Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SUV - בעד או נגד (למי שלא נוסע בשטח)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שאתם יודעים, מתפשטת בעולם מגפת רכבי כביש-שטח וכעת מוצעים SUV לכל כיס - החל מפנדה 4X4 הגמדית ועד להאמר האימתני. וכן, אני בכוונה קורא להם SUV ולא ג'יפים כי לרוב הרכבים האלה כמעט ואין שום דבר במשותף עם הג'יפ הצבאי האגדי האוכל הרים ושותה דלק.

השאלה שלי היא כזאת - האם לדעתכם שווה לקנות SUV למישהו שבחיים לא ייסע מחוץ לכביש, או שצריך למגר את תופעת ה-SUV מהעולם?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני באופן כללי חושב שכל הקטע של SUV זה להראות "לי יש יותר גדול". יש כמה רכבים כאלה שנראים כמו רכבי שטח, אבל יש להם בעיות רציניות. למשל יונדאי טוסון, שאוכל דלק כמו כלב סאן ברנרד, או הX3 שאפילו לא מסוגל לרדת לשטח.

אני מבין את הקטע של לרצות המון מקום, אבל בתכל"ס, בBMW סדרה 5 ובX5 נכנסת אותה כמות אנשים, ואני לא מצדיק את הגודל של כמה מהמפלצות האלה. הן יקרות מדי, די מכוערות, עושות שהנהגים שלהם ירגישו יותר מדי בטחון ויסכנו את כולם, וגם לוקחות יותר מדי מקום על הכביש, במיוחד אצלנו, שחסר מקום. רוצה גדול? תעשה ניתוח. רק אל תסכן לי את החיים בגלל שהפגוש של האוטו שלך בדיוק בגובה של הראש שלי.:evil:

פורסם

אני לא בעד "למגר" שום כלי רכב, מאחר והדבר ייצור תקדים שבסופו של דבר יפגע בעיקר באוהבי הרכב. עד כמה שSUV-ים גרועים, 911 טורבו לא הרבה יותר טובה.

 

חוצמזה, הSUV-ים במילא הולכים ומתקרבים למכוניות משפחתיות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

כמו כל אופנה, גם זאת תחלוף. ואולי לא. זה לא אמור לשנות לך, או לאף אחד אחר. זה אופנתי עכשיו לשלב צרכי מיני-וואן וצרכי סטיישן בתוך אריזה כוללת שכתוב עליה "שטח". בזמן האחרון פשוט מייצרים מיניוואנים-סטיישנים גדולים עם הנעה כפולה וגלגלים מרשימים, בתחפושת של שטח. אם אתה שונא את התופעה, תחשוב על זה כמו על "שיפורים" להונדה סיוויק בדמות מדבקות וחצאיות. כל אחד וההצהרה האופנתית שלו. כמו שיש אופנה של סופר מיני ומשפחתומטיות שמנסות להיראות כמו מכוניות מירוץ, כך יש אופנה של סטיישנים ומיניוואנים שמנסים להיראות כמו רכבי שטח.

גם לגבי אופנת ה"ג'יפ מדרכות", צריך להתייחס כמו אל כל אופנה אחרת. צריך להתייחס אל זה כהצהרה חברתית נטו. אז נכון, שיותר קל לבלונדינית מרמת אביב לחנות על המדרכה ליד המספרה כי היא לא יכולה למצוא חניה. אבל לי עם הסופר מיני העתיקה שלי (מהתקופה שבה משפחתיות היו בגודל של סופר מיני היום) אין בעיה למצוא חניה בשום מקום.

ואם לאופנת ה"לי יש יותר גדול" אינך מתחבר, אתה תמיד יכול להסתפק בעובדה שלך אין במה להתבייש :) (ואם כן, אז תחסוך כסף ותקנה לך מיניוואן סטיישן עם הגבהות והנעה כפולה, ולך תחנה על מדרכות)

פורסם

אני חושב שרוב הפורום התבטא בנושא לא פעם, ולרוב בצורה שלילית.

