Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית הפאר המהירה יותר מפרארי


TaZoK
שימו לב! השרשור הזה בן 7553 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מסכים לחלוטין עם רוני, יצא לי לסוע על 200 באוטובאן בגרמניה עם לאון פשוטה ביותר, ההרגשה יציבה מאד.. וזה כאשר A6, מרצדסים ובימרים למינהם עוברים אותנו על 230, 250 וכו.. וההרגשה מכולם היא שהם נוסעים ככה כל יום ובביטחון מלא..

הכבישים שם עצומים ומצוינים, לפעמים כ6 נתיבים לכל כיוון.. אז למה לא להגיע מהר יותר ליעד?

 

המהירות מסוכנת וקטלנית ביותר אם באמת עושים שטויות, אבל כמה תאונות יש לנו כאן ואנחנו לא רואים מהירויות כאלו אפילו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לידיעתך הצנוע כן... ישבתי בפרארי... וכן העיצוב בשביל 600 אלף דולר עלוב ביותר פלסטיק שחור עם כמה שעונים וידית הילוכים דקה ונוצצת לא עושה את העיצוב מדהים העיצוב פשוט למדי...

...אני נסעתי על אופל בגרמניה המכונית לא הצליחה בקושי לעבור את ה210 או פאסאט או גולף או עוד ועוד מכוניות שלא ממש סוחבות במהירויות כאלה

[/b]

אני עמדתי פעם ליד פרארי, וגם נסעתי פעם על אוטו שלא מגיע ל-140 ולא סוחב בכלל.

אז נראה לי שאני כשיר לתת פה עדות אישית שתפרה את הדיון הזה:

 

מכוניות הפאר הגרמניות מוגבלות ל-250 כהסכם בין היצרנים, שנועד ככל הנראה להקפיא קצת את תחרות הביצועים בין הדגמים. כי אכן לרוכש ה-S או ה-7 הממוצע לא משנה אם הרכב מגיע ל273 או ל281 קמ"ש. עד כמה שאני יודע מדובר רק במכוניות לשוק האירופאי.

 

בכל מקרה - זה אחד הדברים הכי פשוטים שסדנת צ'יפים תסלק בשבילכם.

אם כי כאן כבר הייתי חושש קצת לנסוע במרצדס טנקית שכזאת באיזור ה-300 קמ"ש, כי אם המיורה האגדית הייתה מרימה אף ב-270 אז באמת שאינני יודע איך רכב כזה יתנהג אוירודינמית במהירות כזו.

 

ומי שקונה פרארי בשביל עיצוב הפנים פיספס את כל הקטע, לדעתי. שיקנה SL AMG וייהנה.

אמנם קצת צורם שרכב במחיר כזה מציע ידיות ומתגים שנלקחים בדרך כלל ממחסני החלפים של סמל"ת, אבל כאשר מדובר על עפיצות היגוי, יכולות שלדה והתנהגות כביש כללית שבאה בדרך כלל ברכבי מסלול טהורים - לדעתי מתג כזה או אחר אינו רלוונטי.

אבל לעניין איכות הנהיגה בטח TaZoK יוכל להאיר את עינינו. כי הוא ישב בכזאת.

 

קחו לדוגמא את הקייטרהם - מבחינת איבזור אין בה כמעט כלום. בעצם אין בה כלום. אבל עדיין אנשים מסויימים קונים אותה במקום, נאמר, מגאן קופה. למה? האיבזור במגאן עדיף בהרבה, לא? ומבחינת ביצועים אפשר להוציא ממנה תאוצות, לא?

אז מה? כל מי שקונה קייטרהם אידיוט? כי באותו מחיר הוא היה יכול לנהוג ברכב עם משענות יד מקטיפה ומחמם אשכים במושב?

אני *מעריך* שישנו הבדל מסויים בהנאה מהנהיגה שמצדיק את ההפרש. אבל קשה לי לשים עליו את האצבע כי לא ישבתי באף אחת משתיהן בחניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעתך הצנוע כן... ישבתי בפרארי... וכן העיצוב בשביל 600 אלף דולר עלוב ביותר פלסטיק שחור עם כמה שעונים וידית הילוכים דקה ונוצצת לא עושה את העיצוב מדהים העיצוב פשוט למדי...

