Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האמת- לו זה היה אצלי- הייתי שומר את זה כ"ענתיקה" בלבד, וקונה לי אקדח ניפוח חדש עם מד לחץ (ואכן יש לי כזה)- גם קטן, גם נח, וגם מהיר יותר! ואת המכשיר תשים על הקיר בשביל ה"אוטנטיות"! :-D

 

גנאדי?

 

האם אתה כתבת את זה?

האם בשלב הבא אתלה את המרצדס על הקיר ואסע ביאריס ???

אינני רוצה לתלות אותו על הקיר, מה גם שיש לו רגל ארוכה ומחוטבת...

 

יש לי ארון ויטרינה במוסך (כן במוסך) ויש בו אוסף של שעונים ישנים.

יש בו גם שעון לחץ אויר מקורי של מרצדס מלפני אלפי שנים (סתם, תרגיע),

אח"כ אצלם אותו ואעלה אותו לשרשור. עכ"פ, במיתקן הנוכחי אני רוצה להשתמש.

 

בברכה - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

באמת יופי של שעון! איפה משיגים כזה?

(נו טוב, מה אני משלה את עצמי? כאילו שאם היה לי כזה, היה לי מה לעשות איתו חוץ מלהכניס למחסן :oops: ).

רן, לשאלתך: אני יודע שבאלפא קארטינג משתמשים בזה. היות שהמסלול שלהם בהרצליה נסגר אתמול, יש מצב שאולי תוכל לקנות את זה מהם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
לחבר

זהו מעגל תאורה לשעון כחול לפאזה חום אדמה צהוב הארקה

יגאל

 

לפי מה שכתבת כאן אין לך מושג בחשמל.

לידיעתך ביצוע התקנות חשמליות במתח נמןך (מ50 וולט ועד 1000 וולט) מותר רק לבעלי רשיון חשמלאי מתאים ובתוקף.

מה שהצאת כאן לחבר את הגיד בצבע חום גובל בסכנת נפשות ויגרום לתקלות במערכת החשמל.

מצןרף ציטוט מחוק החשמל

" (א) לא יעסוק אדם בביצוע עבודת חשמל, אלא אם יש בידו רשיון מאת המנהל המתיר לו ביצוע עבודה מסוג זה ובהתאם לתנאי הרשיון; תקופת תקפו של הרשיון תיקבע בו.

(ב) המנהל יתן רשיון כאמור בסעיף-קטן (א), אם נוכח שיש למבקש הרשיון הכשרה מקצועית ראויה ונסיון מעשי מניח את הדעת בכל הנוגע לדרכי השימוש ברשיון.

(ג) נוכח המנהל שהשימוש ברשיון שניתן יש בו משום סכנה לאדם או לרכוש, או שבעל הרשיון יצא חייב בדין על עבירה בקשר לביצוע עבודות חשמל, רשאי הוא בכל עת לבטל את הרשיון או להגביל את היקפו.

(ד) דרכי מתן הרשיונות, ביטולם והגבלתם ייקבעו בתקנות שיותקנו תוך התייעצות עם הארגון המייצג את המספר הגדול ביותר של החשמלאים במדינה ועם הארגון המייצג את המספר הגדול ביותר של מהנדסי החשמל במדינה.

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

פורסם

אמא של חושם שלחה אותו לקנות קופסת גפרורים, "לפני שאתה משלם למוכר בני, בדוק אחד על מנת שנדע כי הם תקינים", מאוחר יותר חזר חושם הביתה והקופסה בידו "זה בסדר אמא" אמר "ניסיתי את כולם וכולם תקינים...." אבי אל תנסה, תביא מומחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
לפי מה שכתבת כאן אין לך מושג בחשמל.

לידיעתך ביצוע התקנות חשמליות במתח נמןך (מ50 וולט ועד 1000 וולט) מותר רק לבעלי רשיון חשמלאי מתאים ובתוקף.

מה שהצאת כאן לחבר את הגיד בצבע חום גובל בסכנת נפשות ויגרום לתקלות במערכת החשמל.

מצןרף ציטוט מחוק החשמל

" (א) לא יעסוק אדם בביצוע עבודת חשמל, אלא אם יש בידו רשיון מאת המנהל המתיר לו ביצוע עבודה מסוג זה ובהתאם לתנאי הרשיון; תקופת תקפו של הרשיון תיקבע בו.

(ב) המנהל יתן רשיון כאמור בסעיף-קטן (א), אם נוכח שיש למבקש הרשיון הכשרה מקצועית ראויה ונסיון מעשי מניח את הדעת בכל הנוגע לדרכי השימוש ברשיון.

(ג) נוכח המנהל שהשימוש ברשיון שניתן יש בו משום סכנה לאדם או לרכוש, או שבעל הרשיון יצא חייב בדין על עבירה בקשר לביצוע עבודות חשמל, רשאי הוא בכל עת לבטל את הרשיון או להגביל את היקפו.

(ד) דרכי מתן הרשיונות, ביטולם והגבלתם ייקבעו בתקנות שיותקנו תוך התייעצות עם הארגון המייצג את המספר הגדול ביותר של החשמלאים במדינה ועם הארגון המייצג את המספר הגדול ביותר של מהנדסי החשמל במדינה.

