Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איך תוריד רכבת אם אתה עובר לפני שהמחסום ירד? מאז שמתחיל האור האדום לעבוד ועד שעוברת רכבת יש מספיק זמן.

 

אז איך בדיוק רכב יכול להכנס לתוך מסלול הרכבת אם אתה אומר שעד שהרכבת תעבור יש מספיק זמן?

פורסם
איך תוריד רכבת אם אתה עובר לפני שהמחסום ירד? מאז שמתחיל האור האדום לעבוד ועד שעוברת רכבת יש מספיק זמן.

בדיוק מה שחושב הנהג הישראלי כשהוא "גונב" את הרמזור, ולא ממתין לסבב הבא.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מה זה קשור, אני מסביר שזה לא נורא עד כדי כך שמגיע כלא לחודש או שלילת רישיון לצימיתות.

מי שיעבור לפני שהמחסום ירד, הסיכוי שלו להתקע על פני רכבת עצמם הוא אפסי גם אם יכבה המנוע, האוטו יעבור את הפסים מהתנופה.

מי שיעבור באור אדום הסיכוי שלו להוריד מישהו הוא הרבה הרבה יותר גבוה. ומה הקנס על זה? 1000 שקל?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אין מה לעשות צריך עונש מרתיע, כדי שנהגים לא יגרמו לרכבת עמוסה בנוסעים לרדת מהמסילה בגלל אידיוט שחשב שהוא יכל להספיק לחצות את הפסים בזמן.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני חושב שזה עונש מקובל, חוץ מזה שהבן אדם מסכן את ילדיו במיקרים מסויימים או אנשים אחרי.

 

יש פה עניין של כסף, זה עולה הרבה כסף לעצור רכבת בגלל תאונה, זה עולה הרבה כסף לעצור את התנועה במקום...קיצר, זה גם חישוב כלכלי באותה מידה.

 

יש עוד הרבה סיבות, היום אנשים לא מבינים את חומרת המעשה,חושבים שזה "בקטנה נוו אני ממהר...אז נעבור באדום", אבל אם הם ידעו שזה חודש כלא, אז אני מאמין שיהיו פחות מיקרים כאלו, אני מקווה לפחות.

פורסם

זה רק הצד הפלילי. בנפרד הרכבת ,מ"עצ וכל אחד שרואה עצמו ניזוק ( הנוסעים , המשטרה , הנהגים בכביש שנסגר ...) תובעים אזרחית על נזקיהם.

פורסם
איך בידיוק מיזה שתשב בכלא חודש/יקחו רישיון לצמיתות יביא כסף לחברת רכבת?

לא יקח כסף, ואפילו אתה תממן את השהות של האסיר בין כותלי הכלא , מאידך היושב בכלא לא מקבל שכר עבודה/ או שהרכב שלו מושבת והנוא לא יכל לעבוד.

עונש של הרתעה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
נסחפו קצת, אבל מה אפשר להגיד?

למה נסחפו? אדם שהולך לרצוח, (ילדיו ונוסעי הרכבת), לא צריך לטפל בו?

 

להבא, הוא (ועוד הרבה) לא ינסה להרוג אנשים בסגנון מעבר מחסום פסי רכבת.

אם הוא ירצה בכל זאת לרצוח, הוא ישתמש בצינורות המקובלים.

פורסם

הינה עוד מישהו שחושב כמוני(מתוך כתבה ב YNET)"

 

תאונות רכבת מכונית אמנם קטלניות, אבל סטטיסטית זניחות. למה אותן? התקשורת

 

 

 

מצד שני, כמה פעמים התעלם נהג מרמזור אדום ב"סתם צומת", וגרם לתאונה קטלנית? לא פחות מעשרות פעמים בשנה. נגיד את זה אחרת - אם נניח שאלפי ישראלים נהרגו במהלך השנים בגלל חציית צומת ברמזור אדום, כנראה שלא נטעה בהרבה. רגע, אז למה מי שחוצה "סתם" צומת, ב"סתם" רמזור אדום, לא נכלא מיד? ממתי דם של הרוגי תאונה על פסי רכבת, אדום יותר מדמם של הרוגי צומת במרכז תל אביב?"

עד מתי ספטמבר 08.:(


×
×
  • תוכן חדש...