 

וכן מרצדס S נוסעת כמו טנק מבחינת הפניות היא פונה בכבדות ולא בזריזות כמו הפרארי כי אין בכלל מה להשוות בהתנהגות כביש

 

זה יפה שכל הAMG מגיעות ל250 אבל אתה יודע רוב הציבור באירופה לא נוהג על המכוניות האלה אפילו לא קרוב אז בבקשה ממך נו באמת אני נסעתי על אופל בגרמניה המכונית לא הצליחה בקושי לעבור את ה210 או פאסאט או גולף או עוד ועוד מכוניות שלא ממש סוחבות במהירויות כאלה

 

ונסעתי באוטובאן כן לא על M3 אולי אבל המכונית לא ממש יציבה במהירות הזאת והגה דיי רועד ואל תשחק אותה כאילו זה לנהוג ב100 קמ"ש כי זה ממש לא אותו דבר

 

ודיי לזלזל כאילו אתה היחיד שנוהג.... אתה לא!

 

טאזוק, אתה מתחיל לעצבן - תקלוט. אני לא מזלזל אלא רק מתדיין. לא קיללתי או משהו כזה. ככה אני כותב ואין בזה שום דבר אישי נגדך או נגד מישהו אחר. לרוב אני גם בכלל לא מתייחס לבנאדם שכותב מולי בפורום כאל מישהו ספציפי, אלא פשוט דמות כלשהי שאני מדבר מולה. ככה שאין לי שום דבר נגדך ואני לא מזלזל בך. אני פשוט מנסה להוכיח שאתה טועה.

 

ולעניין - פרארי ב-600 אלף דולר זה אולי אנזו, ישבת באנזו? אני לא טוען שהעיצוב הפנימי בפרארי מדהים, יצא לי לראות בעיני כבר כמה פרארים ישנות ואכן העיצוב לא משהו. גם אם תכנס לתא הנהג של פורשה 911 מתחילת שנות ה-90 היא תיראה לך מכוערת למדי.

 

ואני מבטיח לך שלמרצדס כזו יש התנהגות מאוד מגובשת גם ב-250 קמ"ש, היא אולי מתקשה בפניות חדות אבל לא צריכה להיות לה שום בעיה בעקומות מהירות. בכל זאת - מכונית ספורט היא לא.

 

מן הסתם רוב הציבור לא נוהג במהירויות כאלו, אבל אנשים שקונים מכוניות כאלו מן הסתם כן רוצים לנהוג בהן. ומניסיון, 250 קמ"ש יכולים להרגיש כמו פחות, ברכב המתאים. אז אני לא יודע על איזו מכונית נהגת באוטובאן, אבל אם זו הייתה M3 ההגה לא היה רועד לך (אם הגלגלים היו מכוונים :wink: ) והנהיגה הייתה מאוד יציבה. אל תצפה מגולף שני ליטר, נניח, להיות יציבה במיוחד על 200 קמ"ש.

 

המכוניות הללו, כמו המרצדס הזאת, אמורות להיות מסוגלות לשייט כל היום במהירויות של 200 קמ"ש ומעלה, בלי בעיה מיוחדת. וכן, הן אמורות להיות ננהגות בהחלט גם במהירויות הללו.

 

דרך אגב, לא חייבים רכב ששוקל שני טון בשביל להיות יציבים על 200 קמ"ש. על הפגאני זונדה נאמר שהיא מתנהגת נפלא החל מ-20 מייל לשעה ועד 200 מייל לשעה (320 קמ"ש). הפגאני שוקלת פחות מלנטיס.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כי כאן כבר הייתי חושש קצת לנסוע במרצדס טנקית שכזאת באיזור ה-300 קמ"ש, כי אם המיורה האגדית הייתה מרימה אף ב-270 אז באמת שאינני יודע איך רכב כזה יתנהג אוירודינמית במהירות כזו.

