Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמונות:

CES2007407.jpg

CES2007408.jpg

 

למי שלא מבין מה שהוא רואה כאן, אז ככה.

 

מיד באס מזהים נכון? - טוב זה פשוט.

כיפת טוויטר באמצע המיד מזהים? - מדובר ביחידת מיד/טוויטר קואקסלית.

 

 

 

הרבה חברות משתמשות בקייברים קואקסליים אכותיים (כמו KEF ו- TANNOY) והגיע הזמן לשלבם ברכב. ה-OEM של הדרייברים הללו הוא THIEL ויש כאן לפי דעתי פוטנציאל עצום.

 

מי שלא מכיר את THIEL אז מדובר בחברה שמייצרת דרייברים ורמקולים מדהימים תוך שימוש נרחב בקונספט ה"POINT SOURCE".

לאתר של THIEL (עם דוגמה לרמקול מדהים)

http://thielaudio.com/THIEL_Site05/Pages/models/Current_Models/CS7_2/cs7_2.html

 

להסבר על הטכנולוגיה

http://thielaudio.com/THIEL_Site05/Pages/Tech/unicoildiag.html

coaxdiag.gif

 

 

זו דרייברים של THIEL נמכרים כ-OEM ליצרנים אחרים וגם ברמת RETAIL. הדרייברים של THIEL מיוצרים על ידי חברת הבת לייצור דרייברים שנקראת ACCUTON. הבעיה היא שהדרייברים הקואקסליים שלהם לא נמכרים לייצרנים אחרים (מלבד ג'נסיס ככל הנראה) כדי לשמור על בלעדיות של השימוש בדרייברים המיוחדים הללו .

http://www.thiel-partner.de/

http://www.madisound.com/cgi-bin/index.cgi?exact_match=yes&product=TH&cart_id=%

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחלה פיתרון, עכשיו המיד והטוויטר יכולים להיות בדיוק באותו המיקום ולא תהיה שום בעיה עם צורך במיקום שונה למיד ולטוויטר, וכתוצאה מכך צליל יותר טוב( לא שסט 3 חלקים רגיל לא נשמע מעולה, אבל שם צריך לבדוק בדיוק איך למקם את הטוויטר ואת המיד, אחרת במיקום לא נכון הצליל נפגע.)

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

גם במורל ניתן למצוא את השילוב בין המיד והטויטר שנמצא בתוכו. היום בדיוק ראיתי.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אם אתה מדבר על

point_integra_xo1.jpg

 

אז זה בעצם רמקול קואקסלי סטנדרטי.

 

 

 

אין היום לשום חברה אחרת מוצר לרכב שמשלב מיד (לא מיד-באס) וטוויטר.

 

החדשנות היא שאפשר להתקין וופר רציני בדלת שינגן עד 300HZ ומתדר זה והלאה יהיה לנו מקור שמע אחד - דבר שיאפר לקבל IMAGING ו- STAGE מעולים. קשה להתקין את רוב הרמקלים הקואקסלים במיקום טוב עקב מגבלות נפח.

ברגע שעובדים עם מיד אז מגבלות הנפח הופכות זניחות יחסית.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

אז OOGEE מה שאתה אומר שזה אחד הדברים היותר טובים שעשו? ככה הבנתי.

לדעתי כן :-D ואישית הייתי שמח אם היה לי סט כזה באוטו :wink: .

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
סוף סוף פיתרון אידיאלי לרכב שלי .

וכנראה (רק האוזן שלי תגיד) ישמע גם ברמה המספקת אותי.

 

אז בוא תסביר לנו מי אתה, ואיזה מערכת יש לך.

פורסם

מה הנפח שהמיד-טוויטר צריך? נראה שהוא צריך איזו תיבה קטנה.

 

אוגי, יכול להיות מעניין אם תסביר על המגבר החדש של ג'נסיס שיצא לכבוד יום הולדתה ה 15 (?) ויצא במהדורה מוגבלת של 100 יחידות.

