Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאמור בכותרת - אני מחפש סאב שיהיה נטו נטו נטו SQ.

 

ושאני אומר SQ, אני מתכוון שמאוד מאוד חשוב לי שהוא יהיה מאוד מאוד פנצ'י ונקודתי מבחינת הבאס שלו.

 

אני לא שומע מוזיקה שחורה בכלל, אני יותר בעיניין של מוזיקה ישראלית, הופעות חיות, מוזיקה אלקטרונית יחסית עדינה ואולי קצת טראנס - אבל בכול מקרה, לא משהו שיצריך ווברציות של 9 בסולם ריכטר.

 

לגבי ההגברה שלו - תתבצע ע"י מונובלוק של הייפוניקס (1005D), מן הסתם עדיף שיהיה ב 2 אום (לא משנה אם הסאב יהיה בעל סליל אחד או שניים) ובעזרתו האדיבה של ליין דרייבר שיחובר בכניסה של המגבר להגברת עוצמת האות.

 

אני מעריך שאני יצטרך סאב שיעמוד בסביבות ה 300-400 וואט RMS, לא משנה לי נפח התיבה שהוא יצרוך (גם מבחינת סוג התיבה - תלוי מה ההמלצות עליו - פתוחה\אטומה, שיענה על הדרישות שלי)

 

ובסופו של דבר הגענו לתקציב - במקרה הכי הכי קיצוני (וזה רק עם אני יקבל תגובות ממש ממש חיוביות) אני מקציב עד 2000 ש"ח.

 

יאללה תותחים - תנו בהמלצות...

 

תודה רבה לעונים.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

אני ממליץ בחום על פוקאל 33K.או 33KP, לא בהכרח פאנצ'י כמו שביקשת, מדובר ב-13 אינשטש של סאב עמוק ומדוייק.

מצויין למוסיקה ישראלית, הופעות חיות ושאר מטעמים.

חדש עולה כ-3,300 ₪ אבל אתה יכול למצוא יד שניה במחיר ממש טוב (קצת קשה למצוא).

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

זהו שאני מעדיף שיהיה חדש, ורצוי גם 12 אינצ' (למרות שזה לא משהו קריטי)

 

חשבתי אולי לכיוון של משהו של הרץ או אולי JL.

 

 

**הודעתך נערכה, אם אתה לא רוצה שגם זו תינעל, הקפד להמעיט בנקודות ולשמור על עברית תקינה.**

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

JL AUDIO. 12W7. אבל חדש עולה כ 5500 שקל. משומש כ3500 שקל.

אינפיניטי קאפא פארפקט

ZR של פיניקס גולד

קסנון של פיניקס גולד

שיבה.

פוקל אוטופיה הישן. (מדוייק ביותר. ) את הדגם אני לא זוכר.

פייז מולטי אוהם.

 

אבל. למצוא אחד בתקציב חדש. תהיה משימה קשה.

 

כל אלמנט חייב הגברה של לפחות 50-100W RMS יותר ממה שהוא מוצהר.

תיבה הכי מתאימה מבחינת נפחים ובנויה טוב. לאיכות מקסימלית.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לא צריך להגזים עם JL 12W7 - אמרתי שאני לא מחפש לגרום לרעידת אדמה, אני צריך סאב שכן יוכל לקבל את ה 300-400 וואט RMS, יהיה חזק ועוצמתי וגם מאוד מאוד מדוייק.

מה לגבי סדרות טיפה יותר נמוכות של JL - למי יש נסיון איתם? (12W3V3 וכו'...)

 

הייתי רוצה לשמוע בבקשה ממישהו שמתמצא בסאבים השונים שיש להרץ, מה יכול להתאים לי (כמובן שיש צורך בשמיעה שלי), ולאיזה כיוון בכלל ללכת? מה עומד +- בדרישות שלי שיש להם להציע?