 

המיורה הייתה מרימה אף גם בעמידה במקום, ראית איך היא מעוצבת?? (אז מה אתה מתפלא :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעתך הצנוע כן... ישבתי בפרארי... וכן העיצוב בשביל 600 אלף דולר עלוב ביותר פלסטיק שחור עם כמה שעונים וידית הילוכים דקה ונוצצת לא עושה את העיצוב מדהים העיצוב פשוט למדי...

...אני נסעתי על אופל בגרמניה המכונית לא הצליחה בקושי לעבור את ה210 או פאסאט או גולף או עוד ועוד מכוניות שלא ממש סוחבות במהירויות כאלה

[/b]

אני עמדתי פעם ליד פרארי, וגם נסעתי פעם על אוטו שלא מגיע ל-140 ולא סוחב בכלל.

אז נראה לי שאני כשיר לתת פה עדות אישית שתפרה את הדיון הזה:

 

מכוניות הפאר הגרמניות מוגבלות ל-250 כהסכם בין היצרנים, שנועד ככל הנראה להקפיא קצת את תחרות הביצועים בין הדגמים. כי אכן לרוכש ה-S או ה-7 הממוצע לא משנה אם הרכב מגיע ל273 או ל281 קמ"ש. עד כמה שאני יודע מדובר רק במכוניות לשוק האירופאי.

 

בכל מקרה - זה אחד הדברים הכי פשוטים שסדנת צ'יפים תסלק בשבילכם.

אם כי כאן כבר הייתי חושש קצת לנסוע במרצדס טנקית שכזאת באיזור ה-300 קמ"ש, כי אם המיורה האגדית הייתה מרימה אף ב-270 אז באמת שאינני יודע איך רכב כזה יתנהג אוירודינמית במהירות כזו.

 

ומי שקונה פרארי בשביל עיצוב הפנים פיספס את כל הקטע, לדעתי. שיקנה SL AMG וייהנה.

אמנם קצת צורם שרכב במחיר כזה מציע ידיות ומתגים שנלקחים בדרך כלל ממחסני החלפים של סמל"ת, אבל כאשר מדובר על עפיצות היגוי, יכולות שלדה והתנהגות כביש כללית שבאה בדרך כלל ברכבי מסלול טהורים - לדעתי מתג כזה או אחר אינו רלוונטי.

אבל לעניין איכות הנהיגה בטח TaZoK יוכל להאיר את עינינו. כי הוא ישב בכזאת.

 

קחו לדוגמא את הקייטרהם - מבחינת איבזור אין בה כמעט כלום. בעצם אין בה כלום. אבל עדיין אנשים מסויימים קונים אותה במקום, נאמר, מגאן קופה. למה? האיבזור במגאן עדיף בהרבה, לא? ומבחינת ביצועים אפשר להוציא ממנה תאוצות, לא?

אז מה? כל מי שקונה קייטרהם אידיוט? כי באותו מחיר הוא היה יכול לנהוג ברכב עם משענות יד מקטיפה ומחמם אשכים במושב?

אני *מעריך* שישנו הבדל מסויים בהנאה מהנהיגה שמצדיק את ההפרש. אבל קשה לי לשים עליו את האצבע כי לא ישבתי באף אחת משתיהן בחניה.

 

אהבתי את נימת הזילזול... באמת שאהבתי... אבל כנראה אתה מתקשה למה כתבתי שכן ישבתי.... אבל למרות שנהנתי מהזלזול והציניות אני מבקש שתפסיק כי זה באמת לא רציני

 

ישבתי בפרארי וזה מספיק כדי לחוות דעה על עיצוב הפנים אני לא צריך לנהוג מיליון קילומטר בשביל להגיד שהעיצוב בסיסי מאוד אז... שתוק כי אתה מתחיל לעצבן

 