הבנתי שבתערוכה הוא היה להיט היסטרי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מי שרצה לראות מה עושים עם מיד משולב בטוייטר אז זה נראה ככה - ואני מניח שזה נשמע מעולה.

ces256.jpg

 

 

 

 

בקשר למגבר, אתה מדבר על זה?

Genesis%20tube.jpg

CES2007200.jpg

תשימו לב להפרדה בין הלוחות של המגבר.

 

המידע שיש לי עליו שאוב מהת'רד הזה (לעצלנים, צירפתי את עיקרי הדברים):

http://www.talkaudio.co.uk/vbb/showthread.php?t=194017

 

יש בת'רד תגובות של גורדון (המנהל של ג'נסיס) שכותב שמה כמה דברים מעניינים על המגבר.

למשל:

Hi Guys,



These are designed and made in house, this is my price no object baby.

 

This one was made my me personally, so it doesn't get much more in house than that....

 

Gordon

 

המחיר פסיכופטי לחלוטין - 3,500 פאונד.

 

קצת על המבנה

This is our 15th anniversary amplifier, hence the 'Project' 15 Badge.

 

It has a valve / tube line stage with true balanced inputs via XLR or conventional RCA's.

 

The output stage is similar to the DM-A but with a little more power, 30W per channel rated in Class A, 200W in Class AB.

 

Lots of design stuff in there that would take pages to list, suffice to say I designed this just how I wanted to.



The preamp PCB's are separate from the Power amp as the valves need mechanical isolation from the chassis hence the fine wires connecting the two PCB's.

 

There are 3 power supplies, the heater and high tension supplies for the valves are regulated, the Class A+G power amp is unregulated.

 

The Heater supply has a separate remote terminal which operates off the interior light feed. Unlock the car and the valves start heating up, so that by the time you are in and seated the amp doesn't take more than a few seconds to power up. There's a timer to shut the heaters off after a minute if the car is opened then locked again, as would happen if you were just getting something out of the car.

 

The valves are Russian Military grade, two are rated for 5000 and one for 10,000 hours operational life at full rating. This is about 150,000 miles of typical driving.

 

We run them at about 20% of rating so the life will be way over 5000 hours.

 

The amplifying stage is a beta follower, so the amp valves have about 100 volts anode to cathode.



On the balanced input the valve runs about 50 volts so will last until the heater gives out.

 

These valves can handle shock loads of 500g and work with continuous loads of 100G so life shortening due to vibration won't be an issue.

 

As a comparison, standard types such as ECC82/3 that are commonly used are rated for 5g continuous / 15g shock.

 

The lineup is 6n1-e balanced input, 6H30-pe amp, 6c45-e follower, 0C3 voltage regulator.

 

Just in case you hadn't already guessed, the sample has 002 on it because I'm keeping 001 for me. Selfish b*****d I know, but I'm doing it anyway.

 

The total production is 100 pieces and we have already allocated 12 of these to customers.

 

Retail will be around the £3,500 mark. Production will begin in February, 10 at a time.

 

The top cover is Acrylic, which can be wiped clean of drool marks.....

 

Had quite a bit of fun watching peoples faces as they checked it out at CES. One guy opened his eyes so wide I thought his eyeballs would fall out.

 

There are a lot of new manufacture ECC82/83 valves out there, and NOS Mullard / Valvo / Philips parts come up occasionally but not often enough to ensure supply for manufacturing. Also we have the Rohs compliance to contend with, the new Russian tubes meet these regulations.



The 6H30P-E is a far superior tube in many respects including linearity and vibration resistance. The physical durability of the design also means much lower microphonics.

The ECC82 was designed as a scanning valve for TV receivers and has a lot of odd order harmonics(nasty sound) when run as an amplifier. The 83 has very high gain and can be very microphonic as a result.

Not much of an issue in home HiFi but a bigger deal in a car.

 

This is why we went for the Russian valves - very robust construction and good harmonic structure, and therefore good sound quality when used correctly.



