Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיפוץ ושדרוג אסקורט Mk1


AutoCool
שימו לב! השרשור הזה בן 1662 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הגיר הוא Type 9 סטנדרטי, בעל יחסי העברה: 3.65/1.97/1.37/1:1/0.82

אם הוא עדיין יהיה קצר מידי, קיים קיט להחלפת הראשון ל - 2.98:1

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להבין איזו נקודה.

 

אתה מחליף את היחס של הסרן האחורי לקצר יותר, מה שיגרום למהירות הסופית להיות גבוהה יותר?

אני יודע שמטרת הרכב שונה מנסיעה מנהלתית לכן אני מבולבל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להבין איזו נקודה.

 

אתה מחליף את היחס של הסרן האחורי לקצר יותר, מה שיגרום למהירות הסופית להיות גבוהה יותר?

אני יודע שמטרת הרכב שונה מנסיעה מנהלתית לכן אני מבולבל!

 

נכון. כשהמומנט במנוע גבוה ומתקבל בסל"ד יחסית נמוך, ניתן ורצוי לעשות זאת, שאחרת ההילוכים "נגמרים" מהר מידי.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להבין איזו נקודה.

 

אתה מחליף את היחס של הסרן האחורי לקצר יותר, מה שיגרום למהירות הסופית להיות גבוהה יותר?

אני יודע שמטרת הרכב שונה מנסיעה מנהלתית לכן אני מבולבל!

 

הבלבול הוא בהגדרה:

יחס העברה קצר (או נמוך): כוח על חשבון מהירות. לדוגמא, יחס העברה של 4.55 לעומת 3.9 יתן כוח על חשבון מהירות.

יחס העברה מהיר (או גבוה): מהירות על חשבון כוח. לדוגמא: יחס העברה של 3.9 לעומת 4.55 יתן מהירות על חשבון כוח.

ולא בהכרח שהמהירות המרבית (מרבית, לא סופית. מהירות סופית היא אפס) תהיה גבוהה יותר, כמו שבמהירות נתונה (שיוט במהירות גבוהה), המנוע יהיה בסל"ד נמוך ושקט יותר.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זא שמכוניות בהספקים נמוכים בדרך כלל יקבלו דיפרנציאל עם יחס גבוהה כדיי להיות זריזות בעיר, אך בשיוט על 90 הסלד יהיה גבוהה. כמו כן רכבים שמגיעים גם עם גיר אוטומט( 3 מהלכים) יחס הדיפרנציאל יהיה נמוך יותר כדיי לאזן את החוסר במהלך.

נכון:?:

 

יש אתר לחישוב יחסים( של הרכב כן?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זא שמכוניות בהספקים נמוכים בדרך כלל יקבלו דיפרנציאל עם יחס גבוהה כדיי להיות זריזות בעיר, אך בשיוט על 90 הסלד יהיה גבוהה. כמו כן רכבים שמגיעים גם עם גיר אוטומט( 3 מהלכים) יחס הדיפרנציאל יהיה נמוך יותר כדיי לאזן את החוסר במהלך.

נכון:?:

 

יש אתר לחישוב יחסים( של הרכב כן?)

 

אתה צודק בהנחה, לא בשימוש במילים: מכונית איטית וחלשה (או מכונית בעלת מנוע שפועל בסל"ד גבוה) תקבל יחס קצר (לא גבוה) בהינע הסופי, מה שיעלה את הסל"ד של המנוע בנסיעה במהירות גבוהה. אותו דבר (אבל הפוך) בדוגמא שהבאת לגבי השימוש בגיר אוטומטי. שם אכן נעשה שימוש ביחס העברה סופי ארוך.

 

אגב, סתם ככה בשביל הדיון: יודע מה היחס העברה המשוקלל (גיר פלוס הינע סופי) בהילוך השביעי במכונית פורמולה אחת?

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך ניחוש ומבלי לחפש באינטרנט 1:1/0.36

 

תן לי לוודא שהבנתי את כוונתך: הילוך שביעי ישיר (1:1) ויחס הינע סופי של 0.36?

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנת נכון!:lol: אולי לא רשמתי את זה נכון..

 

אז כתבת נכון, אבל היחס קצר ממש, אבל ממש בהרבה. בוא נגיד כך: בפורד אסקורט שלך הישנה והנושנה, היחס של ההילוך השלישי והיחס ההעברה הסופי, גבוהים יותר מאשר היחס המשותף בהילוך השביעי במכונית פורמולה 1. במילים אחרות, אם למכונית פורמולה אחת היה בהילוך השביעי את היחס באסקורט בהילוך השלישי, המהירות המרבית שלה הייתה 350 קמ״ש וזה יחס גבוה מאשר ניתן להגיע במסלולי מירוצים.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1662 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...