Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

רציתי לדעת מדוע המנורה שציינתי למעלה (אחראית על מערכת ההזרקה) נשארת תמיד דולקת גם לאחר ההתנעה?

הבנתי שזה קשור למשהו מקולקל במחשב? מה צריך לבדוק?להחליף? ומה העלות, תודה.

האם זו תקלה ידועה בהונדה בדגם הזה?

 

בנוסף מה עלות החלפה של 2 פנסים ראשיים בסיוויק 98?

שבר בטמבון קידמי - (משהו כמו 6-7ס"מ) - האם ניתקן לתיקון או שצריך להחליף את כולו?

פורסם

נורת בקרת מע' נהול מנוע עלולה להדלק גם בגלל חיישן פגום כלשהוא או נתק/קצר חשמלי ולא דווקא בגלל מחשב נהול המנוע.

האבחון מתבצע ע"י מחשב/סורק אבחון תקלות ואדם מיומן בשימוש בו ובמערכות הרכב.

את הסדק בפגוש ניתן לתקן ולצבוע את הפגוש לאחר מכן ואין צורך בהחלפתו בחדש.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

קח בחשבון שהמילוי בפגוש משופץ נסדק ומתקלף מכל פגיעה קטנה שבפגוש לא משופץ משאירה רק שריטה או אפילו פחות מזה.

אם אתה מצליח להשיג פגוש במצב טוב שלא עבר שיפוץ מפירוק זו אופציה עדיפה.

×
×
  • תוכן חדש...