Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בגלל שיש לי כבר ניסיון אחד מוצלח עם תיקון מחשב נייד בפורום הזה ,בעזרתו האדיבה של אלכס- אני מנסה בשנית.

יש לי מחשב עם מעבד של סלרון 566 מגה הרץ, אהבתי אותו מאד והוא ביצע את כל מה שאני צריך.

לפני מספר חודשים קפצה לי ההודעה verifing dmi pool data מייד לאחר שמופיע המסך עם כמות הזיכרון, ורשימת הכוננים של המחשב, כלומר מעל הטבלה עם נתוני המחשב(למי שמכיר כי זה דור ישן של מחשבים), ורגע לפני שה וינדוס עולה.

ההודעה מופיעה והמחשב לא מגיב, הרצתי חיפוש בגוגל , נכתב שם שיכול להיות שרכיב כלשהו או כונן גורמים לבעיה, ויש לפרקם אחד אחד על מנת למצוא את התקול.

עשיתי את זה, אפילו השארתי את לוח האם ערום לגמרי וכלום לא עזר.

איפסתי CMOS BIOS הוצאתי את הסוללה של לוח האם וכלום לא עוזר.

יש למישהו ניסיון עם תקלה דומה?

אי אפשר לעשות BOOT מדיסקט וגם לא cd.

זכור לי שיש אפשרות לאתחל את הלוח בעזרת פירוק ג'אמפר שעליו, יש לכם מושג אם זה יכול לעזור?

תודה רבה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוצאת הסוללה לא אפסת את הביוס, היא מאפסת את השעון של המחשב.

הביוס זה תוכנה שצרובה על צ'יפ, כלומר גם אם תוציא את הצ'ים מהמקום זה לא יאפס את הביוס אז קל וחומר שהוצאת הסוללה לאמאפסת אותו.

 

מה שמאפס את הביוס זה גמפר שיושב על 2 מיתוך 3 רגליים רצופות וצריך להעביר אותו לזוג השני ואז להחזיר למקום.

בכל דגם של לוח זה נימצא במקום אחר אז תנסה לאתר את המיקום שלו.

 

כמו כן תנתק הרדיסקים פלופי ואת ההCD ותיראה אם הבעיה חוזרת.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הי תודה על הנסיון לעזור,

רשמתי שרוקנתי את לוח האם לגמרי, כולל פלופי כולל הכל, חוץ מכרטיס מסך וזיכרון לא היה עליו כלום, וניסיתי 2 כרטיסי מסך ושני כרטיסי זיכרון ככה שזאת לא הבעיה.

הורדתי עכשיו את הMANUAL של הלוח, ושם רשום שיש גאמפר שכמו שרשמת יש להעביר אותו אל שני פינים כדי לאפס את הCMOS , לא יודע אם זה בדיוק מה שאתה רשמת כי אתה רשמת BIOS.

הזזתי את הגאמפר, וזה רשם לי CHECKSUM EROR RESTOR CMOS DEFAULT SETTINGS, לא בטוח שזה המינוח המדוייק.

בקיצור הבעיה לא נפתרה, אולי זה הגאמפר הלא נכון?

אולי יש למישהו עוד רעיון כיצד לפתור את הבעיה?

תודה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

השלב הבא הוא הזכרונות.

כמה כרטיסי זיכרון יש על הלוח?

אם יש יותר מאחד - נסה לבדוק רק עם כרטיס בודד בסלוט שונה בכל פעם.

 

איזה סוג של זיכרון זה?

אולי יש לי כאלה לתת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הי צביקה,

ניסיתי עם יותר מכרטיס זיכרון אחד, יש לי אחד של 128 והשני של 32.

אני לא סגור על השם המדוייק של הסוג הזה, אבל אם לפנטיום 1 יש זיכרונות עם תושבות לבנות, קטנים כאלה, אז זה הדגם היותר חדש- הם אולי פי 2 באורך והתושבות שלהם שחורות.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

CMOS, או בשמו המלא CMOS RAM הוא הזכרון שבו שמורות הגדרות של ה- BIOS.

