Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני צריך סאב אתם אומרים אני יוכל לייבא אותו לארץ? יענו להחזיר אותו איתי?

 

ומגבר...

 

ומה אתם ממליצים לי להביא? אני בינתיים בונה על הrockford p8004 סאב אין לי מושג..ואתם ממליצים גודל 15?או 12 מספיק...

פורסם

כי הכותרת לא עניינית ומושכת אש.

בלי לשלם מכס לא תוכל להביא מוצר גדול וכבד כמו סאב גם אם תרצה מאוד.

מגבר זה כבר עניין אחר, תהיה חכם ותצא גדול.

מושיק.

פורסם
כי הכותרת לא עניינית ומושכת אש.

בלי לשלם מכס לא תוכל להביא מוצר גדול וכבד כמו סאב גם אם תרצה מאוד.

מגבר זה כבר עניין אחר, תהיה חכם ותצא גדול.

מושיק.

אוקי...הבנתי אבל מאוחר מידיי לשנות את הכותרת

 

בקשר לסאב כמה מכס אני יצטרך לשלם על סאב כזה בערך:

 

http://www.sonicelectronix.com/item_7837.html

פורסם

אני לא יודע בדיוק, אבל אני מניח שהסאב מאוד מאוד כבד ולכן זה יעלה את המחיר, סאב זה דווקא הדבר האחרון שהייתי מביא מחו"ל, מה עם קומפ' ורדיו דיסק ? כבר יש לך ?

פורסם
אני לא יודע בדיוק, אבל אני מניח שהסאב מאוד מאוד כבד ולכן זה יעלה את המחיר, סאב זה דווקא הדבר האחרון שהייתי מביא מחו"ל, מה עם קומפ' ורדיו דיסק ? כבר יש לך ?

 

רדיו דיסק וקומפ' יש חסר לי מגבר וסאב..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...