Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה , :beerchug:

 

אני בדרך לקנות קומופוננט לדלתות הקדמיים ורמקולים אחוריים 6X9

אז מה אתם אומרים אני צריך תעזרה שלכם קצת :turn-l:

עכשיו אני אני יסביר לכם מה אני מחפש שיהיה ומה המחיר הכי שאני יכול לשלם

 

אז ככה :

אני מחפש איכות וסאונד נקי אם צלילים פשוט מעולים לאוזן וחזקים

עכשיו המחיר שאני יכול לעמוד בו הוא גג 1000 ש"ח

 

אז אם יש לכם הצעות למה שאני דורש אני אשמח לקבל פה

 

ד"א חשבתי על הקומפוננט הבא:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=23401

 

ותודה

קובי.

פורסם

למה אתה צריך רמקולים אחוריים,סתם קקה....(דעה)

שאלה, האם יש לך מגברים ?

אם כן לך על המורל דוטק,אם לא הפולס תהיה בחירה לא רעה בכלל...

בתור קומפוננט לא מוגבר הוא מעולה.

פורסם

בתור קומפוננט לא מוגבר הפולס הם טובים, אבל לא תרגיש הבדל בינם לבין 6.5 רגילים, בשביל להרגיש אותם אתה צריך מגבר!!

בתקציב שלך הייתי קונה אותם וקונה 6X9 של JBL ואם הזמן תחשוב אל מגבר, מרגישים הבדל!

פורסם

בנתיים אין לי מגבר אני מסתפק במה שיש וקונה עם הזמן לאט לאט

אז בנתיים אני רוצה להשקיע בקומפוננט וזוג רמקולים אחוריים ואז לאט לאט לחסוך למגבר ואחרי המגבר את הסאב ..

 

Episode-666

למה אמרת את המשפט הבא ? (למה אתה צריך רמקולים אחוריים,סתם קקה....)

אז אני יענה לך : אם אני לא ישים מאחור אז מה אני ישים רק קדמיים או ש....

 

ותודה לכם על העזרה.

פורסם

בקיצור מה שהמלצתי לך מקודם די טוב בשבילך בתור התחלה בתקציב שלך, אתה תהנה מאוד מהמוסיקה, כמובן שאם מגבר הדברים נשמעים אחרת, אבל הכל עניין יחסי.

קומפוננט מורל פולס (או דוטק אם יש אפשרות כמובן) ואחוריים קח רמקולים מחברות מוכרות, יתנו לך את מה שאתה מחפש בינתיים.

לגבי מה שאמרו לך מקודם אל האחוריים, רק שתדע, כאשר אתה מגביר קומפוננט וסאב, 6X9 כבר לא עושים את שלהם. יש מצבים שעדיף בלי אחוריים בכלל כאשר יש לך סאב, אבל זה עניין של טעם.

×
×
  • תוכן חדש...