 

לגבי הסאבים של פיניקס גולד - שמעתי את שניהם ולא ממש התלהבתי מהם, אז ככה שזה יורד מהפרק.

 

לגבי אינפינטי - הדבר היחידי שיש להם להציע לי (בטווח המחירים שלי) זה רק הקאפא פרפקט?

 

תודה לעונים.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
בתקציב שלך ממליץ לך לשמוע את HI ENERGY בתיבה המקורית.

מצטרף להמלצה, מוזיקאלי להפליא וגם יכול להיות חזק מתי שצריך

פורסם
מצטרף להמלצה, מוזיקאלי להפליא וגם יכול להיות חזק מתי שצריך

 

 

סבבה, הבנתי שהסדרה הזו של הרץ היא די מומלצת, אבל לפי מה שראיתי באתר שלהם, יש מגוון של דגמים לסדרה הזו - שוב, מה לפי דעת המנוסים בסאבים שלהם יכול להתאים לי ושווה לי לבדוק אותו?

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
סבבה, הבנתי שהסדרה הזו של הרץ היא די מומלצת, אבל לפי מה שראיתי באתר שלהם, יש מגוון של דגמים לסדרה הזו - שוב, מה לפי דעת המנוסים בסאבים שלהם יכול להתאים לי ושווה לי לבדוק אותו?

HX 250 D

פורסם

DIAMOND AUDIO

GENESIS

וכו'

 

בתקציב הזה יש לך המון אפשרויות לקנות מחברות ייחודיות ולא מסחריות המיצרות סאבים מדהימים.

פורסם

אם שמעת את הקאפה פרפקט, וזה יורד מהפרק סימן שיש לך טעם דומה לשלי.

 

את רוב הסאבים שציינו פה שמעתי, ואני חייב לציין שרובם מדוייקים אבל מאוד חלשים (לא משנה העוצמה את רובם פשוט לא מרגישים)

 

אני קניתי בסוף סאב אימפידנס 13' 400RMS שני סלילים 4 אום שמקבל מהמונו שלי של לייטנינג אודיו 350RMS

 

והסאב מדוייק ברמה ונותן עוצמה יותר מהרבה סאבים שהוזכרו פה בעיקר יותר מהקאפה פרפקט והפיניקס גולד

 

אם אתה מעוניין גם המחיר שלו הוא בערך חצי מהתקציב שיא שלך.

 

נ.ב אני יודע שהחברה הנ"ל נחשבת "זבל-סיני" אבל זה דגם פשוט מוצלח.

 

נ.ב 2 אתה מוזמן לבוא לשמוע

Jealousy is misery, suffering is grief

פורסם

תלוי על איזו הגברה שמעת את הסאבים. הקסנון סאב מאוד חזק ומדוייק.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אוקיי, אז את הקאפא פרפקט לא שמעתי אצלי באוטו, אבל אני יודע שיש המון שמרוצים ממנו.

וכמו שכתוב בתחילת ההודעה שלי - המונו שיגיביר את הסאב שאני מחפש הוא הייפוניקס 1005D - הוא מוצהר 1000וואט ב 1 אום 750 ב 2 אום ו 400 ב 4 אום.

מיותר לציין שאף אחד לא קונה את ההצהרות הללו כמו שהן, למרות שבנוסף לזה יתווסף בכניסה של המונו - ליין דרייבר שפשוט יגיבר את עוצמת הות הנכנס, וככה המגבר ידחוף את כל מה שיש לו.

 

וכמו שאמרתי מקודם, את פיניקס גולד שמעתי על המגבר הזה (ההיפוניקס שלי) ולא ממש התלהבתי - עוצמה הרגשתי, אבל לא קיבלתי את הדיוק שאני מחפש.

 

אני צריך משהו ברמת דיוק של JL - אבל במחירים שמתאימים לי.

 

אז מבחינת הרץ, ה- HX 250 D הוא היחיד שעומד בנתונים שביקשתי?

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

×
×
  • תוכן חדש...