Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לעיתים קרובות בנסיעה עירונית כש אני בולם יש מין רעש של מכה מהגלגל הימני .

 

כמו שאתם יודעים עם בלמים לא משחקים ולכן לקחתי את האוטו למוסך . במוסך נבדקה כל מערכת הבלמים ואמרו לי שהיא מתפקדת בצורה מצויינת ( עד כמה שהבלמים של דייהו מתפקדים :lol: ) ואין שום בעיה ...

 

הביעה לא נעלמת והיא ממש ממש מעצבנת אותי ....

 

 

אולי אתם יודעים מה הבעיה ומה הכיוון שכדאי ללכת בו על מנת לתקן .

 

 

תודה .

פורסם

אם יש לך רעש (מעין "תק") בבלימה, בהיגוי, בהאצה, אז יכול להיות שיש לך חופש במשולש.

 

אתה מרגיש שדוושת הבלם רועדת ?

 

תן עוד סיפטומים.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אם יש לך רעש (מעין "תק") בבלימה, בהיגוי, בהאצה, אז יכול להיות שיש לך חופש במשולש.

 

אתה מרגיש שדוושת הבלם רועדת ?

 

תן עוד סיפטומים.

 

שמוליק

 

אין שום רעשים בהאצה או בפניות יש אך ורק רעש של מכה ( צליל מתכתי) בבלימה במהירות נמוכה ז"א 30 קמ"ש .

 

אין יותר סימפטומים .

 

והעניין ממש מדאיג אותי .

פורסם

קשה לנחש.....

 

המ.. אולי תלך לעוד מוסך כדי לקבל חוות דעת?

 

יכולות להיות כמה סיבות : חופש בבוקסות במשולש, קליפר לא מחוזק, זרוע היגוי.

 

הכי טוב שתלך לעוד מוסך.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
קשה לנחש.....

 

המ.. אולי תלך לעוד מוסך כדי לקבל חוות דעת?

 

יכולות להיות כמה סיבות : חופש בבוקסות במשולש, קליפר לא מחוזק, זרוע היגוי.

 

הכי טוב שתלך לעוד מוסך.

 

שמוליק

 

הייתי ב2 מוסכים מורשים של דייהו , אני גר בנצרת ויש כאן מסביב רק חאפרים , והם לא מצליחים לגלות מה הבעיה .

 

אני אישית נוטה לכיוון של הקליפר משוחרר.

פורסם
קשה לנחש.....

 

המ.. אולי תלך לעוד מוסך כדי לקבל חוות דעת?

 

יכולות להיות כמה סיבות : חופש בבוקסות במשולש, קליפר לא מחוזק, זרוע היגוי.

 

הכי טוב שתלך לעוד מוסך.

 

שמוליק

 

הייתי ב2 מוסכים מורשים של דייהו , אני גר בנצרת ויש כאן מסביב רק חאפרים , והם לא מצליחים לגלות מה הבעיה .

 

אני אישית נוטה לכיוון של הקליפר משוחרר.

 

אז עשה בדיקה בעצמך, פרק גלגל, בדוק חופש על ידי נענוע הקליפר.

 

אם אתה רוצה להיות בטוח בוודאות שזה לא הקליפר, בצע חיזוק בברגים.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
קשה לנחש.....

 

המ.. אולי תלך לעוד מוסך כדי לקבל חוות דעת?

 

יכולות להיות כמה סיבות : חופש בבוקסות במשולש, קליפר לא מחוזק, זרוע היגוי.

 

הכי טוב שתלך לעוד מוסך.

 

שמוליק

 

הייתי ב2 מוסכים מורשים של דייהו , אני גר בנצרת ויש כאן מסביב רק חאפרים , והם לא מצליחים לגלות מה הבעיה .

 

אני אישית נוטה לכיוון של הקליפר משוחרר.

 

אז עשה בדיקה בעצמך, פרק גלגל, בדוק חופש על ידי נענוע הקליפר.

 

אם אתה רוצה להיות בטוח בוודאות שזה לא הקליפר, בצע חיזוק בברגים.

 

שמוליק

 

אני אנסה אבל עדיין אני לא רוצה להתעסק עם הבלמים .

 

 

אגב , בלימה ממהירות גבוה מתבצעת ללא שום רעש , ז"א בלימה מ 140 ל 0 , 100 ל0 .

פורסם

כמה השערות ממה המכה הזו יכולה לנבוע....

1. גומיות סביב המשולשים שחוקות\בלויות\יבשות - זה מתיר חופש ממש קטן שמשמיע את המכה הזו...

2. תושבות רופפות של האנטי-רול-בר במידה ומותקן לך כזה (בדרך כלל ניתן בקלות להבחין בזה - רק תרים את האוטו ותראה איך האנטי-רול-בר יושב בתוך חלל שפעם היה מהודק סביבו ועכשיו הגומי משביב התייבש והוא אמנם לא יזוז כשתנסה להזיז אותו עם היד (אם הוא יזוז אז המצב ממש גרוע) כי הקפיצים לוחצים אותו אבל בשעת בלימה הוא יכול לזוז מעט ולהשמיע נקישה שתרגיש רק בעת בלימה.