חוץ מה הקייטרהם אני יכול לתת לך עוד מיליון מכוניות עם עיצוב פנים בסיסי מאוד כמו אוסטין מרטין אבל עדיין זה אוטו מדהים אבל אתה כל כך מטומטם שאפילו לא הבנת את הנקודה שאני מתווכח עליה והיא שעם הביצועים של המרצדס הזאת כמו שהם מוצגים הייתי מעדיף אותה כי היא איכשהו מתקרב לביצועים לפרארי ונותנת עוד דברים שאין בפרארי זה הכוונה שלי ואל תשנה את מה שאני אומר

למה? ככה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעתך הצנוע כן... ישבתי בפרארי... וכן העיצוב בשביל 600 אלף דולר עלוב ביותר פלסטיק שחור עם כמה שעונים וידית הילוכים דקה ונוצצת לא עושה את העיצוב מדהים העיצוב פשוט למדי...

 

וכן מרצדס S נוסעת כמו טנק מבחינת הפניות היא פונה בכבדות ולא בזריזות כמו הפרארי כי אין בכלל מה להשוות בהתנהגות כביש

 

זה יפה שכל הAMG מגיעות ל250 אבל אתה יודע רוב הציבור באירופה לא נוהג על המכוניות האלה אפילו לא קרוב אז בבקשה ממך נו באמת אני נסעתי על אופל בגרמניה המכונית לא הצליחה בקושי לעבור את ה210 או פאסאט או גולף או עוד ועוד מכוניות שלא ממש סוחבות במהירויות כאלה

 

ונסעתי באוטובאן כן לא על M3 אולי אבל המכונית לא ממש יציבה במהירות הזאת והגה דיי רועד ואל תשחק אותה כאילו זה לנהוג ב100 קמ"ש כי זה ממש לא אותו דבר

 

ודיי לזלזל כאילו אתה היחיד שנוהג.... אתה לא!

 

טאזוק, אתה מתחיל לעצבן - תקלוט. אני לא מזלזל אלא רק מתדיין. לא קיללתי או משהו כזה. ככה אני כותב ואין בזה שום דבר אישי נגדך או נגד מישהו אחר. לרוב אני גם בכלל לא מתייחס לבנאדם שכותב מולי בפורום כאל מישהו ספציפי, אלא פשוט דמות כלשהי שאני מדבר מולה. ככה שאין לי שום דבר נגדך ואני לא מזלזל בך. אני פשוט מנסה להוכיח שאתה טועה.

 

ולעניין - פרארי ב-600 אלף דולר זה אולי אנזו, ישבת באנזו? אני לא טוען שהעיצוב הפנימי בפרארי מדהים, יצא לי לראות בעיני כבר כמה פרארים ישנות ואכן העיצוב לא משהו. גם אם תכנס לתא הנהג של פורשה 911 מתחילת שנות ה-90 היא תיראה לך מכוערת למדי.

 

ואני מבטיח לך שלמרצדס כזו יש התנהגות מאוד מגובשת גם ב-250 קמ"ש, היא אולי מתקשה בפניות חדות אבל לא צריכה להיות לה שום בעיה בעקומות מהירות. בכל זאת - מכונית ספורט היא לא.

 

מן הסתם רוב הציבור לא נוהג במהירויות כאלו, אבל אנשים שקונים מכוניות כאלו מן הסתם כן רוצים לנהוג בהן. ומניסיון, 250 קמ"ש יכולים להרגיש כמו פחות, ברכב המתאים. אז אני לא יודע על איזו מכונית נהגת באוטובאן, אבל אם זו הייתה M3 ההגה לא היה רועד לך (אם הגלגלים היו מכוונים :wink: ) והנהיגה הייתה מאוד יציבה. אל תצפה מגולף שני ליטר, נניח, להיות יציבה במיוחד על 200 קמ"ש.

 

המכוניות הללו, כמו המרצדס הזאת, אמורות להיות מסוגלות לשייט כל היום במהירויות של 200 קמ"ש ומעלה, בלי בעיה מיוחדת. וכן, הן אמורות להיות ננהגות בהחלט גם במהירויות הללו.

