Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בגלל שלעיתים ניתן לעבור ברמזור אדום ללא כוונה.

בעוד שלעבור מחסום רכבת לאחר שירד המחסום קשה מאוד לדעתי ללא כוונה.

האפשרות היחידה שלך לעבור לא בכוונה ברמזור אדום היא במקרה שהתחממו לך הבלמים עם מוביל טנקים ומשקל כולל של 120 טון. (וגם זה לא קורה כבר שנים)

אם אתה מדבר על לעבור לא בכוונה כי נסעת מהר, אתה צריך להבין שתזמון הרמזורים מתוכנן לנסיעה במהירות חוקית, ונסיעה מהירה ברמזורים היא טיפשית.

הטיעון שלך לא מתקבל לדעתי.

ואם "לא שמת לב" ועברת באדום והרגת מישהו? מה ההבדל למען השם?

פורסם

שמע.

אני עברתי פעם אחת ברמזור אדום.

כלל לא נסעתי מהר.

הייתי בנסיעה בת"א, והייתי עסוק בלהסתכל לכל הכיוונים בצומת שחציתי, שכלל לא שמתי לב שהיה מוצב בצומת רמזור (הרמזור מוצב בצורה מטופשת לחלוטין), עד שהגעתי לקו הצומת - היכן שבמילא היה כבר מאוחר לעצור כיוון שהייתי בולם כבר באמצע הצומת. הצומת היתה פנויה במילא כיוון שבדקתי קודם, אז פשוט עברתי אותה.

 

כאשר אתה מגיע לפסי רכבת, קצת קשה לפספס אותם. הם יושבים מולך במרכז הכביש. וכיוון שלא עוברים פסי רכבת כל דקה, ידוע וצפוי שלפני כל מסילת ברזל ישנו רמזור שיש להביט בו. אני חושב שהרבה יותר קשה לפספס במקרה הזה.


×
×
  • תוכן חדש...