Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האסקורט והסיירה הזאת קיימות היום?

לצערי לא. האסקורט נמכרה בקפריסין והסיירה נגרטה ע"י עיריית רמת-גן.

 

בלינק שפירסמת רשום

NOTE THIS IS A COMPETITION UNIT AND CAN BE NOISY IN OPERATION.

כן. עכשיו ראיתי.

אז, כמו שאמרתי: נחכה ונראה.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

והסרן הורכב למקומו.

על הדרך, החלפתי את תופי הבלם האחוריים מכאילו עם משאבות שלוחצות לכיוון אחד וכוון סנדלים חיצוני, לכאלה עם משאבות שלוחצות לשני הכיוונים ועם כיוון אוטומטי של הסנדלים.

כמובן שהכל שופץ למצב כמו חדש.

002.JPG

003.JPG

006.JPG

008.JPG

010.JPG

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בלינק שפירסמת רשום

NOTE THIS IS A COMPETITION UNIT AND CAN BE NOISY IN OPERATION.

 

הרעש שהכותב התכוון הוא רעש כמו נסיעה בהילוך רוורס ולא לנקישות, הנקישות מעידות על בעייה

רעש הרווס הוא רעש נפוץ במכוניות המושופרות בגלל מיצוב גלגלי השיניים, בגיר ובבאקאס-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
בנוסף להחלפת הסרן האחורי, יש לטפל בהחלקת המצמד.

הפיתרון עליו הוחלט:

גלגל תנופה מאוזן ומופחת משקל: http://www.rwdmotorsport.com

מצמד מושלם של: AP Racing

 

 

היי ניר

 

אצלך הקלאץ 230 ממ 23 שיניים אוו 190 ממ?

 

אני אשמח לשמוע אחרי ההרכבה יתרונות שיש לקלאץ הזה.

 

נדב

פורסם
בנוסף להחלפת הסרן האחורי, יש לטפל בהחלקת המצמד.

הפיתרון עליו הוחלט:

גלגל תנופה מאוזן ומופחת משקל: http://www.rwdmotorsport.com

מצמד מושלם של: AP Racing

איזון נכון נעשה רק כשגלגל התנופה מורכב על גל הארכובה ועליו בית המצמד. האיזון הדינמי נעשה כשהם מורכבים יחד. זה קריטי בסל"ד גבוהים.

כמובן שזה דורש הוצאת גל הארכובה מהמנוע.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
איזון נכון נעשה רק כשגלגל התנופה מורכב על גל הארכובה ועליו בית המצמד. האיזון הדינמי נעשה כשהם מורכבים יחד. זה קריטי בסל"ד גבוהים.

כמובן שזה דורש הוצאת גל הארכובה מהמנוע.

 

זה נדרש במנועים צורחים (Screamers), כלומר במנועים שהספקם מתקבל בסל"ד גבוה.

אצלי זה לא המצב. אני לא עובר את ה - 6,500 סל"ד וההספק המקסימלי אצלי מתקבל ב5,500 סל"ד.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
היי ניר

 

אצלך הקלאץ 230 ממ 23 שיניים אוו 190 ממ?

 

אני אשמח לשמוע אחרי ההרכבה יתרונות שיש לקלאץ הזה.

 

נדב

 

המצמד בקוטר 215 ממ'

 

אחרי ההרכבה אני מאד מרוצה. אמנם קיימת התנגדות גדולה בעת הלחיצה על הדוושה (בגלל שהקפיצים חזקים), אבל השילוב חלק והדרגתי.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

דיפוני הדלתות לא היו משהו לכן, עם קצת עידוד של דורון, הוחלט לייצר דיפונים חדשים לשני האסקורטים.

דורון העתיק וייצר את המזונית בחיתוך CNC ואני הייתי אחראי לריפוד.

הנה הריפודים הישנים (החורים נועדו להעתקת מיקומי חיבור הקליפסים) וגם התוצאה:

004.JPG

005.JPG

006.JPG

007.JPG

008.JPG

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם
יפה, הרמת רף עכשיו תור הכיסאות להתיישר, הכיסוי עליהם ממש לא במקום....

רן צודק!

גם שלב ריפוד המושבים הקדמיים יגיע בקרוב.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

ממש יפה, אני לא אוהב ששמים ברגים על הריפוד החדש, שווה להשקיע עוד קצת בחורים מקוריים. :mm_yeah: :mm_yeah:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.


×
×
  • תוכן חדש...