3. תושבות בולמים גמורות \ עקומות \ לא יושבות במקום. בכל מקרה - אני בטוח כמעט לחלוטין שהבעיה היא לא בעמרכת הבלמים.

 

 

- והשאלה המכוונת האחרונה - תנסה לשים לב - האם הנקישה נשמעת גם כשאתה מתחיל לנסוע אחורה?

 

 

שווה לבדוק.

 

 

מקווה שעזרתי....

 

 

רון

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
כמה השערות ממה המכה הזו יכולה לנבוע....

1. גומיות סביב המשולשים שחוקות\בלויות\יבשות - זה מתיר חופש ממש קטן שמשמיע את המכה הזו...

2. תושבות רופפות של האנטי-רול-בר במידה ומותקן לך כזה (בדרך כלל ניתן בקלות להבחין בזה - רק תרים את האוטו ותראה איך האנטי-רול-בר יושב בתוך חלל שפעם היה מהודק סביבו ועכשיו הגומי משביב התייבש והוא אמנם לא יזוז כשתנסה להזיז אותו עם היד (אם הוא יזוז אז המצב ממש גרוע) כי הקפיצים לוחצים אותו אבל בשעת בלימה הוא יכול לזוז מעט ולהשמיע נקישה שתרגיש רק בעת בלימה.

3. תושבות בולמים גמורות \ עקומות \ לא יושבות במקום. בכל מקרה - אני בטוח כמעט לחלוטין שהבעיה היא לא בעמרכת הבלמים.

 

 

- והשאלה המכוונת האחרונה - תנסה לשים לב - האם הנקישה נשמעת גם כשאתה מתחיל לנסוע אחורה?

 

 

שווה לבדוק.

 

 

מקווה שעזרתי....

 

 

רון

 

הרעש נשמע אך ורק בבלימה במהירות נמוכה , אם הבעיה היתה מה שהזכרת הרעש לא היה נשמע גם במקרים אחרים?

 

ברברס אין שום בעיה.

 

גם בבלימה ברברס אין בעיה.

פורסם

והרכב עבר התעללות...)

ואנטי-רול בר...

 

מקווה שתאתר את זה בקלות... ואתן לך נקודה נוספת למחשבה....

 

אצלי ברנו יש מתחת לאוטו שני אלכסונים כאלה מפלדה שתומכים את הגיר\מנוע והשבוע ממש במקרה הרמתי את האוטו על ליפט (ההתבוננות החודשית שלי הוקדמה עקב מה שנראה כחופש בהגה או בעיה עם מיסב ימין קדמי..) בכל מקרה, כמו תמיד אני עובר על כל הברגים ה"חשובים" שמתחת לאוטו - לבדוק שהכל יושב כשורה - ומה אני רואה?@?@

בורג של אחד המוטות שמחובר למנוע משוחרר - אבל לא סתם משוחרר - ס-נ-ט-י-מ-ט-ר שלם משוחרר.... הקיצר הידקתי מאוד וווידאתי שוב שאין בורג משוחרר בכל תושבות המנוע \ גיר \ משולשים \ אנטירול-בר והבטחתי לעצמי שוב שבאיזה שבת אני אחליף סוף סוף את תושבות הגומי של האנטירול בר שלי (אני דוחה את זה כבר שנתיים)

בכל מקרה...

בדוק ברגים חופשיים מתחת לאוטו - שווה ומשתלם......

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
והרכב עבר התעללות...)

ואנטי-רול בר...

 

מקווה שתאתר את זה בקלות... ואתן לך נקודה נוספת למחשבה....

 

אצלי ברנו יש מתחת לאוטו שני אלכסונים כאלה מפלדה שתומכים את הגיר\מנוע והשבוע ממש במקרה הרמתי את האוטו על ליפט (ההתבוננות החודשית שלי הוקדמה עקב מה שנראה כחופש בהגה או בעיה עם מיסב ימין קדמי..) בכל מקרה, כמו תמיד אני עובר על כל הברגים ה"חשובים" שמתחת לאוטו - לבדוק שהכל יושב כשורה - ומה אני רואה?@?@

בורג של אחד המוטות שמחובר למנוע משוחרר - אבל לא סתם משוחרר - ס-נ-ט-י-מ-ט-ר שלם משוחרר.... הקיצר הידקתי מאוד וווידאתי שוב שאין בורג משוחרר בכל תושבות המנוע \ גיר \ משולשים \ אנטירול-בר והבטחתי לעצמי שוב שבאיזה שבת אני אחליף סוף סוף את תושבות הגומי של האנטירול בר שלי (אני דוחה את זה כבר שנתיים)

בכל מקרה...

בדוק ברגים חופשיים מתחת לאוטו - שווה ומשתלם......

 

 

רון.

 

תודה על העזרה

 

אני אנסה.

×
×
  • תוכן חדש...