 

חלילה מלחבר את החוט החום לאדמה,זה חיבור פזה להארקה, אדמה או הארקה זה אותו הדבר.

מקובל,חום-פזה,כחול או שחור -0-,צהוב או צהוב לבן הארקה.

zeev

פורסם

לכל החשמלאים (ליגאל נסה את החיבור שהצעת קודם בבית) אין מצב בו מכשיר כזה יהיה מחובר ל220V חשוף לפגעי מזג האוויר ולשמוש כל דיכפין ...

24V +הגנות הנדרשות .

אודי.

פורסם

לבחור מעלי. מה קשור 220V? אתה תגיד גם שתאורת רחוב שעובדת על 12V.

 

מה קשור? והמנורה מחוץ לדלת שלך היא גם 24V? לא.

 

צריך לפרק את המנגנון ולראות את המנורה. למרות שאם החוטים עבים יחסית. אני מאמין הזה עובד על 220V.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

צריך לפרק את המנגנון ולראות את המנורה. למרות שאם החוטים עבים יחסית. אני מאמין הזה עובד על 220V.

 

 

ובכן, שמעתי בעצתו ההגיונית של איש הסאונד.

 

נכנסתי היום למוסך, יום גשום בו אין אפשרות לשוטט עם האספנות שלי,

והחלטתי לפרק את השעון מהעמוד עליו הוא מורכב,

ולראות למה מחובר חוט החשמל, ולדעת איך להמשיך.

 

תחילה פירקתי את החזית של השעון, הסתכלתי פנימה על המנגנון,

ולא ראיתי שום חוט ושום חשמל.

 

החלטתי לפרק את השעון מהעמוד ולהסתכל "מאחור".

פירקתי, ולהפתעתי גיליתי את קצה הקפיץ (אשר מתוכו יצא חוט החשמל בבסיס

המיתקן כפי שהצגתי בתמונות שפותחות את השירשור), כאשר אין קצה ואין חוט ...

 

חלס להתלבט, התחלתי לחבר את צינורות האויר ובדקתי את השעון בהקבלה

לשעון ידני אחר שיש לי, והסתבר שהשעון תקין.

 

שמח ומאושר השארתי את השעון הישן במוסך לשימושי האישי, כאשר אני עדיין

מתלבט אם לצבוע אותו, או להשאיר אותו במצבו.

 

בתמונות:

פירוק ראש השעון - ואין קצה חוט ...

פנים המנגנון של השעון,

יציאה/כניסה חדשה לצינור האויר שמגיע מהקומפרסור,

השעון מחובר לאויר ופועל.

DSCN8443.jpg

DSCN8438.jpg

DSCN8439.jpg

DSCN8440.jpg

DSCN8448.jpg

DSCN8449.jpg

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

וכמו שהבטחתי בהתחלה,

להלן תמונות של השעון העתיק שיש לי, למדידת לחץ אויר בצמיגים.

כמובן עם הסמל הכוכבי ...

DSCN8452.jpg

DSCN8455.jpg

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

בדר כלל אני בוחר להשאיר ללא שינוי (אוטנטי)אבל נראה כי גם ככה צבעו את המכסה שלו עובדי אחזקה במברשת ובצבע לא תואם ולכן האיתי צובע אותו מחדש .

 

אם אתה צריך עזרה אתה מוזמן להגיע אלי ונחדש אותו כאילו היום יצא מהמפעל.

 

 

 

תתחדש אבי.

בברכה אבי.

אסקורט MK1 בתהליך שיפוץ כאן

כל מידע על חלק למכירה\נטוש לאסקורט יתקבל בברכה.

פורסם

התאפקתי מלהיכנס לדיון על החשמל, אבל בכל מיקרה: טוב עשה אבי, שפירק קודם כל את הכל, כדי לראות.

 

לעולם, אבל לעולם לא מחברים מכשיר חשמלי ישן, לא משנה לאיזה מתח, אם לא בטוחים מה בדיוק קורה בפנים!

 

לעולם לא סומכים על הצבעים של החוטים: אנחנו יודעים, מי חיבר אותם? אנחנו יודעים, שמי שעשה את זה היה לו מושג, מה הוא עושה? אנחנו יודעים, שזה לא השתחרר בפנים?

 

בקיצור ולסיכום: אם יודעים לעשות בעצמכם- מפרקים ומוודאים, שאכן הכל מחובר כמו שצריך, לאיפה שצריך, הכל מבודד, נועד למתח מסויים, אין איזה קצר/חתך בדרך.

אם לא יודעים- עדיף לתת את זה למי שיודע וסומכים עליו. זה לא משחק- וזה מאד לא נעים, בלשון העדינה, להתחשמל מנגיעה במכשיר חשמלי מתכתי, בגלל שמישהו חיבר לו הפוך חיבורי "0" ו"פאזה"!

 

אה, כן- לצבוע, ומיד! הצבע החדש רק יוסיף- איזו "מקוריות" יכולה להיות לדבר הזה? בטח גם ככה צבעו אותו 20 פעם בצבעים שונים! אז- ניקוי חלודות, בסיס וצבע טוב- וקיבלת מוצר חדש!:-D

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...