 

דרך אגב, לא חייבים רכב ששוקל שני טון בשביל להיות יציבים על 200 קמ"ש. על הפגאני זונדה נאמר שהיא מתנהגת נפלא החל מ-20 מייל לשעה ועד 200 מייל לשעה (320 קמ"ש). הפגאני שוקלת פחות מלנטיס.

 

רוני

 

לא הלכתי לבכות בפינה אתה יודע... אבל הנימת דיבור קצת מעצבנת...

 

ולא לא נהגתי על M3 אלא על איזה חרא מהשכרה...

ולא לא ישבתי באנזו... כי אמממ לא ראיתי החיים שלי אותה...

 

ובקשר למהירות של ה250 אתה מציג את זה כאילו כולם טסים ב250 פלוס באוטובאן ומי שנוסע פחות זה פשוט לא הגיוני הרי כולם נוסעים על סדרה 5 ו7 לא?

 

הרי זה שטויות מה שאתה אומר... רוב הציבור לא מתקרב אפילו למכוניות האלה וגם לא מתקרבים ל250 בקושי ל200.... אז דיי להציג כאילו בגרמניה כולם נהגי מירוץ על המרצדס או ב.מ.וו

למה? ככה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באותו מחיר הוא היה יכול לנהוג ברכב עם משענות יד מקטיפה ומחמם אשכים במושב?

 

עכשיו אני מבין למה כלכך הרבה אנשים אוהבים את המגאן קופה :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את נימת הזילזול... באמת שאהבתי... אבל כנראה אתה מתקשה למה כתבתי שכן ישבתי.... אבל למרות שנהנתי מהזלזול והציניות אני מבקש שתפסיק כי זה באמת לא רציני

 

ישבתי בפרארי וזה מספיק כדי לחוות דעה על עיצוב הפנים אני לא צריך לנהוג מיליון קילומטר בשביל להגיד שהעיצוב בסיסי מאוד אז... שתוק כי אתה מתחיל לעצבן

 

חוץ מה הקייטרהם אני יכול לתת לך עוד מיליון מכוניות עם עיצוב פנים בסיסי מאוד כמו אוסטין מרטין אבל עדיין זה אוטו מדהים אבל אתה כל כך מטומטם שאפילו לא הבנת את הנקודה שאני מתווכח עליה והיא שעם הביצועים של המרצדס הזאת כמו שהם מוצגים הייתי מעדיף אותה כי היא איכשהו מתקרב לביצועים לפרארי ונותנת עוד דברים שאין בפרארי זה הכוונה שלי ואל תשנה את מה שאני אומר

1. אני שמח שנהנית מהזילזול והציניות. נורא השתדלתי.

2. כואב לי נורא שאתה מתחיל להתעצבן. זה באמת צובט לי בלב, אפילו שאני נורא מטומטם.

שמת לב כמה פעמים הזהרת פה אנשים שאתה מתחיל להתעצבן?

מה אנחנו אמורים לעשות בקשר לזה? להתחיל לפחד נורא ולרוץ לאמא, או להפנות אותך לסדנה לשליטה עצמית?

3. כולנו שמחים שיצא לך להשוויץ שישבת בפרארי ושהעיצוב לא לרמה שלך. שלח מכתב תלונה למודנה, אני משוכנע שהם לא מודעים לזה שבגלל עיצוב פנים הם הפסידו לקוח.

4. ל"אוסטין" מרטין יש עיצוב פנים קלאסי ומכובד ביותר.

5. אתה לא מבין על מה מדברים איתך פה. מנסים להסביר לך שמרצדס ופרארי לא יושבות בכלל באותו סגמנט שוק ואין מה להשוות ביניהן. שפרארי לא מתחרה במרצדס בפאר ונוחות, ומרצדס לא מתחרה בפרארי בהתנהגות והנאה לנהג. זה שקיימת מרצדס מהירה מאוד לא עושה אותה מתחרה לפרארי. פרארי היא מכונית לנהג ומרצדס היא מכונית ליושב במושב האחורי. אתה מעדיף את המרצדס בשביל פתיחות באוטובאן? סבבה. תקנה אותה.

