Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השוואת זוויות הגלגול מול הג'וניור (אין לי תמונה של הג'וליה של ראובן), באותו הסיבוב. לא נורא ...

 

חכם גדול.. קודם תשווה לראובן

דבר שני לקחת את הפניה הזאת ב 20 קמש בטח של יהיה זוית גילגול ,במילים אחרות.. לך תוכיח אחרת.

קודם תנצחו את ראובן אחרי זה תדברו :lol::lol: ואל תבוא ותגיד שהוא נהג יותר טוב ממך,גם לך לא חסר נסיון.

FORD SUCKS

לא משנה מאיזה יבשת...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

FORD SUCKS

לא משנה מאיזה יבשת...

חזור בך, או שה GPW יעלב...:evil::wink:

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
אני חושב שהרכב באמת נראה טוב,קצת מצועצע מבחינת לנסוע בו בכביש כי הוא נראה כמו רכב ראלי אבל, באמת כל הכבוד. אבל אפשר לקחת את זה גם צעד אחד קטן קדימה,אם היית משיג קיט לצביעת אותיות בלבן על הצמיגים זה היה מוסיף הרבה לפי דעתי למראה של הרכב הספציפי שלך.

אני גם הייתי משנה כמה דברים במנוע (ראיתי את המנוע אצלך ויש שם כמה דברים שהייתי מוציא היות וניסתי אותם על הרכב שלי והם לא נתנו כל תוצאה אלה רק בלאגאן)....כגון הווסת דלק,מיכל איסוף שמן ועוד שהם בעיקר לפי דעתי למראה ויזואלי ותו לא.

לא ממש ברור לי משהו .... לך היה מנוע פורד כזה עם קרבורטורים כאלו והגעת למסקנה שלא צריך את מיכל תפיסת השמן הנזרק החוצה מהמנוע בסל"ד הגבוה שאנחנו עובדים ווסת הדלק מיותר. נראה לי קצת לא סביר :roll: אשמח עם תוכל להסביר קצת יותר איך הגעת למסקנות הללו

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
חכם גדול.. קודם תשווה לראובן

דבר שני לקחת את הפניה הזאת ב 20 קמש בטח של יהיה זוית גילגול ,במילים אחרות.. לך תוכיח אחרת.

קודם תנצחו את ראובן אחרי זה תדברו :lol::lol: ואל תבוא ותגיד שהוא נהג יותר טוב ממך,גם לך לא חסר נסיון.

FORD SUCKS

לא משנה מאיזה יבשת...

אני מתאר לעצמי שביום מסלול הבא אתה מגיע....להראות לכולם איך צריך לעשות את זה:roll:.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
יש שם מסלול של 402.336

מטר?

מבחינת האורך יש רק צריך למתוח אותו במיוחד בשבילך....זאת אומרת שלא נוכל לראות מה אתה יודע.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

זמן רב עבר מהפעם האחרונה שהייתי כאן.

ככה היא נראית היום:

 

 

zbztwnvmmhwu.jpg

 

 

zimw0wi1gzym.jpg

 

 

nzqwzjeyinmz.jpg

 

 

uggaxozt3zmz.jpg

 

 

tmvltzmmwlkr.jpg

 

 

 

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.


×
×
  • תוכן חדש...