Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם:

 

ראשית אני הציג את עצמי עקב העבדה שאני חדש בפורום זה:

 

שמי אבי אני בן 18+ אני נהג כבר יותר משנה עברתי קורס נהיגה ספורטיבית (בצרפת) אני חובב תעופה (שזה גם המקצוע שלי) אוהב מוזיקה מכול סוגיו (חוץ מדיכאון) ואוהב את המחשב שלי שמשמש אותי בחיי לכול דבר.

 

ומכאן לאור אהבתי למכונית שלי והידע שלי בחומרים מורכבים החלטתי לצ'פר אותה ולתת לה מראה חדש לפנים ולחוץ! ומכן אני צריך לשאול מה אומר החוק לגביי עיצוב פנים וחוץ? על מה צריך אישורים ואיך משיגים אותם? ועל מה לא צריך?

 

לסקרנים: יש לי דיהו סופר רייסר גיר רגיל שמשרת אותי בנאמנות כבר למלעה משנה ואת משפחתי 10 שנים (עכשיו שלי!) ולאור ההונדה סיוויק החדשה D5 (דיי נדלקתי על העיצוב) החלטתי לעצב לאוטו שלי פנים של ההונדה (דשבורד חדש!) את הקדימה הנושא של הפנסים לכול האורך! והאגזוזים המשולשים מאחורה.

ואולייי בהמשך עוד שיפורים אבל לא בטוח! הכול תלוי בסוג האישורים שאני אצטרך לשם כך! דוגמא: מכסה מטען ומכסה מנוע מקרבון!

למה לקנות כשאפשר להשיג בשליש מהעלות?! חחח

 

ממני אבי

פורסם

שלום לכם:

 

אז איך אני כן יכול להשיג אותם? ואצל מי אני צריך לפנות במשרד הרישוי כדי לקבל מענה לשאלות שלי?

לדוגמה למה שאני לא אקבל אישור להחליף פנסים קידמיים? כול עוד זה נשאר בגבולות התקן של התאורה!?

 

ממני אבי

פורסם

בגלל זה הם דחפו את התקנה של שינוי מבנה, ככה שיוכלו להתנגד במידה ובא להם לכל דבר שהם לא חשבו עליו עד עכשיו.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

הכוונה בשינוי פנסים:

 

אני בטוח שראיתה את הסיוויק החדשה D5

הכוונה שלי היא לעצב את הפלסטיק של הפנסים הקידמיים שיראו כמו ההונדה סיוויק החדשה שהפלסטיק של הפנס יהיה לכול אורך הרכב מקדימה.

 

אני לא באמת בא לעב מבנה חדש פשוט במקום שיראה כמו שכרגה הוא יראה שונה בוא נקרא לזה "שידרוג פלסטיק".

 

ממני אבי

פורסם

זה הקטע, שהתקנה שמגבילה שינוי מבנה מאוד גמישה ומאוד נוחה כלפי משרד הרישוי, כפי שאני יודע גם טמבונים וחצאיות (כמו שניתן לראות על מגוון עונדות משופרות) נחשבות שינוי מבנה וגם הם רק התאמות מפלסטיק.

כאן אף אחד לא יוכל לתת לך תשובה חד משמעית משום שזה נקבע אך ורק ע"י משרד הרישוי, תפנה אליהם ותפרט בדיוק מה אתה מתכנן לעשות כדי לקבל תשובה וודאית.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אז איך אנשים מקבלים אישורים לחציות וכול מיניי שיפורי מבנה כאלה ועוברים טסטים והכול בלי בעייה?!?

 

אני רק שואל ומחפש לדעת אל תעלבו מהשאלות שלי.

