Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חבר חדש בפורום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

היום נרשמתי לפורום (למרות שאני נכנס אליו להתעדכן כבר תקופה ארוכה) ולפי ההמלצות בהרשמה אני מביא כמה פרטים אישיים על עצמי:

אני בן 29, נשוי טרי +כלבה (סם-הבוקסרית החמודה בעולם),עוסק בראיית חשבון (עדיין מתמחה) ומתגורר בפרבר תל אביבי ירוק. התחביבים שלי כוללים, מלבד ראיית חשבון(...סתם!), גלישת גלים, מוסיקה ונגינה בטריו רוק (באס גיטרה תופים), גידול דגי נוי ובילויים משותפים עם האישה והבוקסרית.

רקע מוטורי: BMX בילדותי זה נחשב?... עד לפני כחודש הייתי בעליה של פיז'ו 205 XRI משנת 94 שנקנתה משום מה כתחליף לחלום הנעורים האמיתי - 205 GTI . בעזרת כםפים מהחתונה החלטתי לשדרג את הסיפור לדבר האמיתי (כמעט)-106 ראלי\GTI או 306 XSI אחרי חיפוש ארוך, מייגע, מורט עצבים, רצוף חלמות ולמוד אכזבות תוך נדנוד בלתי פוסק לכל מיני אנשים שבכלל לא רוצים למכור ו-3 בדיקות ב-מ.מ.מ זה קרה לי!

הצלחתי למצא רכב ספורטיבי במצב סביר במדינת ישראל!

מדובר ב-306XSI שנת 96 3 דלתות בצבע בורדו שגורמת לי להתחיל ולסיים את היום בחיוך מטופש מאוזן לאוזן .

עד כאן חבר'ס, להשתמע. דן.

פורסם
ובילויים משותפים עם האישה והבוקסרית.

 

מצטער, חדש והכל,

אבל כאילו כלדבר שאתה עושה עם האישה

הוא בשיתוף עם הבוקסרית??? :shock:

 

:wink:

 

וכמובן ברוך הבא, עוד פרנקופיל לאוסף..................שלא נגמר..............

בערך 800 משתתפים...............כבר בעלי צרפתיות.....................

זה עושה סחרחורת............................................ :turn-l:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

:lol:

ברוך הבא דן...

 

הייתי שואל בת כמה הבוקסרית אבל זה לא פורום לבעלי חיים...

 

אז ביי בינתיים...

 

:mad:

סער :D

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
נחמד לקרא את התגובות (גם את אלו של החרמנים על ה בוקסרית...)

 

 

דן אתה טועה :roll:

 

RS6 חרמן על כבשים ( אולי הוא נגמל כבר ) :roll:

 

בכל אופן ברוך הבא

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
נחמד לקרא את התגובות (גם את אלו של החרמנים על ה בוקסרית...)

 

 

דן אתה טועה :roll:

 

RS6 חרמן על כבשים ( אולי הוא נגמל כבר ) :roll:

 

בכל אופן ברוך הבא

 

הוא נגמל :evil:

סתם זה הוא איתי ברכב

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם
Welcome

 

 

אני בטוחה שתרגיש בבית בפורום הצרפתיות :wink:

 

בגלל שיש פה 2-3 אנשים עם צרפתיות, (גם בקושי )

 

אז החלטתם שזה הבית שלכם.

 

:evil::evil:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
שלום לכולם,

היום נרשמתי לפורום (למרות שאני נכנס אליו להתעדכן כבר תקופה ארוכה) ולפי ההמלצות בהרשמה אני מביא כמה פרטים אישיים על עצמי:

אני בן 29, נשוי טרי +כלבה (סם-הבוקסרית החמודה בעולם),עוסק בראיית חשבון (עדיין מתמחה) ומתגורר בפרבר תל אביבי ירוק. התחביבים שלי כוללים, מלבד ראיית חשבון(...סתם!), גלישת גלים, מוסיקה ונגינה בטריו רוק (באס גיטרה תופים), גידול דגי נוי ובילויים משותפים עם האישה והבוקסרית.

רקע מוטורי: BMX בילדותי זה נחשב?... עד לפני כחודש הייתי בעליה של פיז'ו 205 XRI משנת 94 שנקנתה משום מה כתחליף לחלום הנעורים האמיתי - 205 GTI . בעזרת כםפים מהחתונה החלטתי לשדרג את הסיפור לדבר האמיתי (כמעט)-106 ראלי\GTI או 306 XSI אחרי חיפוש ארוך, מייגע, מורט עצבים, רצוף חלמות ולמוד אכזבות תוך נדנוד בלתי פוסק לכל מיני אנשים שבכלל לא רוצים למכור ו-3 בדיקות ב-מ.מ.מ זה קרה לי!

הצלחתי למצא רכב ספורטיבי במצב סביר במדינת ישראל!

מדובר ב-306XSI שנת 96 3 דלתות בצבע בורדו שגורמת לי להתחיל ולסיים את היום בחיוך מטופש מאוזן לאוזן .

עד כאן חבר'ס, להשתמע. דן.

 

ברוך הבא !

 

רכב יפהפה (וגם לא רע בכלל :wink: ) קנית - תגיע למפגשים, נראה אותו :D

פורסם
Welcome

 

 

אני בטוחה שתרגיש בבית בפורום הצרפתיות :wink:

 

מממ.... המדינה שלנו זה הבית של היפנית קומפקטית 1600 אוטומטית... רצוי מאזדה או סובארו DL :drinking:

פורסם

אני מנגן בחשמלית מזה כ-10 שנים ובאותו זמן בערך התחלתי גם להרביץ לתופים. זה נשמע המון זמן אבל אני בסה"כ חובבן.

×
×
  • תוכן חדש...