Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עדכון BIOS דרךך FLOPPY נקרא desaster recovery mode, והוא נתמך בחלק מהיצרנים אך לא פה. בשאר המקרים,

נדרשת תוכנה לעדכון ה- BIOS אבל לצורך זה צריך שתעלה מערכת הפעלה, אבל זה מה שלא עובד מלכתחילה, אז דבר חלש.

 

הדרך היחידה לדעתי לעדכן פה BIOS היא פירוק רכיב הזכרון (EEPROM או FLASH) ועדכונו על צורב זכרונות.

 

 

יובל אתה לא צודק. עדכון BIOS ניתן לעשות דרך הBIOS כמובן שאתה צריך כונן FLOOPY ואת הגירסא המעודכנת על דיסקט. אבל אתה לא צריך שום מע' הפעלה לכך.

לי היה מקרה דומה. שידרגתי את הזכרונות והמחשב התחיל לעשות איתחולים לפני עלייתה של מע' ההפעלה. עידכון BIOS דרך האפשרות המופיעה בBIOS עצמו סידרה לי את הבעייה.

כמו כן ניסיתי לחבר דיסק קשיח בגודל של 120 GB למחשב ישן. הלוח אם לא זיהה אותו אחרי עידכון BIOS הכל הסתדר.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה אביב, אני באמת על סף הדלקת הלוח למטרת חימום הבית .

אסיד, האם אתה יכול להדריך אותי כיצד לגשת אל הפלופי כשאני בהגדרות הביוס???

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

טוב עברתי על שתי גירסאות הBIOS של AWARD שיש לנו.

הבעייה שהן שונות. לי יש אפשרות לQ-FLASH מה שלך אין ולכן אתה אמור לעדכנו לפי המסמך שהעלתה בדף הקודם. רק שאתה בכלל לא מצליח להגיע למצב של BOOT נורמאלי :???: .

 

0003zu9.jpg

פורסם

אסיד תודה רבה לך על ההשקעה , אתה בחור טוב.

נראה לי שבזה חרצת סופית את גורלו של הלוח, אני אנסה לחפש אחד כזה חדש/משומש.

מוזר שהיצרן לא חשב על BOOT ידני , כלומר לחיצה על מקש כלשהו שתכניס אותי ישר לפלופי, (או שיש דבר כזה?).

בכל מקרה תודה רבה לכל מי שניסה לעזור, שבת שלום.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

עדכון BIOS דרךך FLOPPY נקרא desaster recovery mode, והוא נתמך בחלק מהיצרנים אך לא פה. בשאר המקרים,

נדרשת תוכנה לעדכון ה- BIOS אבל לצורך זה צריך שתעלה מערכת הפעלה, אבל זה מה שלא עובד מלכתחילה, אז דבר חלש.

 

יובל אתה לא צודק. עדכון BIOS ניתן לעשות דרך הBIOS כמובן שאתה צריך כונן FLOOPY ואת הגירסא המעודכנת על דיסקט. אבל אתה לא צריך שום מע' הפעלה לכך.

 

טוב עברתי על שתי גירסאות הBIOS של AWARD שיש לנו.

הבעייה שהן שונות. לי יש אפשרות לQ-FLASH מה שלך אין ולכן אתה אמור לעדכנו לפי המסמך שהעלתה בדף הקודם. רק שאתה בכלל לא מצליח להגיע למצב של BOOT נורמאלי :???: .

 

והמסקנה היא?

:turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...