6. תפסיק להיות פרנואיד - לא שיניתי מילה ממה שאמרת, ואתה יכול לבדוק את זה. סך הכל ערכתי החוצה קצת קשקשת.

 

שיהיה לך יום נעים ורגוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הלכתי לבכות בפינה אתה יודע... אבל הנימת דיבור קצת מעצבנת...

 

ולא לא נהגתי על M3 אלא על איזה חרא מהשכרה...

ולא לא ישבתי באנזו... כי אמממ לא ראיתי החיים שלי אותה...

 

ובקשר למהירות של ה250 אתה מציג את זה כאילו כולם טסים ב250 פלוס באוטובאן ומי שנוסע פחות זה פשוט לא הגיוני הרי כולם נוסעים על סדרה 5 ו7 לא?

 

הרי זה שטויות מה שאתה אומר... רוב הציבור לא מתקרב אפילו למכוניות האלה וגם לא מתקרבים ל250 בקושי ל200.... אז דיי להציג כאילו בגרמניה כולם נהגי מירוץ על המרצדס או ב.מ.וו

 

טאזוק, גם נימת הדיבור שלך קצת מעצבנת, במיוחד כלפי אישפוז היקר, שלא עשה לך כלום ועדיין אתה מתעקש לקרוא לו מטומטם וכהנה וכהנה. אני מבקש ממך להפסיק את זה, כי להבא הודעות כאלו ימחקו בשלמותן, כולל החלקים הכן רלוונטיים שנמצאים בהן.

 

ואם לא נסעת ב-M3 אז בוודאי תסכים איתי שמכיוון שאני כן, אני אולי יודע טיפה יותר ממך, נכון?

 

בנוגע ל-250 - אני לא מציג את זה כאילו כולם נוסעים ככה, תשים לב למה שכתבתי - יש מכוניות שמסוגלות להגיע למהירויות כאלו, ולנסוע בהן כל היום ללא בעיה מיוחדת. ותתפלא, 250 לא מרגיש כמו 150 וגם לא כמו 200, ואני בטוח שגם לא כמו 300.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הלכתי לבכות בפינה אתה יודע... אבל הנימת דיבור קצת מעצבנת...

 

ולא לא נהגתי על M3 אלא על איזה חרא מהשכרה...

ולא לא ישבתי באנזו... כי אמממ לא ראיתי החיים שלי אותה...

 

ובקשר למהירות של ה250 אתה מציג את זה כאילו כולם טסים ב250 פלוס באוטובאן ומי שנוסע פחות זה פשוט לא הגיוני הרי כולם נוסעים על סדרה 5 ו7 לא?

 

הרי זה שטויות מה שאתה אומר... רוב הציבור לא מתקרב אפילו למכוניות האלה וגם לא מתקרבים ל250 בקושי ל200.... אז דיי להציג כאילו בגרמניה כולם נהגי מירוץ על המרצדס או ב.מ.וו

 

טאזוק, גם נימת הדיבור שלך קצת מעצבנת, במיוחד כלפי אישפוז היקר, שלא עשה לך כלום ועדיין אתה מתעקש לקרוא לו מטומטם וכהנה וכהנה. אני מבקש ממך להפסיק את זה, כי להבא הודעות כאלו ימחקו בשלמותן, כולל החלקים הכן רלוונטיים שנמצאים בהן.

 

ואם לא נסעת ב-M3 אז בוודאי תסכים איתי שמכיוון שאני כן, אני אולי יודע טיפה יותר ממך, נכון?

 

בנוגע ל-250 - אני לא מציג את זה כאילו כולם נוסעים ככה, תשים לב למה שכתבתי - יש מכוניות שמסוגלות להגיע למהירויות כאלו, ולנסוע בהן כל היום ללא בעיה מיוחדת. ותתפלא, 250 לא מרגיש כמו 150 וגם לא כמו 200, ואני בטוח שגם לא כמו 300.