הSUV יקר יותר, כנראה שבטיחותי פחות, לא מספק את הסחורה בשטח ולא על הכביש(יחסית לרמת המחיר שלו).

ועם זאת, אני אוהב את הרכבים המגודלים האלה.

יש כאלה שאוהבים ספינות ענק אמרקאיות ויש כאלה שאוהבים את הג'יפונים.

יש כאלה שיקנו יגואר, כי הם רוצים שידעו שהם יכולים לקנות אחת, ויש כאלה שיקנו את הקאיין

מאותה סיבה בדיוק.

פורסם

אני בדעת מיעוט.

אז שיחשבו שיש לי ז*ן קטן....

אין כמו לנד קרוזר! יש מקום להכל. אתה יושב גבוה והחים יפים כשסינפוניה השמינית פוקעת מהמערכת המשובחת.

לצערי אני לא יכול להרשות לעצמי להחזיק רכב כזה, אבל עם היה לי כסף. ללא היסוס.

אופציה יותר שפויה היא פורסטר, קצת מכוער אבל גם עם יכולת שטח שלא באה על חשבון יכולת הכביש.

זאת לא אופנה חולפת. עובדה היא שהמכירות רק גדילות משנה לשנה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

סלח לי אבל לאנדקרוזר ופורסטר זה לא SUV, SUV זה "ג'יפ מדרכות" כמו שאמרו כאן, לאנדקרוזר ופורסטר שניהם מאד טובים בשטח, הלאנדקרוזר אחד הרכבים היותר טובים שיש בארץ לשטח.

אני נגד כל הSUVים האלו, סתם גודל, בזבוז דלק, ופוזה. בלי שום תועלת.

מה הבעיה לקנות סטיישן יפה או ג'יפ אמיתי?

נראה לי מיותר.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

SUV - SPORT UTILITY VEHICLE - רכב ספורט-שירות, זה שם כולל לכל רכבי כביש-שטח מסופה ועד טריוס, וכמובן שהלנד קרוזר נכנסת להגדרה זו.

 

השאלה הנשאלת כאן אם כדאי לקנות SUV אם ידוע שלעולם לא תיסע בשטח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לדעתי לא.

מיותר לחלוטין, מנוע גדול יותר, מזהם יותר את האויר ומבזבז יותר דלק.

וזה לא כמו מכונית ספורט, כי מכונית ספורט גם מבזבזת דלק וגם לפעמים מזהמת יותר אבל לפחות משתמשים בה ליעוד שלה.

וזה גם תופס יותר מקום על הכביש, ובחניה.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

לדעתי כחלק מהיותינו מדינה דמוקרטית (מקווה) שכל אחד יקנה מה שבא לו, ומי שחושב שג'יפ סטנדרטי זה כדי לפצות על משהו אחר, אומר את זה מסיבות אחרות לחלוטין ודעתו אינה טהורה.

פורסם

ממתי אוטו זה שיקולים של דלק?

ממתי אוטו זה שיקול של זיהום?

 

נכון! אלו צריכים להיות השיקולים

אבל מה לעשות אוטו זה הרבה מעבר לרציונל.

 

למה לקנות בארץ 911? הרי אין ממש איפה להנות ממנה.

למרות שכך רובכם הייתם רוכשים לכם אחת כזו.

היא בזבזנית בדלק, לא יעילה (רק 2 מושבים) אז מה?

 

אותו כנ"ל לSUV

למי שלא ממש אכפת מחשבון הדלק

מי שאוהב לשבת למעלה ולהרגיש גבוה

מי שאוהב רכב גדול (סתם בלי סיבה) שיקנה SUV

אין בכך שום דבר רע.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לפי דעתי הכל תלוי בג'יפ עצמו ובצורך של הקונה. לדוגמא אבא שלי רכב ג'יפ לראשונה אחריי

שנים רבות של סדאן וזאת בגלל התרחבות המשפחה. בחיפושים שערכנו אחר רכב גדול דיו

להכיל לפחות שבעה נפשות נתקלנו (לפני שלוש וחצי שנים) במיניוואנים מכוערים ומגושמים-