 

Checksum error מעיד על שיבוש בנתונים. האם restore to default settings

לא העלים הודעה זאת? אם לא, יש לנסות לעדכן את ה - BIOS ב- recovery mode,

אם נתמך על ידי הלוח. איזה לוח זה?

:turn-l:
פורסם

צ'ק סאם לא העלים את ההודעה שבכותרת.

דגם לוח האם הוא ms-6154 .

ניתן להוריד קובץ זיפ של הmanual מפה- זה בגודל 1 מגה ולכן אני לא יכול לצרף לכאן: http://www.msi.com.tw/program/support/manual/mnu/spt_mnu_detail.php?UID=258&kind=1

 

בכל מקרה, איך אני מעדכן את ה - BIOS ב- recovery mode ?

כאשר אני לוחץ DEL באתחול? שיחזרתי הגדרות שם כבר...

ניתן לאתחל את הביוס בצורה פיזית דרך לוח האם

מה שמצחיק פה, זה שאני לומד הנדסת אלקטרוניקה ולמדתי לבנות מערכות עם טרנזיסטורים NMOS PMOS ואני לא בקיא כל כך בשטויות האלו שקשורות ללוח האם.

תודה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

תלמד כמה קורסים ב"מבנה מחשבים" וכו' ותבין קצת ב"שטויות האלו".

 

חיפשתי במדריך וללוח שלך אין אופציה של עדכון BIOS במצב RECOVERY. אני מרים ידיים פה. השלב הבא הוא לשלוף את

ה- EEPROM/FLASH ולצרוב אותו בצורב זכרונות. הלוח הזה מעולם לא היה משובח במיוחד, ולא שווה השקעה.

:turn-l:
פורסם

טוב תודה רבה על החיפוש והעזרה בכל מקרה.

אני חושב שעדיף לרכוש אחד חדש מאשר לתקן.

אם יש לעוד מישהו מושג לגבי ההודעה הזאת אני אשמח אם יעזור.

גוגל מפוצץ באנשים שזה קרה להם, ניסיתי לבצע את כל מה שרשום שם כמשהו שיכול לעזור, ללא הצלחה.

תודה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

תפרק את כרטיסי הזכרון (מקווה שיש לך 2 שתוכל לבדוק מה תקול מבינהם)ותנסה להפעיל את המחשב על זיכרון אחד ותראה מה מהם תקול

אם לא גש לחנות מחשבים ותגיד שאתה רוצה לקנות זכרון, תבדוק לפני קניה, עובד- קח לא עובד -אז זה לא הזיכרון:-D

פורסם
תפרק את כרטיסי הזכרון (מקווה שיש לך 2 שתוכל לבדוק מה תקול מבינהם)ותנסה להפעיל את המחשב על זיכרון אחד ותראה מה מהם תקול

רשמתי כבר 3 פעמים שיש לי 2 כרטיסי זיכרון וניסיתי עם שניהם, תודה.

 

אסיד , תודה גם לך , אבל הגעתי לקישור הזה לפני שפניתי לעזרה בפורום, עשיתי כל מה שרשום שם- ללא הצלחה.

הדבר היחיד שאני לא בטוח לגביו הוא הגדרה מחדש של הBIOS , מהן הדרכים שניתן להגדירו מחדש?

על פי הידוע לי, ניתן להוריד קובץ שידרוג של היצרן(נרשם לי כאן שלא קיים כזה), או לאתחל הגדרות דרך ה SETUP כשלוחצים DEL בזמן האתחול.

יש עוד דרכים?

תודה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
רגע... ניסית להתקין מערכת הפעלה מחדש?

 

זה גם מה שנאמר בלינק המצורף: Corrupt boot files on the computer

לא ניסיתי להתקין מערכת הפעלה ,אבל בפעם האחרונה שמהחשב עבד, אז התקנתי דרייבר של מצלמת אינטרנט- לא נראה לי שזה קשור.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק


×
×
  • תוכן חדש...