Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה קלה? במזגן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב אני בעל פיזו ואצלי אותה בעיה המאוורר הפנימי עובד קבוע על חלש מאד וזה מעצבן!!!

בחברה אמרו לי שזה סיפור יקר לפרק איזה משהו אז לא ביררתי יותר אם מישהו מבין פה אשמח לדעת

 

 

סוף סוף יש מישהו שמבין אותי :)

חח

 

ממ.. זה נכון שזה מעצבן

אני רק רוצה לדעת גם מה החשיבות של צריכת הדלק בנושא

כי זה מאד מטריד אותי

ולדעת בידיוק על איזה חלק ובעיה מדובר כדי אולי לתקן או לפחות להסיר דאגה מליבי..

אשמח אם איזה פיג'ואי ידע לפרט בנושא..

 

תודה!

פורסם

הכל כבר פורט.

 

אי אפשר לדעת בוודאות מה גורם לבעיה ללא בדיקה. ברוב המקרים זה נגד מהירויות שסיים את חייו. מחירו (לפחות ב205) - משהו כמו 200 ש"ח).

לגבי צריכת דלק - אפסית עד כדי לא קיימת.

תוספת המשקל שלך כשאתה נכנס לרכב אחרי ארוחת ערב ולפני ביקור בשרותים משפיעה יותר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
הכל כבר פורט.

 

אי אפשר לדעת בוודאות מה גורם לבעיה ללא בדיקה. ברוב המקרים זה נגד מהירויות שסיים את חייו. מחירו (לפחות ב205) - משהו כמו 200 ש"ח).

לגבי צריכת דלק - אפסית עד כדי לא קיימת.

תוספת המשקל שלך כשאתה נכנס לרכב אחרי ארוחת ערב ולפני ביקור בשרותים משפיעה יותר.

 

 

תודה על המידע!

אני אבחן זאת לעומק.

 

אשמח לשמוע עוד עצות\תגובות בנושא אם יש למישהו משהו להוסיף?

פורסם

הכפתור הזה עושה שהיכנס אוויר צח מבחוץ אל פנים הרכב וככה גם אם הוא על 0 הוא יוציא אוויר פשוט תעשה שיהיה מיחזור בין האוויר שבתוך הרכב תוזיז את הכפתור הזה לצד שיש חץ שנמצע בעיגול בתוך ציור של רכב

×
×
  • תוכן חדש...