אהלן,
ברשותי פיג'ו 307 והגג שלה מתחיל להתקלף
http://img830.imageshack.us/img830/1726/img1852j.jpg
http://img710.imageshack.us/img710/333/img1856u.jpg
כבר הייתי ב2 מקומות ובאחד רצו 1200 שקל ובשני 1800
חשוב לציין שהרכב עם סאנרוף.
עכשיו בתמונות אפשר לראות שזה רק מקדימה אז האם אפשר להדביק במקום להחליף את כל הגג?
ואם צריך להחליף את כל הגג אפשר לקבל המלצה על מקום זול וטוב באזור המרכז\ת"א כי אני לא מאמין שכזה דבר צריך להגיע לסכומים כאלה,
או שזה רק אני.
ברשותי מערכת מדיה של sirius
http://img832.imageshack.us/img832/1871/img1860s.jpg
שאבי קיבל שיבא לארץ ג'יפ גראנד צ'רוקי.
המערכת עברה אליי כי הוא שידרג אותה ואני רוצה להתקין אותה בפיג'ו 307 שלי.
אני יודע שהדבר מצריך שינוי של התדרים מאמריקאי לישראליף והתקנה?
האם אפשר לעשות דבר כזה וכמה בערך יעלה כל הסיפור?
אהלן,
ברשותי פיג'ו 307 עם מערכת מקורית. וגם מערכת עם מסך מגע מיובאת מארה"ב
שמעתי ממכר שאי אפשר לחבר את המערכת האמריקאית בגלל שהיא לא עובדת על אותם תדרים של הרדיו בארץ?
האם זה נכון או שלא אמורה ליהיות בעיה להתקין את המערכת באוטו הנ"ל?
אהלן,
לפני כמה שנים שמעתי מחבר שעצם העובדה שמשתמשים בהעברת ההילוכים בטיפטרוניק באופן עצמאי גורמת לצריכה מוגברת של דלק?
האם שמועה זאת נכונה? או שפשוט אפשר להשתמש בגיר טיפטרוניק כמו ידני בשביל להעלות הילוכים בסלד יותר נמוך וכך לחסוך בדלק?
או שההבדל בין האוטומטי לטיפטרוניק זניח?
שלום,
שאלתי היא לגביי ג'יפ גראנד צ'ירוקי.
האם הדגם הנוכחי שהוא משנת 2005 יקבל מתיחת פנים ב2009 או יוחלף?
מבעלי ניסיון, איך המכונית בכלליות? צריכת דלק? נוחות? איבזור?
השאלות הן לגביי הדגם עם המנוע 4.7
נ.ב. משהו יודע מתי יוחלף הלנד קרוזר ותצא גירסא חדשה?
מבקש את עזרתכם
ויטרה שראיתי היום יד ראשונה 75000 ק"מ גג נפתח שנת 97 ידני
ראיתי את האוטו מבחינה חיצונית הוא נראה טוב חות מכמה קילופי צבע על הפגושים ומכה קטנה על הפגוש הקידמי, לא משהו רציני ולא משהו שיפריע לי יותר מידי.
הסתכלתי על הקורות למטה כמו שיעצו לי פה בפורום וראיתי שהן אינם חלודות או רקובות.
מחר ניקח אותו למוסך לבדיקה מכנית כוללת.
השאלה היא האם גם אם האוטו במצב מכני טוב הוא שווה 50000 שקל?
תגובה זה היא שלי מכיוון שלא הצלחתי להתחבר למשתמש שלי והגבתי ממשתמש של חבר.
לגבי הג'ימני לא פסלתי אופצייה זאת אך היא בעדיפות שניה מכיוון שאני מעוניין בגג הניפתח של הויטרה
שלום,
קראתי את הנושאים בחיפוש על הויטרה, וביקרתי היום במוסך בדרום תל אביב שם אמרו לי שהויטרה הינו רכב שמרבה להתקלקל
והאחזקה שלו יקרה ובמיוחד החלפים שלו יקרים.
ברור שויטרה הן לרוב באות מאנשים צעירים שבדרך כלל קרעו את האוטו, אבל האם זה נכון שהחלפים שלו יקרים ואם מרבים לטפל באוטו הוא ירבה להתקלקל ויבקר הרבה במוסך?
תודה לעונים.
לא משנה מה אל תעשה בהרצליה! קארטים ברמה נמוכה ולא מתוחזקים 3 שעות של קורס שמתוכם אתה שעתיים ו40 דקות בערך אתה לומד ואז אתה עושה סיבוב אחד על קארט עם מנוע פתוח.
לך לנתניה רמה יותר גבוהה, ומסלול יותר טוב בשביל ללמוד יותר פניות וקארטים ברמה גבוה