The cost is about 20x that of the cheap Shuguang ECC8x you see in so many products out there ( like valve based ipod speaker systems) but they are worth every penny.

 

 

 

בקיצור, יש פה מגבר מנורות שתוכננן מראש לעבוד בסביבת רכב ויכול ככל הנראה לשרוד ברכב גם בכבישי ארצנו.

 

 

 

 

ועכשיו שCES2007 מאחורני מתחילים להעלות לרשת את כל התמונות שצילמו - גלריה מקיפה:

http://www.caraudiovideo.com/photos/thumbnails.php?album=75

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם
:cry:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לא מבין אנגלית ועוד אנגלית של מהנדסים

אפשר בבקשה קצת הסבר על המגבר המדהים הנ"ל בשפת הקודש? :roll:

 

תודה מראש..

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

הבעייה העיקרית בשימוש במגברי מנורות ברכב הם הרעידות והכוחות שמופעלים על המגבר כתוצאה מהתנועה של הרכב. הרעידות הללו הורסות מגברים כאלו בקצב.

 

מנורות עמידות הן מאוד יקרות ולכן לא רואים אותם בשימוש במגברי לרכב (גם במגבר מנורות של DLS וגם במגרים של BUTLER) לפי מה שכתוב בפורומים ג'נסיס הם היחידים שמשתמשים במונרות אלו במגגברים לרכב. המנורות שבשימוש יכולות לעמוד בשוק של 500G ועומס מתמשך של 100G. אפילו הכבישים בארצנו (שמרבית התקציב לבנייתם מצא את דרכו בקומבינות עם הפקחים, הקבלנים ועורכי המכרזים ולא על בניית הכבישים עצמם) לא יצליחו לגרום נזק למגבר.

 

מאחר ולמגברי מנורות לוקח כמה שניות עד שהם "מתעוררים" משתמשים במגבר במנגנון חימום למנורות שנדלק עם הדלקות אורות הפנים של הרכב - לוחצים על השלט של האזעקה לפתיחת הרכב (או פותחים את הדלתות) והמנורות מתחילות להתחמם.

 

המגבר גם עובד כ-CLASS A עד 30W לערוץ ועד 200W בCLASS A/B.

 

המחיר של המגבר באנגליה הוא קצת מתחת ל 30 אלף שקל (3,500 פאונד). מהמגבר ייוצרו 100 יחידות כאשר את יחידה מספר 1 ויחידה מספר 15 שומר לעצמו מנהל ג'נסיס. ה98 הנותרים הולכים להימכר לכל מיני מקורבים (לקוחות מועדפים - ראה ערך יפנים עם יותר מדי כסף) או לשמש מוצרי תצוגה אצל סוכני עילית.

 

 

 

אני מניח שבעקבות ההתעניינות וה"רעש" שמושך אליו המגבר לרגל 15 שנה לג'נסיס יתוכנן מגבר סדרתי מתון יותר אך לא שונה ממנו באופן משמעותי.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

כמו כן חשוב לציין שהמנורות אמורות להחזיק לפחות 5000 שעות (יש גם חלק שיחזיקו 10000) . דבר חשוב כי אלו מנורות כמו אצל הרבה חברות שנקנו ממלאים של צבא. הפעם מדובר בצבא הרוסי . לכן יש בסופו של יום מלאי מוגבל .

בקיצור כולנו פה (אולי ארקדי חבר בפורום) נמשיך לחלום...

 

כמו כן למגבר כניסות באלנסד וכניסות RCA.

פורסם

נשמע מדהים..

אכן מגבר בשביל כמה יפנים "מופרעים" על הדבר.

אני לא מאמין שבארץ נראה אותו הא?! אולי רק את הדגם הסדרתי והמתון :twisted:

אז כמו שהבנתי לקנות מגבר מנורות של בטלר לכבישי ישראל זה לא הדבר הכי חכם?

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10


×
×
  • תוכן חדש...