 

ממני אבי

פורסם
אז איך אנשים מקבלים אישורים לחציות וכול מיניי שיפורי מבנה כאלה

הם לא. חוץ מזה חצאיות זה לא שינוי מבנה אלא אם כן זה חורג מהרוחב/אורך/גובה של האוטו

ועוברים טסטים והכול בלי בעייה?!? מאכערים/מכוני רישוי של ערבים

אגב, פנסים זה כן שינוי מבנה, ובכלל -

אין להתקין ברכב חלק שלא מיועד לרכב מאותו יצרן או דגם

כלומר אתה לא יכול לשים על שברולט אופטרה מנוע וגיר של קורבט, בטענה שזה גם שברולט. ואם זה חלקים שמיועדים לרכב מיצרן אחר, אז התשובה היא חד משמעית - לא.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אף אחד לא מקבל הורדה מהכביש על חציות בימינו! חוץ מזה קצת הגיון...יש דגמי ספורט שבאים עם חציות ולא ראיתי סעיף ברשיונות ל"חציות"!

סתם דוגמא...לא חושב שכל בוחן ובוחן מבדיל בין הונדה אקורד רגילה לטייפ r אז בטח כשטייפ R כזאת תעצר ע"י בוחן היא תקבל הורדה על חציות וספויילר? זה סתם דוגמא אחת....

ויש עוד אין סוף דוגמאות...רובר וmg אקורד ואוקרד s הספורטיבית, מיני ומיני s עם הכונס וכו' וכו' וכו'....

ואם כל הכבוד יש כל כך הרבה רכבים כאלה וממש לא כולם עוברים טסטים בקומבינות!

לא אישית יש חבר עם סוויפט וחציות ושנים הוא נוסע ככה ועובר טסט במכון נחשב בחיפה! ונעצר ע"י בוחנים ומה לא...

אפילו חבר שלי עם הסיוויק הירוקה נעצר ע"י משטרה ונוהג כבר 3-4 חודשים מדי יום ונתקל עשרות פעמים בשוטרים וחוץ מחיפוש סמים ועוד כמה שטויות לא עושים כלום.

1.jpg

 

אם אתם שואלים אותי אז המכונים שכן מכשילים על תוספות חוץ (וזה לא רבים) הם אלה שלא יודעים את החוק כי שינוי מבנה אף פעם לא דיבר על הוספת חציות והחלפת טמבונים....זה יותר ריתוך וחיתוך השלדה שזה כבר כן הבטיחות שלכם...

פורסם

תראה זה ממש לא עקרוני אם הוא עובר טסט או לא.

הם יכולים אם הם ירצו להוריד את האוטו מהכביש עקב "שינוי מבנה". ולך תוכיח שלא שינית.

(כמובן שאם רכב בא מקורי עם "חצאיות" או טמבונים נמוכים מהרגיל לא יהיה בעיה להוכיח)

 

וצר לי אבל הירוק נזלת הזה עושה לי רע.

אין לי בעיה עם שיפורים חיצוניים, אבל אם כבר השקיע בצביעה ומדבקות, לפחות שיהיה ייחודי, לא חייבים להעתיק מניד פור ספיד כמו copy paste.

 

ד"א, שמעתי כל מיני שמועות על ספויילרים מעל 20 ס"מ, ועוד כל מיני דברים על החלפת פנסים וכו' שגורמים להכשלה בטסט.

 

אם רוצים יכולים להוריד לך רכב מהכביש כי הכסא שלך לא יכול לזוז קדימה אחורה.

אבל אם יעשו את זה לכל המכוניות בכביש לא ישארו יותר מדיי.

 

אה והכונס הזה שיש לו בצד, אני בספק אם מועיל לו במשהו חוץ מלהוריד לו כמה קמשים טובים מהמהירות הסופית

פורסם

אין דבר כזה "ספויילר מעל 20 ס"מ...". פעם בוחנים היו מורידים רכבים אם ספויילר גדול לא מקורי, זה הכל. מעניין שכל זה קרה במפגשים דווקא שידוע שהם באים לשם לעשות קופה. היו גם אימפרזות סטנדרטיות שקיבלו הורדה על ספוילר מקורי שם...

העובדה היא שאני מכיר רכבים מלפני 3-4 שנים שהיום ניראות בדיוק אותו הדבר (ספוילר, חציות בלה בלה בלה) ונוסעות על הכביש. ויש כל כך הרבה שאין מצב בעולם שכולם עוברים הכל בקומבינה. והאוטו של חבר שלי זה לא הדיון כאן, הבאתי אותו בתור דוגמא מוגזמת.

×
×
  • תוכן חדש...