Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה התקציב שלך בכלל ?

ולמה אתה מחבר אותם ? מגבר ? רדיו דיסק?

אני יוכל לומר לך שאם אתה מחפש מהרמקולים באס ואיכות סבירה תלך על jbl

אחלה רמקולים לטמעי למחיר שלהם

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

אני מחבר אותם לרדיו טייפ :\

אני מחפש ברמקולים שהשמיעה בהם תהיה מהנה על ווליום בינוני - גבוה

ובאסים לא יזיקו בטווח של מקסימום 400 שקל

אינטש'ים וואלה לא יודע

פורסם

לך על הרמקולים של jbl שיש בעמוד ששלחת

אבל הם למגש אחורי בלבד והמידה שלהם היא 9*6 אז תבדוק טוב או תאמרלנו פה איפה אתה רוצה למקם אותם לפני הקנייה

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם
לך על הרמקולים של jbl שיש בעמוד ששלחת

אבל הם למגש אחורי בלבד והמידה שלהם היא 9*6 אז תבדוק טוב או תאמרלנו פה איפה אתה רוצה למקם אותם לפני הקנייה

המטרה היא להחליף את הרמקולים האחוריים כי הם כבר עשו את שלהם

אם זה יעזור לך, הרכב שעליו מדובר הוא דייהו סופר רייסר 95

פורסם

טוב אני לא יודע איזה רמקולים יש לך מאחורה

אבל הכי טוב שתפתח את המקום שהרמקולים נמצצאים בו במידה וזה סגור ותראה את הגודל שלהם

או יותר פשוט תצלם ותעלה לאתר ופה כבר יעזרו לך איזה רמקולים אחוריים חדשים אתה צריך

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם
טוב אני לא יודע איזה רמקולים יש לך מאחורה

אבל הכי טוב שתפתח את המקום שהרמקולים נמצצאים בו במידה וזה סגור ותראה את הגודל שלהם

או יותר פשוט תצלם ותעלה לאתר ופה כבר יעזרו לך איזה רמקולים אחוריים חדשים אתה צריך

קבל תצלום

http://img249.imageshack.us/img249/1583/img02104zp.jpg

http://img249.imageshack.us/img249/627/img02139qh.jpg

http://img267.imageshack.us/img267/8787/img02144ul.jpg

פורסם

חבל שלא צילמת מלעמה כי מלמטה זה לא הכי עוזר

זה נראה לי כמו 6.5

חברים תקנו אותי אם אני טועה

וזה 5.25

 

תודה מראש

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

אם אני מבין נכון, זה צילום מתוך התא מטען כלפי מעלה למגש?

 

לפי העין שלי זה רמקול 6.5 אינצ'

 

מאיזה חומר עשוי המגש שעליו יושב הרמקול?

אתה לא מעוניין לחתוך אותו טיפה בכדי להכניס רמקול 9*6? שייתן לך גם קצת באס במוזיקה?

פורסם

לא נראה לי הוא בעיינין לחתוך נמו

כי הוא יצטרך להתחיל לחתוך מהפח של האוטו ולא נראה לי יבוא לו להתעסק עם זה בתור מישו שנשמע מתחיל

 

אלה רמקולים ממש טובים למחיר שלהם מניסיון

http://www.wallashops.co.il/m2/a/ap.aspx?pi=VRGTx662

ויהיה לך אפשרות בעתיד לחבר להם מגבר אם תרצה

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם
אם אני מבין נכון, זה צילום מתוך התא מטען כלפי מעלה למגש?

 

לפי העין שלי זה רמקול 6.5 אינצ'

 

מאיזה חומר עשוי המגש שעליו יושב הרמקול?

אתה לא מעוניין לחתוך אותו טיפה בכדי להכניס רמקול 9*6? שייתן לך גם קצת באס במוזיקה?

אני מעדיף משהו שיתן באס במוזיקה, ואם אני קונה רמקולים אז אני נותן למישהו מקצועי שיתקין אותם..

פורסם
וואלה גבר, שאלתי בערך 4 שאלות בהודעה שלי.

ומהתגובה שלך לא קיבלתי חצי תשובה.

אם אתה רוצה עזרה, תענה על התשובות.

וואלה אחי אני אתן לך את כל התשובות מחר בבוקר, אני אבדוק הכל ואחזיר תשובה מלאה

×
×
  • תוכן חדש...