רובם צפופים מאוד ובכלליות הם מוציאים כל חשק מהנהיגה. כשפסלנו את האפשרות הזאת

עברנו לתחום הגי'פים, שם המגוון היה גדול יותר, הרכבים היו הרבה יותר אטרקטיבים מבחינת

אבזור ויופי ועוד בונוס שנכנס לתמונה היה מנוע הדיזל החסוכני (אז ליטר סולר עלה 1.5 ש"ח)

שלא ניתן היה למצוא במיניוואנים. בדיעבד אבא שלי התאהב בתנוחת הנהיגה הגבוהה, הקלות

שבה הרכב מדלג מעל נזקי מע"צ, ולא נכחש- גם הפוזה משחקת תפקיד כעת.

אבל לא הכל וורד, במיוחד לא היום כשהסולר עלה ביותר מ300%, מחירי הביטוחים מרקיעי

השחקים,האחזקה הכללית היקרה והאגרות שפשוט מסרבות לרדת, למרות עליית מחירי הדלק.

 

לסיכום, אני לא רואה כל פסול בקניית גי'פ על פני רכב רגיל, בין אם זה צורך ממשי או אופנתי

זה לא מעניינו של אף אחד מה עושים ומה לא עושים עם הג'יפ.

1.8T 8)

פורסם

SUV זה רכב מרווח נוח פרקטי מאוד, אפשר להחנות אותו על מדרכה במקום שקשה למצוא

חניה (למרות שאפשר לעשות את זה גם עם רכב רגיל), הוא יותר בטיחותי, והוא ברוב המקרים

מאוד מפנק, אז למי שיש כסף (ולא חסר כאלה) למה לא?

 

בגלל שהוא מזהם? תעשו לי טובה כל רכב ישן פולט לאוויר גזים מזהמים רעילים פי אלף

בגלל שהוא גדול ותופס הרבה מקום בחניה ובכביש? בעיה של הנהג למרות שהוא נהנה מהיכולת

להחנות על מדרכות בשקט...

 

אז כשיש יותר יתרונות (ועוד איזה יתרונות) מחסרונות ואין שיקול של כסף למה לא!

 

ואיך בדיוק פורסטר זה לא נחשב SUV וה X3 כן?

במבחן דרכים שעשו בארץ (לא זוכר בדיוק לאיזה מגזין) ה X3 כמובן שיצא עם ידו על העליונה

אז איך בדיוק הפורסטר לא נחשב והב.מ.וו כן?

 

בנוסף רכב SUV מציע יכולת שטח נמוכה אבל יעליה לארץ מכיוון שגם ככה אין כאן מספיק

מודעות ורוב האנשים נהנים מנסיעה על החופים או בשבילים שגם רכב נמוך עובר אותם בקלות.

 

בקיצור למי שיש כסף שיהיה לו לבריאות שיהנה ויזהר בדיוק כמו שכל נהג צריך להיות זהיר...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

"מתפשטת בעולם מגפת רכבי כביש-שטח" ?! הלכת עם זה רחוק מדי.

 

זכותו של כל אדם לקנות בכספו מה שירצה, אתה חושב באמת שזה הגיוני "למגר את תופעת ה-SUV"?

דעתי היא הפוכה מדעתך - אני מברך את ה"תופעה".

האמת היא, שאם יכולתי להרשות לעצמי, לא היתה זו שאלה והייתי מפנק את עצמי ב SUV.

ישנם אנשים שאוהבים לנהוג גבוה יותר ולא מתפשרים על האיכות ולכן אופציות כגון X5, טוארג, קאיין וכו' אלו אופציות נהדרות בשבילם. זה נכון שחלקם גם מחפשים את הרושם אך שיהיה להם לבריאות, זכותם המלאה.

 

האמת היא שלדעתי ישנן ביקורות רעות מחלק מהאנשים עקב צרות עין. האמנם?


×
×
  • תוכן חדש...