 

רוני

 

אחי... נימת הדיבור שלי אולי מעצבנת אבל אני לא התחלתי עם זה אלא אישפוז

והוא כן עשה לי משהו אנא קרא את ההודעה שלו שוב ותראה איך הוא כתב אותה... אני לא כתבתי אליו כלום לפני זה

 

בקשר לM3 אתה התחלת לדבר עליה לא אני

 

ולאישפוז היקר... אתה התחלת להתגרות לא אני...

עכשיו אני לא התעצבנתי עד עכשיו שהנימה ממש עולה לי על העצבים כמו "כולנו שמחים שיצא לך להשוויץ שישבת בפרארי ושהעיצוב לא לרמה שלך. שלח מכתב תלונה למודנה, אני משוכנע שהם לא מודעים לזה שבגלל עיצוב פנים הם הפסידו לקוח."

 

הערות ילדותיות כאלה ממש יכולת לחסוך ממני זה לא ממש מעניין אותי מה אתה חושב בעיקר אם אתה יכול להעיר רק הערות בסגנון הזה

למה? ככה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים, אני ממש מתקשה להבין את העוינות הזאת בפורום,

ובמיוחד בשרשור הזה.

 

הבן אדם אמר שהעיצוב פנים והאבזור של הפרארי לא נוחים+מפוארים

יחסית למחיר לטעמו.

 

זה לא אומר שהוא לא מת לאיזה פרארי בדיוק כמוני וכמוכם,

אבל הוא אמר שהוא מעדיף במחיר הזה ואפילו פחות, הרבה פחות,

לקנות מכונית שנותנת כמעט אותו כח+0-100+מהירות סופית (כמובן לאחר ביטול 250)

יחד עם פאר משובח ואבזור אינסופי.

 

אז כל אחד וטעמו שלו, אין פה על מה להתווכח.

תן לו פרארי, אני בטוח שהוא יהיה מבסוט,

וכל בוקר בדרך לעבודה תיהיה לו זקפת בוקר עד שהוא מגיע הביתה, לאישה :twisted:

:wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ואם לא נסעת ב-M3 אז בוודאי תסכים איתי שמכיוון שאני כן, אני אולי יודע טיפה יותר ממך, נכון?

 

 

רוני

 

עריכה: התחרטתי על מה שרשמתי, זה היה מזיק ולא תורם כלום. :oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים, אני ממש מתקשה להבין את העוינות הזאת בפורום,

ובמיוחד בשרשור הזה.

 

הבן אדם אמר שהעיצוב פנים והאבזור של הפרארי לא נוחים+מפוארים

יחסית למחיר לטעמו.

 

זה לא אומר שהוא לא מת לאיזה פרארי בדיוק כמוני וכמוכם,

אבל הוא אמר שהוא מעדיף במחיר הזה ואפילו פחות, הרבה פחות,

לקנות מכונית שנותנת כמעט אותו כח+0-100+מהירות סופית (כמובן לאחר ביטול 250)

יחד עם פאר משובח ואבזור אינסופי.

 

אז כל אחד וטעמו שלו, אין פה על מה להתווכח.

תן לו פרארי, אני בטוח שהוא יהיה מבסוט,

וכל בוקר בדרך לעבודה תיהיה לו זקפת בוקר עד שהוא מגיע הביתה, לאישה :twisted:

:wink:

 

:shock: יאללה תמצית של בדיוק מה אני חושב!!!! אתה מלך! כל מילה זהב!!!

וזה בדיוק ככה... זה כל כך נכון אני משתגע... הייתי קונה 4 מרצדס ולא פרארי אחת....

למה? ככה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:shock: יאללה תמצית של בדיוק מה אני חושב!!!! אתה מלך! כל מילה זהב!!!

וזה בדיוק ככה... זה כל כך נכון אני משתגע... הייתי קונה 4 מרצדס ולא פרארי אחת....

 

מצוין!! אז סיכמנו. איכסה פרארי, הייל מרצדס :p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7553 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...