחרת, מיהרתי גם אני להגיש תלונה נגדו.

בדיעבד הסתבר שהנהג הגיש בנוסף טופס פגיעת גוף ("סימנים מהחגורה").

לאחר כחודש, זומנתי להעיד ופרטתי את פרטי המקרה בפני חוקר משטרתי.

 

לפני כחודשיים זומנתי למשפט בצירוף כתב אישום שטוען לאשמתי.

 

הגירסאות לגבי התאונה זהות אולם:

*בכתב האישום לא מצויין שהנהג הפוגע עקף אותי אלא רשום "נסע מאחוריו ומשמאלו".

*הנהג טוען "צפרתי לו אך הוא לא עצר".

*מודה שהרכב החליק עקב הגשם עקב כך לא יכל לעצור.

*מודה במהירות של 45 קמ"ש (ועוד מציין בהילוך שני).

*נוסע שהיה ברכבו מסרב להעיד.

*צילמתי את הרכב ואת הפגיעות ברכבים של שנינו, אך העו"ד טוענת שאינן קבילות מפני שלא כוללות את כל הרכב

וכי יקשה על השופטת להבחין בין ימין הרכב לשמאל הרכב.

* בנוסף אני בן 29 (10שנים על הכביש) עם עבר נקי לגמרי והוא נהג חדש בן 19.

 

העו"ד יעצה לי להודות מפני שהשופטת "קשה".

בנוסף ציינה שאין דרך לקבוע שמהירות הרכב הפוגע יותר מ-45 קמ"ש (כפי שהודה) מכיוון שאין סימנים על הכביש.

 

התרשמותי היא שכל המערכת בעצם רוצה לסיים את המשפט - בכך שאני אודה ולא אבזבז את זמנם (של המשטרה, תובעת, עורכת הדין והשופטת) ושמה שקרה שם באמת לא בדיוק מעניין אותם - כלומר מחפשים אשמים למקרה.

 

איך אפשר לצאת מזה בזול ובהרגשה שמשהו כן נעשה שם ושהילד שפגע בי (19) לא ימשיך להשתולל ברישיון בית המשפט,

בגולף 2.0 של אבא?

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

לא הבנתי איך אתה יכול להיות אשם אם רכב שהיה מאחוריך ניכנס בך

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לגיל שלו אין שום משמעות, לעומת זאת לאיך שהוא התנהג יש.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

תתפלאי לשמוע שיש, הרבה פעמים במשפטים שבהם אדם מבוגר עומד מול איש צעיר - הצעיר מופלה לרעה, ללא קשר לעובדת האשמה.

דבר זה נגרם כתוצאה מהדיעה הרווחת בישראל - שנהג וותיק, יודע לנהוג יותר טוב מנהג צעיר. נקודה. (מה כמובן שלא נכון באופן גורף, המון מהנהגים המבוגרים בישראל מסוכנים הרבה יותר מכל נהג צעיר שתמצאי).

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

לא הבנתי איך אתה יכול להיות אשם אם רכב שהיה מאחוריך ניכנס בך

הבוחן של משטרה טוען שבגלל שאני פניתי האחריות היא עלי.

לעומת זאת לא נותן את הדעת על כך שהוא עקף או לעובדה שלו יש שדה ראיה טוב משלי.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

על מנת להבין את הסיטואציה, אתה טוען שעצרת בימין, נתת לרכב לעבור ואז אותת ופנית שמאלה מהימין לחניה בשמאל ?

קוראים לזה פרסה למיטב ידיעתי, ואם זה אכן כך אתה אשם בתאונה ללא ספק.

 

זה לא מצדיק התפרעות וגרימת נזק נוסף לרכב שלך.

בכל מקרה, אם תוכל להעלות תרשים של התאונה הדבר יקל מאוד.

 

בברכה,

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

המכונית שלי בכחול ושלו באדום יש X על מקומות הפגיעה כלומר שפשוף החלק האחורי שלי+ פגיעה ברכב בעעברו שני של הרחוב.

acci.JPG

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

על פי התרשים שלך, ובמידה ואכן אותת כנדרש , אין שום סיבה להרשיע אותך.

על הנהג מאחור היה אסור בשום פנים ואופן לעקוף אותך, כל עקיפה בדרך לא פנויה כפי שקרה היא אשמתו הבלבדית.

 

לדעתי !!

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

כמו כן ברגע שאח שלו התחיל להיתפרע וליפגוע לך ברכוש היית צריך להזמין לו משטרה

ואולי חו'ד השוטר ממקום התאונה היו משנים את פני הדברים לטובתך

 

כמו כן לא מובן איך הנהג השני חזר לנתיב הנסיהע וניכנס ברכב אחר ? (הוא איבד שליטה ? מהירות גבוהה ?)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כמו כן לא מובן איך הנהג השני חזר לנתיב הנסיהע וניכנס ברכב אחר ? (הוא איבד שליטה ? מהירות גבוהה ?)

 

אם הוא היה נוסע במהירות סבירה הוא היה עוצר בי אבל הוא איבד שליטה ופגע גם ברכב בצד השני.

מעניין שהחוקר המשטרתי לא מתייחס בכלל לעובדה הזאת.

הנהג טוען שנסע 45 קמ"ש - שזה גם הרבה ברחוב כזה בגשם ובחושך

אני בטוח שאפשר להוסיף שם 10 קמ"ש בכיף - הרי האינטרס שלו להראות מהירות נמוכה.

לגבי הנזק אחרי התאונה הייתי בטוח שיתנו על זה את הדעת במשטרה, מסתבר שאני צריך להגיש תלונה נפרדת.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם
שאלה חשובה מאוד :

הכביש הוא דו סטרי? או חד סטרי?

מדובר ברחוב דו סטרי.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

אם כך אז הוא יצא לעקיפה בדרך לא בטוחה ולכן זו אשמתו (במיוחד אם אותתת).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בכתב האישום נגדי לא מצויין שהרחוב דו סטרי ושהוא יצא לעקיפה למרות שבגרסה שלו כן מצויין כך.

אין לי מושג איך הם הגיעו לגרסה הזאת?

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

תשמע, אני תמיד ממליץ לשכור עורך דין.

במיוחד אם בדרך כזאת או אחרת יש סיכוי שיפלו אותך לרעה במשפט הזה בעקבות היותך צעיר.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

×
×
  • תוכן חדש...