Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין שום בעיה בלוח, הבעיה שלך ידועה.

 

זה קורה בעיקר שיש כבל USB (למשל, תנסה לחבר כבל מאריך USB , לעוד כבל , ואז לחבר לו DEVICE, ותראה שהוא לא מזהה) , זה קורה בעיקר גם שאתה מנסה לחבר USB 1.1 ל USB 2.0

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

והבעיה חזרה לה, בפעם הקודמת עדכנתי את הביוס דרך Flashmenu, כרגע זה אומר לי שהביוס שלי הכי עדכני שיש.

 

כבר פירמטתי, שיחקתי בהגדרות בביוס בנוגע לכרטיס, ניסיתי דרכים ערמומיות - וכלום. הוא מזהה שמשהו מתחבר, רק אף פעם לא מזהה את החומרה, לא מצלמה לא מדפסת לא כלום.

 

לזרוק את הלוח אם לפח? :(

משכנתא זה קל

פורסם

לא בטוח שיש לי את הפיתרון אבל לי קרה אותה תופעה בדיוק (USB device not reconized) ב-MIO550.

 

הלך סופשבוע שלם בניסיונות לאתחל, לשדרג, לפרמט, לעדכן, להוריד דריוורים, לקרוא, למחוק ולהתעצבן...

וכשיום ראשון הגיע הלכתי לרונלייט והתברר שיש בעיה בחומרה והחליפו לי מכשיר.

פורסם

לדעתי, בעית חומרה, לוח אם לפח. ניסיתה באמת הכל - ובאמת שכל התהליך מרגע חיבור המצלמה עד להעברת התמונות למחשב אמור לקחת 30 שניות.

 

לי יש A530 ולוח אם ישן עם USB1 - ה XP והמצלמה לא עושים שום בעיות בחיבור ישיר של המצלמה או בחיבור של קורא כרטיסים - אם או בלי כבל USB.

 

כמו-כן לא צריך להתקין שום תוכנה של קנון בישביל זה.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

איזה לוח יש לך? מבוסס על אינטל או VIA?

 

תנסה להעלות את הדיפולט של הביוס.

אם זה לא עוזר, האם אתה מחבר את ההתקנים לחיבור הקדמי או האחורי? נתקלתי בהרבה דגנרטים שהחליפו בין ה 1ל 2 בחיבורים אל הלוח ועשו חגיגה.

אם זה עדיין ממשיך - בדוק שהדרייברים של הלוח מעודכנים.

עדכנת וכלום לא עזר-קנה כרטיס PCI TO USB בכמה עשרות שקלים.

אלא אם אתה רוצה להחליף לוח.

פורסם
ניסית בכניסת USB אחרת?

 

כן, בכל ה4 זה ככה.

 

איזה לוח יש לך? מבוסס על אינטל או VIA?

 

תנסה להעלות את הדיפולט של הביוס.

אם זה לא עוזר, האם אתה מחבר את ההתקנים לחיבור הקדמי או האחורי? נתקלתי בהרבה דגנרטים שהחליפו בין ה 1ל 2 בחיבורים אל הלוח ועשו חגיגה.

אם זה עדיין ממשיך - בדוק שהדרייברים של הלוח מעודכנים.

עדכנת וכלום לא עזר-קנה כרטיס PCI TO USB בכמה עשרות שקלים.

אלא אם אתה רוצה להחליף לוח.

 

Abit Nf-7 גרסא 2.0 לAMD.

העלתי גם את הDefault וגם את הOptimized ואותו דבר.

יש לי רק חיבורים אחוריים, 2 מובנים, 2 דרך PCI TO USB - בכולם זה לא עובד.

הדרייברים לפי הדיסק שהגיע עם הלוח, פעם זה עבד מצוין עם כל אותם ההתקנים.

 

:| זה הולך לכיוון לוח חדש...:|

משכנתא זה קל

פורסם
2 דרך PCI TO USB - בכולם זה לא עובד.

 

אם זה לא עובד גם עם כרטיס PCI - לדעתי זה משהו שהשתבש במערכת ההפעלה.למרות שפרמטת.

משהו לא נכון עם הדרייברים של לוח האם. תחפש חדשים יותר.

בכל מקרה הדרייבר של הכרטיס PCI מגיע בנפרד. חיפשת לו עדכונים?

לא הגיוני שכרטיס PCI גם לא עובד אלא אם באמת הלוח כשל.

 

התקנים אחרים ב PCI הלוח מזהה?

×
×
  • תוכן חדש...